Bufík Eberspacher-problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

baterka jiná?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kajman111
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 21 pro 2017, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlaté Hory

Příspěvek od kajman111 »

Jestli máš dobrý aku,tak máš asi problém s vodou. Mně dělal přesně to samé na Ducatu. Prolezl jsem všechny spoje,hadice, vyměnil čidla v bufíku ( mám Ebr.D5WSC ) i obě gumičky na vodním čerpadle. Ono totiž stačí trošku vzduchu v bufíku a to jeho čerpadýlko netlačí dost vody ( neumí se samo pořádně odvzdušnit )buf.se přehřeje a vypne. Nakonec mi pomohlo nalít jakousi sračku na zatěsnění chladicího systému. A od té doby to jede. Takže buď tohle ,nebo problém samotné vodní čerpadlo.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Laďas, baterka Exide 85Ah.V autě dva dny, takže jsem jí snad nestihl zničit. :D

Kajman, to zavzdušnění mě taky napadlo, zvlášt když vodu rozvíří vodní čerpadlo v motoru. Ale bylo mi divný, že by se problém dostal k bufíku který je vlastně nejníž. No ale možný je všechno.
Možná že právě proto mi to hlásilo možné přehřátí, ale díky tomu že mě diagnostika nepustila do měřených hodnot jsem nezjistil, který z těch čidel hlásí přehřátí.
Pravda je že cca jednou za rok mi počítač hlásí málo kapaliny a musím pár deci dolít.
Zkusím to řádně odvzdušnit, asi si pořídím nějakou tu podtlakovou pumpu, a uvidím zda to pomůže.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zkus nahodit bufík a sledovat teploty diagnostikou, mezi vstupní a výstupní teplotou by neměl být rozdíl víc jak 10C. Takhle se mi to chovalo když bylo oběhové čerpadlo špatné, jak jede motor tak pomůže s cirkulací pumpa
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Kouknu na to, snad mě tam dnes diagnostika pustí.
Všem díky za rady.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
martin48813
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 17 lis 2017, 18:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin48813 »

sice jsem nikde neviděl co ke to za typ ale přehřátí můžou dělat dně věci.. vodní čerpadlo anebo teplotí čidlo ale vzledem ktomu že to s motorem běží tak spíš asi to čerpadlo.. utržená vrtule ale je divny že by se to teď neuložilo do závad. a jak dlouho hučí než vypne?
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Je to Eberspacher B4W SC a od zapnutí běží cca 30 vteřin až minutu, dýl určitě ne.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

taky bych sázel na to vodní čerpadlo. když běží motor tak vodu honí pumpa na rozvodech a okruh je celkem malý, tak to protlačí i bafajz
omrkni to jak psal mirek, z toho to poznáš hned
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak bufík už to odpískal i při zapnutém motoru, běží cca minutu a pak nazdar bazar vyhodí chybu a vypne se.
No vzhledem k tomu že se počasí zbláznilo, nemám nejmenší chuť se v tom nyní hrabat, takže až se oteplí půjde ven na rozborku. Nějak už mě ale přestává bavit řešit takřka každou zimu stejný problémy, takže zvažuji že se ho zbavím a pořídím něco novějšího.
A ty byl koupen jako fungl nový a bez problému nešlapal snad ani jednu zimu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
ToR
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 lis 2017, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od ToR »

Ty používáš B4W SC v naftě?
Překopal si spalovací komoru a jednotku?
Ono to fičí i na naftu, ale jak dlouho......to frčelo bez problému tebe?
Moje B5W SC dvě sezony a KO, následovala přestavba komory a výměna jednotky, pátá sezona OK.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ano používám to na naftu a nic jsem nepředělával, ale už jsem otom přemýšlel několikrát zda nejsou problémy právě kvůli naftě.
Před koupí jsem byl ujištěn že nebudu mít problém s tím že benzíňáka krmím naftou, že to běží v pohodě.
Upřímě, něž kupovat novou jednotku a novou plamencovou rouru, tak to už jsem na ceně přes 10 000,- i s těsněníma a je otázkou zda se to vyplatí. Oni totiž neví co si za náhradní díly na bufíka ještě říci.
S tou spolehlivostí to mám asi jako Ty, první sezóna a klekla svíčka po pár měsících, koupila se keramická a byl asi rok klid a pak už to šlo jak přes kopírák.
Vždy nějaký problém, ale závada žádná, stačilo rozebrat a zase složit a bufík zase šlapal jak hodinky, něž přišel další problém který vlastně ani problém nebyl, opět rozebrání složení a vše OK.
Přestavbou komory myslíš její výměnu, nebo si jí nějak upravoval ?

Jinak bufík si to v noci rozmyslel a cestou domů z práce opět topil.
Novej bufík D4W SC se dá koupit samostatně za nějakých cca 13500,- což mi dává větší smysl než měnit jednotku, protože její ceny se hýbou od 4300-10 000,- a čert ví kterou budu potřebovat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Normálně to maka kámoš uz takhle topi přes 3 roky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_6 »

Tak proč se teda vyrábí benzínová a naftová verze ? (hm)
Já používám naftový na naftu už 17 let a naprosto bez problémů, mám ho už v druhém autě.
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Tak nevím, ale honit benzínového bufa naftou..... :? . Zkoušel jsi někdy dát do benzínového auta naftu? Co na to říkal? :D
VW Sharan
1.9 TDI PD
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Zapomínáš na jednu zásadní věc a to že spalovací motor a kotel jsou dvě naprosto odlišný věci a fungují úplně jinak a bufík není nic jinýho než zmenšený kotel na ohřev vody.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“