Stránka 3 z 3

Napsal: 24 srp 2016, 19:47
od Golf 13
Tak koukal jsem na setrvák značka nebo nula tam není je tam jen vyznačeny po délce asi cc 10cm dozadu dopředu dva obdelníčky přídam foto a mezi nimi je ryska jen.0 tam není.Za tepla jak jsem to zkousel a jak to startovalo jsemse dival jak hazi svíčky jiskry,pak jsem se díval zda svíčky hází jiskry za studena zda není problém v tom rozdělovači a hází sem tam to naskočí a brble to a zdechne otáčky někde u 2000.Přidával jsem benzín do karburátoru zda to chytne třeba špatné podávani benzinu a nic také.Pak jsem pozoroval jen co dělá klapka při točení a otáčení rozdělovače.Klapce krokový motorek co je na ní přidělán tak otáčením otvíra víc klapku,takže tam prostě chybí ten signal kdy stříkne benzin a otevře se to načasování.Otočím na více otáček a motor chytne běží chytá atd.Ale po zahřátí to můžu zase vrátit zpět na tu polohu,kde to za studena nechytá a za tepla ano,na těch ideál 10 000 otáček kdy se motor nedusí při plných otáčkách atd.
Na čidlo teploty čekám také chci vyzkoušet a dám vědět.

Díky za rady jinak jsem od Šumperka.

Napsal: 31 srp 2016, 20:45
od Golf 13
tak čidlo teploty měněny a změna stále stejná,je pravd aže každé nastavení jako ryska na setrvaku na horní uvrat na rysku preovodovky nastaveno vse pri zahratem motru a rzdelovac take prehazeny kabely(jak podle valcu tak mezi sebou vse pri starem.zkusim nastavit motor a zakladni nastaveni pri studenem motoru.Ted se mi stalo,ze už to chytlo za studena,ale při přidání plynu a otacek ,to nešlo víc jak 3000 otáček dusilo se to,až zas po zahřátí to šlapalo jak má.

Díky moc za rady moc si toho vážím,věřím že ten motor dám dokupy.