BMN 2.0 TDI - log trhania
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Myslíte si že po 10.000 km je takýto vzhľad palivového filtra normálny?

Akurát to rozoberám s Octaviask a domnievame sa, že by mohli byť teda v péčku tesnenia vstrekov a dochádza k vniku oleja do nafty a tým pádom asi aj k tomu trhaniu.
BTW, Tandem test vyšiel 10 barov s postupným klesaním na cca 9,5 baru pri 4000 ot, s priškrteným prepadom to isté.

Akurát to rozoberám s Octaviask a domnievame sa, že by mohli byť teda v péčku tesnenia vstrekov a dochádza k vniku oleja do nafty a tým pádom asi aj k tomu trhaniu.
BTW, Tandem test vyšiel 10 barov s postupným klesaním na cca 9,5 baru pri 4000 ot, s priškrteným prepadom to isté.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
UchoTD píše:Logy som nevidel sice lebo som cez telefon.
Ale treba skontrolovat v prvom rade gumicky a dosadacie plochy vstrekov a kablovacku.
Dovolim si citovat sam seba v PRVOM prispevku tejto "zahady" ;)na ktory si odvrkol ,ze naco to mas pozerat,ze turbo ide zle..tak tu to mas..vlubosh píše: Na čo mám pozerať vstreky keď sa mi nepáči chod turba podľa logu, ak niekto povie že je to ok, tak sa zameriam na niečo iné napríklad aj na vstreky.
Keby to bolo vo vstrekoch tak to robí pravidelne a nie len pri väčšej záťaži a zohriatom motore, nemyslíš?

to,ze tandem ma ok tlak neznamena,ze cez neho neunika olej do nafty.



Naposledy upravil(a) UchoTD dne 11 led 2017, 16:56, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Počkaj, načriem do historie tohto vlákna: Na čo mám pozerať vstreky keď sa mi nepáči chod turba podľa logu, ak niekto povie že je to ok, tak sa zameriam na niečo iné napríklad aj na vstreky. -som odpovedalUchoTD píše:Dovolim si citovat sam seba v PRVOM prispevku tejto "zahady" ;)na ktory si odvrkol ,ze naco to mas pozerat,ze turbo ide zle..tak tu to mas..UchoTD píše:Logy som nevidel sice lebo som cez telefon.
Ale treba skontrolovat v prvom rade gumicky a dosadacie plochy vstrekov a kablovacku.
to,ze tandem ma ok tlak neznamena,ze cez neho neunika olej do nafty.![]()
![]()

Dobre si trafil hneď na začiatku, ale ešte sa pozriem do nádrže na podávačku, ako to tam vyzerá.
Potom samozrejme prejdem k prekružkovaniu vstrekov.



Budem sa modliť aby to bolo v tých krúžkoch.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Tak ti poviem,stretol som sa viac krat stym,ze bolo zabite aj sitko v nadrzi,bezpodmienecne vycistit.u vstrekov tohto typu je vacsi problem s dosadacou plochou v hlave..gumicky rovno nove...a tak isto tandem moze netesnit-nezistitelne. A nie netrafil som,to su skusenosti s tymito motormi.
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 11 led 2017, 17:23, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tandem dosť kolosálne pri 4000 ot, 10 barov a potom padol na 9,5 a tam kolisal...UchoTD píše:Tak ti poviem,stretol som sa viac krat stym,ze bolo zabite aj sytko v nadrzi,bezpodmienecne vycistit.u vstrekov tohto typu je vacsi problem s dosadacou plochou v hlave..gumicky rovno nove...a tak isto tandem moze netesnit-nezistitelne. A nie netrafil som,to su skusenosti s tymito motormi.
Ešte sa bojím že môže byť prasknutá hlava...