Napsal: 13 lis 2018, 13:07
chapem to dobre ? v tvojej t5 mas arl motor.. a asz+arl su stejne bloky ne ?
nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??
nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??
Auta, auta, auta..
http://www.dieselpower.cz/forum/
calibrator píše:chapem to dobre ? v tvojej t5 mas arl motor.. a asz+arl su stejne bloky ne ?
nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vimvanplus1 píše:Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
calibrator píše:ja som narazal na to ze ked ma asz v golfe dlhy- a asz ve fabii kratky tak by to slo prehodit , pretoze som predpokladal ze ide o stejny blok . rozdiely v prirubach vidim na prilozenych fotkach - teda rozostup srobov je iny u asy a arl ..
liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976
calibrator píše:kolko cm tam maš navyše ??
este píše:Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vimvanplus1 píše:Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?