Norma 505.01 a vydřené vačky PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

k tym gumičkam...kazdemu kto povie ze OK, to meníme preventivne!!! tie auta maju dnes 500t + - ... a aspon majitel vie čo ho čaká, podla stavu hlavy. Tak isto lišty s konektormi, oprava tandemu, pripadne novy...

vydieranie vačiek PD je zatial z mojej strany nepochopená vec pretoze ako tu bolo pisane mate PD s OE vačkou 500t..nič jej nebude a druhá pri 300t zožratá.

Bude to výmenami oleja, kvalitou oleja, štýlom jazdy v ZIME!...atd.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Takze jsi pro to ,menit preventivně gumicky a pri tom samozřejmě zkouknout vačku a zaslepky?

Jediné co by mě zajímalo jak posoudit jestli už je uložení vstřiku na převlozkovaní,nebo to ještě poberou nové gumyčky???
Přijde mi že jsou uložení vybite už při dost nízkém nájezdu...
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Tomas6 píše:Bůhví co to bylo nebo jestli to mělo najeto těch 140. Gumičky jsou vždycky jak nové. Kromě té spodní. Ta bývá omačkaná. Jinak ano. Nevrtat pokud funguje.
K čemu slouží ta spodní gumička?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Odděluje přivod nafty od spalováku. Ožmoulaná je často od podfukujicího vstřiku. Aby nedošlo k mýlce, tak vstřik si fouknout může, proto je přidělaný tak jak je přidělaný 1x M6... Ale nesmí foukat moc a často :)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

vydieranie vačiek PD je zatial z mojej strany nepochopená vec pretoze ako tu bolo pisane mate PD s OE vačkou 500t..nič jej nebude a druhá pri 300t zožratá.  Vidím to kolem sebe. Nikdo nemění olej vůbec, natož včas.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

No počkej,naftu od spalováku odděluje ta spodní pruhovaná,ta horní zase naftu od oleje,Tak ta spodní červená je tam ještě jako sychr?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Obrázek
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Pěkný obrázek 👍
Takže když bude lehce podfukovat vstrik,a ta spodní gumyčka bude ožvejkaná,tak ti bude foukat primo do privodu nafty?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jj.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Tak to je dobrý system :o
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3738
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jj Prověřený i půl milionem kilometrů. Jako stará rotačka je stará rotačka. Nic jednoduššího už nikdy nebude ale CR taky není žádná výhra. A když to PD tak pěkně jede.
Perlička minulého týdne.
Sesadili u nás ředitele, vozil si zadek v sup 2 fl 3,6 fsi l&k. Od nova najel s tím asi 150 tis. Teď dostal OI tour PD 74kw. Zasviněný pelech s najetýma 350 tis km. Se ptal kolik stála generálka na motoru. Že to tak pěkně jede. O to víc byl překvapený když zjistil že žádná go nebyla.
Je fakt že jede excelentně. Tak kdyby mi jelo to bxe....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

bxe potrebuje vylet do Těšína, jinak moc nejede..
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Car diag píše:Pěkný obrázek 👍
Takže když bude lehce podfukovat vstrik,a ta spodní gumyčka bude ožvejkaná,tak ti bude foukat primo do privodu nafty?
ano, po delším stání to bude zavzdušněný ;)
já měnil vačku při cca 318 auto bylo firemní a jezdilo do autorizáku po většinu života takže pochybuju že šetřili
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Jarda S. píše:
Car diag píše:Pěkný obrázek 👍
Takže když bude lehce podfukovat vstrik,a ta spodní gumyčka bude ožvejkaná,tak ti bude foukat primo do privodu nafty?
ano, po delším stání to bude zavzdušněný ;)
já měnil vačku při cca 318 auto bylo firemní a jezdilo do autorizáku po většinu života takže pochybuju že šetřili
Řešil jsem to nedávno,nic se nezavzdušnilo ani po týdnu stáni, jen v tahu 4ka a 5ka poškubával,vynechával motor,dali se nový gumky a je fakt pokoj.
Tak mě zajímá ktera z těch gumicek na tom vstřiku dělá právě toto...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3738
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Vici píše:bxe potrebuje vylet do Těšína, jinak moc nejede..
Vici při těch km už mám celkem lufty. Na ten motor fakt nikdo nesáhl krom vačky a oj . ložisek.. I turbo je ještě původní.
Možná by stačilo vzít 20 a udělat vstřiky. Na stolici sice vyšly, ale 2 byly na hraně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“