autu dával čočku , takže zápřah komponetů nebyl jednostranný jako u plížilů, kteří auto oddělají komplet, ale brzdy jim vydrží, neboť je vlastně nepotřebují...
Fabia II vibrace předních brzd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zlatá slova, mám zato, že každy by si měl uvědomit, že továrna VÍ NEJLÉPE, co a odkud na vůz montuje..A to znamená i to, že brzdy od nějaké jiné firmy mohou u jiného vozu fungovat velmi dobře, ale tady prostě ne..Dnes má každý představu, že ví víc než ti, co to konstruovali a samozřejmě prachy jsou vždy až na prvním místě...Tohle svědectví je výborné v tom, že Jarda-k
autu dával čočku , takže zápřah komponetů nebyl jednostranný jako u plížilů, kteří auto oddělají komplet, ale brzdy jim vydrží, neboť je vlastně nepotřebují...
autu dával čočku , takže zápřah komponetů nebyl jednostranný jako u plížilů, kteří auto oddělají komplet, ale brzdy jim vydrží, neboť je vlastně nepotřebují...
nepropadat panice...
Vytesať do kameňaJarda-k píše: Jak říká jeden z fachamnů, co má u nás na starosti materiálový výběr - litina, aby byla dobrá, musí pět let ležet na mrazu a dešti v kopřivách. Pak z ní vytočíš kotouč a ten se ani nehne.
Môžeme my vymeniť 3/4 auta, merat hadzavosti kotucov...nábojov, atd...
Je to proste v kotúči!
btw...minulý týzden nasadené ATE 288 na passat B5, vydržali jednu cestu RK-LM, na druhý den brzdim z 90tky na vyjazd...a uz volant jemne podrmkava
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
zeptejte se uživatele Tukydydes. První majitel auta, na autě během posledních pár měsiců už jsou teď původní jen tehlice, přední nápravnice a zadní náprava. I ramena má nový,všechno gumový, ložiskový,náboje,brzdiče i řízení je tam cca rok. A furt se kroutí. TRW skoro hned, čína taky, Textar držel asi 10 tis. Dokonce nechal stočit 288 na 280mm a stejně se zkoutili. Takže má vyměnit tehlice aby měl klid?
Už jsem to tu kdysi psal, že těm kecům od výrobců brzd nevěřím.
Už jsem to tu kdysi psal, že těm kecům od výrobců brzd nevěřím.
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 04 lis 2017, 20:18, celkem upraveno 3 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
daj novy kotuc, zmerajte hadzavosť kotuča a nabojaBiimbo píše:zeptejte se uživatele Tukydydes. První majitel auta, na autě během posledních pár měsiců už jsou teď původní jen tehlice, přední nápravnice a zadní náprava. I ramena má nový,všechno gumový, ložiskový,náboje,brzdiče i řízení je tam cca rok. A furt se kroutí. TRW skoro hned, čína taky, Textar držel asi 10 tis. Dokonce nechal stočit 288 na 280mm a stejně se zkoutili. Takže má vyměnit tehlice aby měl klid?dhfool píše:FS-III třmeny? Nejzkurvenější brzdy. Všechno v tom odkazu + křivé čepy brzdiče, páč to nějaký debil ohne při dotahování, když to teda nestrhne.
Už jsem to tu kdysi psal, že těm kecům od výrobců brzd nevěřím.
a vieš kde je problem.
btw, ak je problem v náboji, alebo teda mechanicky problem. musi triasť aj nový kotúč!!!! logicky nie?
posledna vec, aj správne zajazdenie brzd ma svoje ucinky, pokial ti ostane odtlačok platničky na kotúči, to miesto už bude vždy "tvrdšie" a v tom mieste budeš mať časom hrb.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
A zajimavý je, že i v záruce jim měnili v roce 2001 kotouče kvůli vibracím. Pak tam měl snad 200 tis km ATE powerdisc. Sjetý do mrtě. Bez kroucení.
Dal je znovu a do pár tis km kroucení. Od tý doby vyměnil nespočet brzd, udělal podvozek novýho auta a stejně se mu vlní.
Ale obdivuji jeho odhodlání na to přijít. Myslím že nikdo jiný tomu nevěnoval víc.
Házivost měří pokaždý. Nový neháže.
Já asi před 3-4 roky dělal OI kolegy. Auto celkově nic moc,možná víc zdevastovaný auto jsem neopravoval ale silentbloky natrhaný, jedno ložisko hučelo,sbíhavost v háji protože si měnil čep sám a na geo nebyl a vůle v hřebeni řízení taky slušná. Měl tam jen nový tlumiče se kterýma to už koupil. Nejdřív chtěl udělat jen brzdy. Protože má jit na STK a svítí mu kontrolka. Brzdy nekopali. Ale dopadlo to tak, že jsem mu dal nový puky,ložisko a Textary. Na sbíhavost si dojel. A celý tři roky bez kopání. Takže resumé výrobců o stavu nápravy ať si strčí za klobouk.
Dal je znovu a do pár tis km kroucení. Od tý doby vyměnil nespočet brzd, udělal podvozek novýho auta a stejně se mu vlní.
Ale obdivuji jeho odhodlání na to přijít. Myslím že nikdo jiný tomu nevěnoval víc.
Házivost měří pokaždý. Nový neháže.
