Něco výkonnějšího - koupě...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Znamy mel EVO (generaci netusim, kupovano na zacatku milenia) jako vysnene a koupil funglovku. No, a vice servisoval nezli jezdil (nejezdil zavody, "zavodil" v beznem provozu. Jeho slova byla cca takovato: "Kdyz to funguje, je to parada a kam se hrabe STI ... ale musi to fungovat, jinak je to ke vzteku!" ... a ze se vztekal pomerne hodne
No a kdyz ho pak dal dokupy tak ho radeji prodal.
No a kdyz ho pak dal dokupy tak ho radeji prodal.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Padají tady všechny možný značky.
Co kdyby jsi se vyjádřil jestli chce nový auto, nebo třeba jen pár let staré nebo klidně i staré auto?
Chce pěkné auto 5 dveř a kufr kam dá i kočárek nebo kupéčko?
4x4, nebo přední zádní náhon?
Protože jestli ohrnuje nos nad Subaru, tak všechno výkonější a lepší bude stát na servisu nesmysly...
Klidně tady můžeme sypat Dodge Charchery, Nissany 350Ztky, Porsche, Chryslery, Audiny, BMWéčka, Jaguáry... ale všechno se servisem ze kterýho se posere.
Jako jestli si chlapeček myslí že mu tady poradíme auto, do kterýho bude lít jen olej, bude jezdit 300 z místa se spotřebou 3 litry na sto a ještě s pohonem všech kol a výkonem 5000kW tak bude lepší aby si koupil lístek na motokáry.
Co kdyby jsi se vyjádřil jestli chce nový auto, nebo třeba jen pár let staré nebo klidně i staré auto?
Chce pěkné auto 5 dveř a kufr kam dá i kočárek nebo kupéčko?
4x4, nebo přední zádní náhon?
Protože jestli ohrnuje nos nad Subaru, tak všechno výkonější a lepší bude stát na servisu nesmysly...
Klidně tady můžeme sypat Dodge Charchery, Nissany 350Ztky, Porsche, Chryslery, Audiny, BMWéčka, Jaguáry... ale všechno se servisem ze kterýho se posere.
Jako jestli si chlapeček myslí že mu tady poradíme auto, do kterýho bude lít jen olej, bude jezdit 300 z místa se spotřebou 3 litry na sto a ještě s pohonem všech kol a výkonem 5000kW tak bude lepší aby si koupil lístek na motokáry.
Asi tak, ten rozptyl navrhovaných aut už moc nedává smysl.
Sportovnější auto, co se dá ještě nějak rozumně servisovat, to je prostě problém. Sám jsem něco vybíral dva roky zpět, a nakonec sem vzal 645ci právě proto, že je to podvozkově nejrychlejší auto široko daleko (pouze s dynamikem) a zároveň má "obyčejnou" V8, co se používala hojně třeba v 7er. Úplně na konec jsem vybíral mezi BMW a ještě 350z, ale ten šestiválec je prostě marnej. Moc malej obsah a chybí výkon, hlavně pružnost.
Sportovnější auto, co se dá ještě nějak rozumně servisovat, to je prostě problém. Sám jsem něco vybíral dva roky zpět, a nakonec sem vzal 645ci právě proto, že je to podvozkově nejrychlejší auto široko daleko (pouze s dynamikem) a zároveň má "obyčejnou" V8, co se používala hojně třeba v 7er. Úplně na konec jsem vybíral mezi BMW a ještě 350z, ale ten šestiválec je prostě marnej. Moc malej obsah a chybí výkon, hlavně pružnost.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
jak vychladni? Jsem chladnej, ale ty jsi napsal Ford ST s tím že na to má prachy. Tak buď na to prachy má a koupí si Subaru a nebo prostě na to nemá a nebo to nechce servisovat a koupí si Golfa GTI nebo R32 jestli se to vůbec ještě vyrábí nevím.
Jen jsem chtěl aby jsi se víc vyspecifikoval, protože jsi tady tu diskuzi vůbec žádným směrem neusměrnil co vlastně chce.
