Stránka 3 z 9

Napsal: 10 pro 2017, 13:11
od octaviask
k tym gumičkam...kazdemu kto povie ze OK, to meníme preventivne!!! tie auta maju dnes 500t + - ... a aspon majitel vie čo ho čaká, podla stavu hlavy. Tak isto lišty s konektormi, oprava tandemu, pripadne novy...

vydieranie vačiek PD je zatial z mojej strany nepochopená vec pretoze ako tu bolo pisane mate PD s OE vačkou 500t..nič jej nebude a druhá pri 300t zožratá.

Bude to výmenami oleja, kvalitou oleja, štýlom jazdy v ZIME!...atd.

Napsal: 10 pro 2017, 13:28
od Car diag
Takze jsi pro to ,menit preventivně gumicky a pri tom samozřejmě zkouknout vačku a zaslepky?

Jediné co by mě zajímalo jak posoudit jestli už je uložení vstřiku na převlozkovaní,nebo to ještě poberou nové gumyčky???
Přijde mi že jsou uložení vybite už při dost nízkém nájezdu...

Napsal: 10 pro 2017, 13:41
od Car diag
Tomas6 píše:Bůhví co to bylo nebo jestli to mělo najeto těch 140. Gumičky jsou vždycky jak nové. Kromě té spodní. Ta bývá omačkaná. Jinak ano. Nevrtat pokud funguje.
K čemu slouží ta spodní gumička?

Napsal: 10 pro 2017, 13:52
od dhfool
Odděluje přivod nafty od spalováku. Ožmoulaná je často od podfukujicího vstřiku. Aby nedošlo k mýlce, tak vstřik si fouknout může, proto je přidělaný tak jak je přidělaný 1x M6... Ale nesmí foukat moc a často :)

Napsal: 10 pro 2017, 13:53
od maka123
vydieranie vačiek PD je zatial z mojej strany nepochopená vec pretoze ako tu bolo pisane mate PD s OE vačkou 500t..nič jej nebude a druhá pri 300t zožratá.  Vidím to kolem sebe. Nikdo nemění olej vůbec, natož včas.

Napsal: 10 pro 2017, 13:58
od Car diag
No počkej,naftu od spalováku odděluje ta spodní pruhovaná,ta horní zase naftu od oleje,Tak ta spodní červená je tam ještě jako sychr?

Napsal: 10 pro 2017, 14:16
od dhfool
Obrázek

Napsal: 10 pro 2017, 14:25
od Car diag
Pěkný obrázek 👍
Takže když bude lehce podfukovat vstrik,a ta spodní gumyčka bude ožvejkaná,tak ti bude foukat primo do privodu nafty?

Napsal: 10 pro 2017, 14:31
od dhfool
Jj.

Napsal: 10 pro 2017, 14:38
od Car diag
Tak to je dobrý system :o

Napsal: 10 pro 2017, 16:10
od Tomas6
Jj Prověřený i půl milionem kilometrů. Jako stará rotačka je stará rotačka. Nic jednoduššího už nikdy nebude ale CR taky není žádná výhra. A když to PD tak pěkně jede.
Perlička minulého týdne.
Sesadili u nás ředitele, vozil si zadek v sup 2 fl 3,6 fsi l&k. Od nova najel s tím asi 150 tis. Teď dostal OI tour PD 74kw. Zasviněný pelech s najetýma 350 tis km. Se ptal kolik stála generálka na motoru. Že to tak pěkně jede. O to víc byl překvapený když zjistil že žádná go nebyla.
Je fakt že jede excelentně. Tak kdyby mi jelo to bxe....

Napsal: 10 pro 2017, 17:17
od Vici
bxe potrebuje vylet do Těšína, jinak moc nejede..

Napsal: 10 pro 2017, 17:51
od Jarda S.
Car diag píše:Pěkný obrázek 👍
Takže když bude lehce podfukovat vstrik,a ta spodní gumyčka bude ožvejkaná,tak ti bude foukat primo do privodu nafty?
ano, po delším stání to bude zavzdušněný ;)
já měnil vačku při cca 318 auto bylo firemní a jezdilo do autorizáku po většinu života takže pochybuju že šetřili

Napsal: 10 pro 2017, 18:07
od Car diag
Jarda S. píše:
Car diag píše:Pěkný obrázek 👍
Takže když bude lehce podfukovat vstrik,a ta spodní gumyčka bude ožvejkaná,tak ti bude foukat primo do privodu nafty?
ano, po delším stání to bude zavzdušněný ;)
já měnil vačku při cca 318 auto bylo firemní a jezdilo do autorizáku po většinu života takže pochybuju že šetřili
Řešil jsem to nedávno,nic se nezavzdušnilo ani po týdnu stáni, jen v tahu 4ka a 5ka poškubával,vynechával motor,dali se nový gumky a je fakt pokoj.
Tak mě zajímá ktera z těch gumicek na tom vstřiku dělá právě toto...

Napsal: 10 pro 2017, 18:21
od Tomas6
Vici píše:bxe potrebuje vylet do Těšína, jinak moc nejede..
Vici při těch km už mám celkem lufty. Na ten motor fakt nikdo nesáhl krom vačky a oj . ložisek.. I turbo je ještě původní.
Možná by stačilo vzít 20 a udělat vstřiky. Na stolici sice vyšly, ale 2 byly na hraně.