Stránka 3 z 3
Napsal: 18 bře 2018, 19:40
od hrabosh
Ahoj, tak zatím jsem s tím nijak nepokročil, protože mě skolila celkem silná chřipka, tak jsem radši ani nevylízal.
Ale v mobilu jsem našel fotku od palivového čerpadla a podle dílenské příručky to vypadá, že jsou přehozeny hadičky (viz odkazy na obrázky). Myslíte, že by to mohlo být tím? Normálně si člověk řekne, že to bude tím, když je to špatně, ale dvě hadičky u filtru mám taky podle příručky přehozeny a bylo to tak celou dobu
Cerpadlo
https://prnt.sc/isxor7
Prirucka
https://prnt.sc/isxom9
Napsal: 18 bře 2018, 19:49
od octaviask
modra - vratka
cierna- privod
Napsal: 18 bře 2018, 22:01
od rami
vzdyt modrou ma na privodu zapojenou.
Napsal: 18 bře 2018, 22:47
od frantisek28
R - modra
V - cierna
Teda je to zle zapojene.
Napsal: 18 bře 2018, 23:04
od Tomas.cz
Takže měl Huml pravdu
Tam se tedy musely dít věci, že se palivo nějak přes vratku z filtru dostalo až do motoru...
Napsal: 19 bře 2018, 05:13
od leguan
řešil sem uplně stejnej problem ford galax borci napojily přivodni hadici z filtru na zpatečku tandemu a oživovaly auto snad měsíc než se to dostalo ke mě měnily i vstřiky

Napsal: 20 bře 2018, 19:57
od hrabosh
Tak jsem dneska zkusil ty hadicky prepojit a trochu to projet. Ujel jsem par km a zatim dobry, ale jel jsem teda jak posranej

Abych pravdu rekl, tak tomu zatim moc neduveruju. Zitra nebo pozitri zkusim projet vic km a snad to bude v pohode. Mozna pro svuj klid dam jeste zkontrolovat vstriky.
Napsal: 23 bře 2018, 11:30
od hrabosh
Vcera jsem se teda zastavil v tom servisu, rekl jim muj problem a moje podezreni na prehozene hadicky, tak se na to koukali a dali mi za pravdu.
Pak jsme se jeste divali, ze u filtru jsou podle dilenske prirucky prehozene hadicky k tandemu a zpet z tandemu, ale to vypada, ze to tak bylo na aute celou dobu (pak jsem se koukal i na nejake obrazky tech motoru na netu a melo to tak vic aut).
Projel jsem to asi 30km a zda se, ze to slape v pohode