Jen jsem chtěl aby jsi se víc vyspecifikoval, protože jsi tady tu diskuzi vůbec žádným směrem neusměrnil co vlastně chce.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Prispevek WOBa nebudu komentovat, mel bych vyhrady. Nicmene, paklize clovek vybere holou myslenku, je ve sve podstate spravna - je treba definovat v uzsim pojeti co vlastne chce, ocekava, jake ma opravdu potreby a hlavne rozpocet.
Pro nekoho je sportovnim projevem "nadupany TDIcko", jinemu pomalu nestaci GTR. Zatimco pro jednoho je rozpocet 300 tis. a spotreba 10 l/100km hodne, jiny nema problem utratit milion a kdyz to nezere jako tank, neni nespokojeny. Dalsim aspektem je prubezny prijem. Zatimco jeden ma velky rozpocet nyni ale nema dostatecny prubezny prijem na financne narocny provoz, druhy zase nema vysoky aktualni rozpocet ale zase je schopen investovat prubezne. Samozrejme, ze nejlepsi je treti moznost a ne, nemyslim tu, kdy nema ani jedno ani druhe
Zatimco jeden neda na predokolu dopustit a druhy preferuje pohon zadnich kol, spousta lidi si zivot bez pohonu vsech kol predstavit nedokaze. Pozn.: hlavne at si nekupuje "ctyrkolkove" BMW!
Nekdo by do kombika nesedl a pet dveri je pro nej predstava asociujici hromadnou dopravu, jiny si neumi zivot bez objemneho nakladoveho prostoru kombika predstavit a zaroven je specificky. Napriklad Oleg mel Chryslera 300C ale bez sklopeni zadnich sedacek se vlozenim kocarku pro nej cely prostor temer vycerpal. Tak koupil nejakeho Forda (nechtejte po me abych zjistoval co, tuhle znacku jsem mel moznost poznat dost a "dekuji nechci) a lebedi si nad uzitnym prostorem.
Chce silne auto v serii a nebo si to rad zainvestuje nebo dokonce upravi sam aby to melo vykonove parametry sportovniho vozu vyrazne vyssich cenovych relaci?
Ano, jsem "hroznej" ale mam rad primery, ktere jsou blizke kazdemu poradnemu chlapovi: definovat pozadavek "vysneneho auta" je rozhodne lehci, nezli definovat pozadavek "vysnene baby". Tvoje uvodni definice je na urovni "chce rozhodne babu, a aby atraktivni"
Takze Romane, paklize ses na nas obratil s ocekavanim relevantnich rad, dej nam dostatecne instrukce na to, aby nase rady (a hlavne straveny cas i usili) byly dostatecne efektivni
PS: jestli je pro nej vsechno slaby a ma opravdu penize tak dle meho subjektivniho pohledu prichazeji v uvahu Tesla nebo GTR, v pripade pozadavku na kombika at si koupi a necha postavit RS6 (V10 mysleno), pokud chce i "do prirody", pak jako vychodisko vidim Gcko, nejlepe v uprave AMG nebo BRABUS
Pro nekoho je sportovnim projevem "nadupany TDIcko", jinemu pomalu nestaci GTR. Zatimco pro jednoho je rozpocet 300 tis. a spotreba 10 l/100km hodne, jiny nema problem utratit milion a kdyz to nezere jako tank, neni nespokojeny. Dalsim aspektem je prubezny prijem. Zatimco jeden ma velky rozpocet nyni ale nema dostatecny prubezny prijem na financne narocny provoz, druhy zase nema vysoky aktualni rozpocet ale zase je schopen investovat prubezne. Samozrejme, ze nejlepsi je treti moznost a ne, nemyslim tu, kdy nema ani jedno ani druhe
Zatimco jeden neda na predokolu dopustit a druhy preferuje pohon zadnich kol, spousta lidi si zivot bez pohonu vsech kol predstavit nedokaze. Pozn.: hlavne at si nekupuje "ctyrkolkove" BMW!
Nekdo by do kombika nesedl a pet dveri je pro nej predstava asociujici hromadnou dopravu, jiny si neumi zivot bez objemneho nakladoveho prostoru kombika predstavit a zaroven je specificky. Napriklad Oleg mel Chryslera 300C ale bez sklopeni zadnich sedacek se vlozenim kocarku pro nej cely prostor temer vycerpal. Tak koupil nejakeho Forda (nechtejte po me abych zjistoval co, tuhle znacku jsem mel moznost poznat dost a "dekuji nechci) a lebedi si nad uzitnym prostorem.