Já asi před 3-4 roky dělal OI kolegy. Auto celkově nic moc,možná víc zdevastovaný auto jsem neopravoval ale silentbloky natrhaný, jedno ložisko hučelo,sbíhavost v háji protože si měnil čep sám a na geo nebyl a vůle v hřebeni řízení taky slušná. Měl tam jen nový tlumiče se kterýma to už koupil. Nejdřív chtěl udělat jen brzdy. Protože má jit na STK a svítí mu kontrolka. Brzdy nekopali. Ale dopadlo to tak, že jsem mu dal nový puky,ložisko a Textary. Na sbíhavost si dojel. A celý tři roky bez kopání. Takže resumé výrobců o stavu nápravy ať si strčí za klobouk.
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 04 lis 2017, 20:29, celkem upraveno 2 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34011
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Biimbo píše:ze mě dělali taky blba, že prej vůle v náboji, znám auta kde byla taková vůle v náboji že si přesně neodhadl kudy pojedeš a nic netřepalo, znám jedo větší iveko tam když foukalo tak si měl co dělat udržet se v přímém směru, předná kola se kývali,dhfool píše: Už jsem to tu kdysi psal, že těm kecům od výrobců brzd nevěřím.
pak špatně zajeté desky a podobné kecy, ATE pasta,pískání,
kdysi jsem koupil fáčko praktik za pár tisícovek jedu domů netáhlo žralo jak kráva smrad vylezu, desky nekouřily a kotouče svítili jak lampion, normál červená barva, a nic s volantem netřepalo,
udělal jsem si den času z nahromážděného odpadu udělal test měnil a měnil a je to jen v deskách nikde jinde, přehřejou blbě kotouč a začne třepat volant,
neumím to nějak vědecky zdůvodnit ale tak to je
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34011
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a máš zkušenosti stím hrbem? když tak napiš u čeho jaké desky jaké kotouče, to třeba neznám, ale neberu to od tebe na lehkou váhu,octaviask píše:
posledna vec, aj správne zajazdenie brzd ma svoje ucinky, pokial ti ostane odtlačok platničky na kotúči, to miesto už bude vždy "tvrdšie" a v tom mieste budeš mať časom hrb.
mám zkušenosti s extrémním hrbem kdy chlazené schnily a propadli se s volantem to netřepalo ale s tvojí nohou tam byl třes jak kráva
já osobně jsem nikdy vymeltý kotouč nenaměřil, mám úchyla na magnetu i cejchovaný mikrometr , jediné vymleté místo bylo u fordů kde se schnil střed a došlo k propadu
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34011
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Myslím si , že na hádzanie kotúčov má veĺký vplyv keď s horúcim kotúčom nabehnete na vodu a dostane sa naň....čo sa asi stane no predsa ho skrúti.To isté plati ak vbehnete do auto umyvárky s horúcim kotúčom.A do tretice je dóležitý štyl jazdy ked niekto prudko zabrzdi na diaĺnici z príklad zo 170-180 na 90 čo sa stane...kotúč sa prudko zahreje na niekoĺko 100 stupňov a v zápäti sa jazdou týchlo ochladi tým pádom ako kebý ste ho jemne zakalili a to je začiatok pomalého ale istého krútenia a preto sú kutúče niekedy až fialové od prehriatia a taký kotúč už nemá 100% brzdný účinok.Ja sa snažim na mojom aute brzdiť tak pokial to dovoluju okolnosti v premávke ,že začnem brzdiť jemne a postupne pritláčam viac a medzi tým pololím a zas prišlapnem tým dosiahném ,že kotúč nedosiahné prudko vysokú teplotu a tým znížim možnosť krútenia kotúčov.Ale je pravda čim väčší kotúč tým väčšia možnosť hádaznia.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34011
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mal som XY aut ktore proste si mohol brzdit ako si chcel...beztak si nič neprehrial..tak isto máš octaviu I ktoru prebrzdiš na dialnici ze kotuce fialove jak fixka....a nie su pokrutene...proxima píše:Myslím si , že na hádzanie kotúčov má veĺký vplyv keď s horúcim kotúčom nabehnete na vodu a dostane sa naň....čo sa asi stane no predsa ho skrúti.To isté plati ak vbehnete do auto umyvárky s horúcim kotúčom.A do tretice je dóležitý štyl jazdy ked niekto prudko zabrzdi na diaĺnici z príklad zo 170-180 na 90 čo sa stane...kotúč sa prudko zahreje na niekoĺko 100 stupňov a v zápäti sa jazdou týchlo ochladi tým pádom ako kebý ste ho jemne zakalili a to je začiatok pomalého ale istého krútenia a preto sú kutúče niekedy až fialové od prehriatia a taký kotúč už nemá 100% brzdný účinok.Ja sa snažim na mojom aute brzdiť tak pokial to dovoluju okolnosti v premávke ,že začnem brzdiť jemne a postupne pritláčam viac a medzi tým pololím a zas prišlapnem tým dosiahném ,že kotúč nedosiahné prudko vysokú teplotu a tým znížim možnosť krútenia kotúčov.Ale je pravda čim väčší kotúč tým väčšia možnosť hádaznia.
pnutie ktoré sa uvolni pri prehriati kotuča...sa odstráni tým, ako tu bolo spomenuté, že liatia je "odstáta", nasledne ma takato liatina menšie sklony ku kruteniu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Spíš je ošizen nebo špatně proveden proces normalizačního žíhání a u konstrukce kotouče OI se nedá vynechat. 280mm u OII se nekroutí(teda rozhodně ne v takové míře)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34011
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
