Stránka 3 z 3

Napsal: 15 led 2012, 14:00
od subz3ro_tdi
@sky59: ked si taky scitany v grafoch z brzdy, ako hovoris, tak ten fragment obrazku urcite spoznas, je na vsetkych vystupoch z tohto meracieho zariadenia. Ale specialne pre teba - pouzite meracie zariadenie MAHA LPS 3000. Grafov z tohto zariadenia je na fore v sekcii "Grafy z brzdy" celkom dost...

Napsal: 15 led 2012, 18:28
od sky59
Marek_A4 píše:
sky59 píše: jazdim vylucne na ShellPowerDiesel a take zmeny ake popisujete tu som si nikdy nevsimol, a ak ano tak mozno je to subjektivne na hranici rozpoznania ludskymi zmyslami
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
(offtopic)
ja som na tom uz najazdil 60000km (vylucne! ) a mam svoje skusenosti, pre mna ten clanok ma nulovu vypovedaciu hodnotu...

ked som menil palivovy filter nebola v nom ziadna spina alebo kal alebo voda

a musi mat aj dobre cetanove cislo auto jazdi ako drak aj bez cipu

Napsal: 15 led 2012, 18:29
od sky59
subz3ro_tdi píše:@sky59: ked si taky scitany v grafoch z brzdy, ako hovoris, tak ten fragment obrazku urcite spoznas, je na vsetkych vystupoch z tohto meracieho zariadenia. Ale specialne pre teba - pouzite meracie zariadenie MAHA LPS 3000. Grafov z tohto zariadenia je na fore v sekcii "Grafy z brzdy" celkom dost...
nazor a moje presvedcenie na take merania s presnostou na ponika uz poznas nechce sa mi opakovat

Napsal: 15 led 2012, 19:35
od subz3ro_tdi
@sky59: ano, poznam.... a normalne by som nereagoval, ale uviedol si konkretny nepravdivy fakt - toto bol iba protiargument

Napsal: 15 led 2012, 19:49
od Richi
sky59 píše:
Marek_A4 píše:
sky59 píše: jazdim vylucne na ShellPowerDiesel a take zmeny ake popisujete tu som si nikdy nevsimol, a ak ano tak mozno je to subjektivne na hranici rozpoznania ludskymi zmyslami
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
(offtopic)
ja som na tom uz najazdil 60000km (vylucne! ) a mam svoje skusenosti, pre mna ten clanok ma nulovu vypovedaciu hodnotu...

ked som menil palivovy filter nebola v nom ziadna spina alebo kal alebo voda

a musi mat aj dobre cetanove cislo auto jazdi ako drak aj bez cipu
Jo jo, souhlasím. Teď ale jezdím kvůli nesmyslné ceně u Shellu Vervu od Benziny a je to ... no skoro stejný.
Shell je trochu tišší a trochu lépe se vytáčí motor, ale kvalita stejná či hodně podobná.

Napsal: 15 led 2012, 21:08
od Marek_A4
Shell má menej obsahu síry...a menej parafinov...preto ten efekt...

Napsal: 15 led 2012, 23:22
od Thomy
K tomu chlazení ic .. V SM byl dokonce článek (myslím, že od Cimbu), že při jejich čipu lze na seriovém IC mít za chladného rána (LOL) výkon okolo 160kw (pokud si dobře pamatuju), někdo to sem dokonce skenoval :)

Napsal: 16 led 2012, 10:14
od netopier
Thomy píše:K tomu chlazení ic .. V SM byl dokonce článek (myslím, že od Cimbu), že při jejich čipu lze na seriovém IC mít za chladného rána (LOL) výkon okolo 160kw (pokud si dobře pamatuju), někdo to sem dokonce skenoval :)
(LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 16 led 2012, 11:17
od nogis

Napsal: 16 led 2012, 11:38
od Thomy

Napsal: 13 črc 2012, 05:45
od Fabia353ZZ
No ja mam bohuzial tento problem tiez a neviem cim to je ale rozdiel je naozaj citelny neviem nakolko v cislach ale tiez mi robi to iste.Taham sa stymto problemom odkedy to auto mam .Auto je nachipovane.Viem ze limitery su upravovane ale do akej miery tak to netusim lebo sa vtom nevyznam ale strasne ma to hneva..Napriklad dnes to auto ide super a rozdiel je fakt vtom ze ked ide dobre mam pocit ze to auto reaguje proste uplne citlivo a ide ovela lepsie za plynom a väcsinou to jazdi horsie a sem tam lepsie :(( A neviem co stym..Mam Skodu Fobiu 1,9 tdi 74 kw +chip vsetko nove co sa tyka mangmentu.A sledujem to uz dlho a proste to robi ako sa mu zachce pocasie nato nema vplyv ako pisal aj zakladatel temy ked to ide dobre ide to dobre stale ci je vonku 30°C alebo 10°c ..Nerozumiem tomu..Tak dufam ze to raz doriesim. Chystam sa na vymenu IC za väcsi ale bojim sa ze to nebude mat nato vplyv.Jasne ze to nebude uplne upadat pri vysokych teplotach ako teraz pri seriovom FMIC ale asi tie vykyvy to nevyriesi.. :( Mate nejake rady este?dik

Napsal: 15 črc 2012, 12:55
od Magnatik
u mňa sa za dažďa alebo vlhka prejavuje rýchlejšie "uvolnenie" zatuhnutých lopatiek, možno to má niečo do činenia aj so sadzami vo vnútri turba

Napsal: 15 črc 2012, 15:33
od jericho-3
Není možné, že je někde špatný dotek a vlhkostí se obnoví spoj..?