Stránka 3 z 3

Napsal: 13 lis 2018, 13:07
od calibrator
chapem to dobre ? v tvojej t5 mas arl motor.. a asz+arl su stejne bloky ne ?

nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??

Napsal: 13 lis 2018, 13:11
od vanplus1
calibrator píše:chapem to dobre ? v tvojej t5 mas arl motor.. a asz+arl su stejne bloky ne ?

nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??

nejsou, ARL má dlouhej filtr a ASZ krátkej,navíc ASZ má jinde čidlo otáček kliky....a ještě jsem zjistil že stejnej kod motoru ale jiný auto,např fabia,octavia se taky liší dýlkou filtru....

Napsal: 13 lis 2018, 13:32
od calibrator
dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?

Napsal: 13 lis 2018, 13:38
od vanplus1
calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....

Napsal: 14 lis 2018, 07:01
od este
vanplus1 píše:
calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....
Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vim

Napsal: 14 lis 2018, 07:29
od calibrator
ja som narazal na to ze ked ma asz v golfe dlhy- a asz ve fabii kratky tak by to slo prehodit , pretoze som predpokladal ze ide o stejny blok . rozdiely v prirubach vidim na prilozenych fotkach - teda rozostup srobov je iny u asy a arl ..

liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude :)
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976 :)

Napsal: 14 lis 2018, 07:36
od calibrator
kolko cm tam maš navyše ??

Napsal: 14 lis 2018, 09:42
od vanplus1
calibrator píše:ja som narazal na to ze ked ma asz v golfe dlhy- a asz ve fabii kratky tak by to slo prehodit , pretoze som predpokladal ze ide o stejny blok . rozdiely v prirubach vidim na prilozenych fotkach - teda rozostup srobov je iny u asy a arl ..

liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude :)
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976 :)


jo aha...no každopádně blok je jinej i když se jedná o stejnej kod motoru takže to přehodit nejde...

Napsal: 14 lis 2018, 09:43
od vanplus1
calibrator píše:kolko cm tam maš navyše ??

tak 10 cca

Napsal: 15 lis 2018, 12:28
od vanplus1
este píše:
vanplus1 píše:
calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....
Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vim

psal jsem mu a bohužel zpráva se mi přesunula do složky nedoručeno :(

Napsal: 15 lis 2018, 13:07
od Huml
blok z ASZ, Fabie a Sharan mají malej držák olejovýho filtru, ten půjde bez problémů za blok z ARL, nicméně, jednodušší by tam bylo asi dát celej motor z ASZ, pajšl je taky silnej jak u ARL