Chce silne auto v serii a nebo si to rad zainvestuje nebo dokonce upravi sam aby to melo vykonove parametry sportovniho vozu vyrazne vyssich cenovych relaci?
Ano, jsem "hroznej" ale mam rad primery, ktere jsou blizke kazdemu poradnemu chlapovi: definovat pozadavek "vysneneho auta" je rozhodne lehci, nezli definovat pozadavek "vysnene baby". Tvoje uvodni definice je na urovni "chce rozhodne babu, a aby atraktivni"

Takze Romane, paklize ses na nas obratil s ocekavanim relevantnich rad, dej nam dostatecne instrukce na to, aby nase rady (a hlavne straveny cas i usili) byly dostatecne efektivni
PS: jestli je pro nej vsechno slaby a ma opravdu penize tak dle meho subjektivniho pohledu prichazeji v uvahu Tesla nebo GTR, v pripade pozadavku na kombika at si koupi a necha postavit RS6 (V10 mysleno), pokud chce i "do prirody", pak jako vychodisko vidim Gcko, nejlepe v uprave AMG nebo BRABUS
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@rudy5: Ne, nechova se to dobre a haldexu nove generace to nesaha ani po kotniky. X-drive je jen z duvodu aby mohli zakaznikum "zavrit hubu" ze nenabizeji pohon vsech kol. Mas ho? Pak se modli aby ti dlouho slouzil.
Sice si BMW uvedomilo, ze je to nesmysl za jejich konstrukcni/koncepcni pochybeni chtit plnou puvodni cenu nahradnich dilu a tak to vyrazne zlevnilo ale presto to neni levna zalezitost. Hovorim napriklad o tom "REA" (servo). Je tam daleko vice problemu a opakuji: BMW si je toho vedomo a byl jsem u toho, kdy se to resilo a uznavali to na kulanci.
Omlouvam se, nemam uz veskere podklady abych presne identifikoval o co tam jde (mel jsem cisla dilu a posudek ale na pracovnim emailu ke kteremu jiz nemam pristup). Vim, ze se to resilo u nejednoho zakaznika.
"Pohon vsech kol" u BMW je stredem zabavy a posmechu ve mnoha videich i testech.
Sice si BMW uvedomilo, ze je to nesmysl za jejich konstrukcni/koncepcni pochybeni chtit plnou puvodni cenu nahradnich dilu a tak to vyrazne zlevnilo ale presto to neni levna zalezitost. Hovorim napriklad o tom "REA" (servo). Je tam daleko vice problemu a opakuji: BMW si je toho vedomo a byl jsem u toho, kdy se to resilo a uznavali to na kulanci.
Omlouvam se, nemam uz veskere podklady abych presne identifikoval o co tam jde (mel jsem cisla dilu a posudek ale na pracovnim emailu ke kteremu jiz nemam pristup). Vim, ze se to resilo u nejednoho zakaznika.
"Pohon vsech kol" u BMW je stredem zabavy a posmechu ve mnoha videich i testech.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Prostě civilní auta . A Evo je od 5tky slabá civilka říká se ikdyž EVO 8 na mě působí mocně. Chce to HC ůpravy aby z toho něco bylo . Mě je dnes bližší nadopovat starší auto osvědčenou technikou než rvát statísíce do fabrických blbůstek protože taková réza STI RA (Rok 95- 98 cca) s nastavitelným diferákem a špičkovym podvozkem to je řidičský zážitek. Bohužel jsem neměl to štěstí svézt se. Samozřejmě se nechá dělo udělat i z koncernu .marena tdi píše:Co mne v poslední době oslovilo na dost velký zážitek za volantem byl Opel Speedster 2.0 T . Velké zklamání bylo EVO 7 nebo Audi RS 4 . Asi jsem čekal od těch aut prostě více . Příjemné bylo BMW 130 i nebo pravé Nissan Z 350 .
Třeba tady má známej GTI G6 a to má velkou výhodu v DKP , to je znát.
Tam fofr klacek nestačí a chce to precizní práci a "pár koníků" navrch. Ale zase je to hot hatch což miu ubírá v zatáčkách takže klasický koncern s jednim vylepšenim.