Bufík Eberspacher-problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jestli máš dobrý aku,tak máš asi problém s vodou. Mně dělal přesně to samé na Ducatu. Prolezl jsem všechny spoje,hadice, vyměnil čidla v bufíku ( mám Ebr.D5WSC ) i obě gumičky na vodním čerpadle. Ono totiž stačí trošku vzduchu v bufíku a to jeho čerpadýlko netlačí dost vody ( neumí se samo pořádně odvzdušnit )buf.se přehřeje a vypne. Nakonec mi pomohlo nalít jakousi sračku na zatěsnění chladicího systému. A od té doby to jede. Takže buď tohle ,nebo problém samotné vodní čerpadlo.
Laďas, baterka Exide 85Ah.V autě dva dny, takže jsem jí snad nestihl zničit.
Kajman, to zavzdušnění mě taky napadlo, zvlášt když vodu rozvíří vodní čerpadlo v motoru. Ale bylo mi divný, že by se problém dostal k bufíku který je vlastně nejníž. No ale možný je všechno.
Možná že právě proto mi to hlásilo možné přehřátí, ale díky tomu že mě diagnostika nepustila do měřených hodnot jsem nezjistil, který z těch čidel hlásí přehřátí.
Pravda je že cca jednou za rok mi počítač hlásí málo kapaliny a musím pár deci dolít.
Zkusím to řádně odvzdušnit, asi si pořídím nějakou tu podtlakovou pumpu, a uvidím zda to pomůže.

Kajman, to zavzdušnění mě taky napadlo, zvlášt když vodu rozvíří vodní čerpadlo v motoru. Ale bylo mi divný, že by se problém dostal k bufíku který je vlastně nejníž. No ale možný je všechno.
Možná že právě proto mi to hlásilo možné přehřátí, ale díky tomu že mě diagnostika nepustila do měřených hodnot jsem nezjistil, který z těch čidel hlásí přehřátí.
Pravda je že cca jednou za rok mi počítač hlásí málo kapaliny a musím pár deci dolít.
Zkusím to řádně odvzdušnit, asi si pořídím nějakou tu podtlakovou pumpu, a uvidím zda to pomůže.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zkus nahodit bufík a sledovat teploty diagnostikou, mezi vstupní a výstupní teplotou by neměl být rozdíl víc jak 10C. Takhle se mi to chovalo když bylo oběhové čerpadlo špatné, jak jede motor tak pomůže s cirkulací pumpa
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 17 lis 2017, 18:25
Tak bufík už to odpískal i při zapnutém motoru, běží cca minutu a pak nazdar bazar vyhodí chybu a vypne se.
No vzhledem k tomu že se počasí zbláznilo, nemám nejmenší chuť se v tom nyní hrabat, takže až se oteplí půjde ven na rozborku. Nějak už mě ale přestává bavit řešit takřka každou zimu stejný problémy, takže zvažuji že se ho zbavím a pořídím něco novějšího.
A ty byl koupen jako fungl nový a bez problému nešlapal snad ani jednu zimu.
No vzhledem k tomu že se počasí zbláznilo, nemám nejmenší chuť se v tom nyní hrabat, takže až se oteplí půjde ven na rozborku. Nějak už mě ale přestává bavit řešit takřka každou zimu stejný problémy, takže zvažuji že se ho zbavím a pořídím něco novějšího.
A ty byl koupen jako fungl nový a bez problému nešlapal snad ani jednu zimu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ano používám to na naftu a nic jsem nepředělával, ale už jsem otom přemýšlel několikrát zda nejsou problémy právě kvůli naftě.
Před koupí jsem byl ujištěn že nebudu mít problém s tím že benzíňáka krmím naftou, že to běží v pohodě.
Upřímě, něž kupovat novou jednotku a novou plamencovou rouru, tak to už jsem na ceně přes 10 000,- i s těsněníma a je otázkou zda se to vyplatí. Oni totiž neví co si za náhradní díly na bufíka ještě říci.
S tou spolehlivostí to mám asi jako Ty, první sezóna a klekla svíčka po pár měsících, koupila se keramická a byl asi rok klid a pak už to šlo jak přes kopírák.
Vždy nějaký problém, ale závada žádná, stačilo rozebrat a zase složit a bufík zase šlapal jak hodinky, něž přišel další problém který vlastně ani problém nebyl, opět rozebrání složení a vše OK.
Přestavbou komory myslíš její výměnu, nebo si jí nějak upravoval ?
Jinak bufík si to v noci rozmyslel a cestou domů z práce opět topil.
Novej bufík D4W SC se dá koupit samostatně za nějakých cca 13500,- což mi dává větší smysl než měnit jednotku, protože její ceny se hýbou od 4300-10 000,- a čert ví kterou budu potřebovat.
Před koupí jsem byl ujištěn že nebudu mít problém s tím že benzíňáka krmím naftou, že to běží v pohodě.
Upřímě, něž kupovat novou jednotku a novou plamencovou rouru, tak to už jsem na ceně přes 10 000,- i s těsněníma a je otázkou zda se to vyplatí. Oni totiž neví co si za náhradní díly na bufíka ještě říci.
S tou spolehlivostí to mám asi jako Ty, první sezóna a klekla svíčka po pár měsících, koupila se keramická a byl asi rok klid a pak už to šlo jak přes kopírák.
Vždy nějaký problém, ale závada žádná, stačilo rozebrat a zase složit a bufík zase šlapal jak hodinky, něž přišel další problém který vlastně ani problém nebyl, opět rozebrání složení a vše OK.
Přestavbou komory myslíš její výměnu, nebo si jí nějak upravoval ?
Jinak bufík si to v noci rozmyslel a cestou domů z práce opět topil.
Novej bufík D4W SC se dá koupit samostatně za nějakých cca 13500,- což mi dává větší smysl než měnit jednotku, protože její ceny se hýbou od 4300-10 000,- a čert ví kterou budu potřebovat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi