Stránka 3 z 3
Napsal: 18 říj 2019, 20:49
od Ardeth
Dneska kdyz jsem to hodne vytacel,tak mi zacala stoupat teplota vody. Ventilator chladice bezi porad,jinak by asi stoupala teplota. Jedna hadice je zhava,druha chladna. Zda se mi,ze to tlakuje,vyhazovalo mi to vodu. Takze uz je to zrejme jasny,ze je to tesneni.
Napsal: 18 říj 2019, 22:42
od Kendys_TDI
Divný, mě voda mizí a to dost a topí to jak čert.
U OII byl problém s topením s výměníky, klapkami a celkově celou soustavou řízenou elektronicky. Je možné, že jak jedeš, tak se tím vzduchem který proudí do trubek pootevře klapka a žene teplo do interiéru. Jakmile zastavíš, tak se klapka logicky zavře a nefouká topení do interiéru, ale do klapky a nebo špatně odvzdušněný. Měl jsi topení na max, když jsi odvzdušňoval a nechal jsi to s otevřenou nádobkou zahřát na volnoběh při otevřeném víčku expanzní nádoby? Jinak to neodvzdušníš a taky je dobré to prohnat a rovnou víčko po jízdě otevřít kdyby se tam držel vzduch.
A nejsou prohozené nějaké hadice na topení a termostatu ?
Napsal: 19 říj 2019, 07:35
od Rayx
Ardeth píše:Dneska kdyz jsem to hodne vytacel,tak mi zacala stoupat teplota vody. Ventilator chladice bezi porad,jinak by asi stoupala teplota.
Ten ventilátor na sahaře tedy
stále běží i jindy, nebo sepnul až při tom vytáčení?
Napsal: 19 říj 2019, 08:58
od Ardeth
Ted bezi porad. Jinak by se to asi prehrivalo,kdyby se vypnul.
Napsal: 19 říj 2019, 09:16
od Tomas.cz
Co teploty v bloku měřených hodnot, pokud běží ventilátory?
Napsal: 19 říj 2019, 10:25
od Rayx
Přesně tak, diagem zkouknout skutečné teploty a neřídit se jen budíkem, kdoví jestli jsi tomu ventilátoru dříve věnoval pozornost, pak to nemáš šanci ohřát, pokud by běžel stále.
Napsal: 19 říj 2019, 10:39
od Kendys_TDI
Tak asi termostat vadnej? může bejt novej ale to neznamená že funguje jak má. Jestli neni z dvoulitru...netuším. jen tip
A nepoužíváš klimošku celoročně? při jejim spuštění se ventilátor automaticky sepne.
Napsal: 19 říj 2019, 12:34
od slovacek.milos
[quote="Kendys_TDI"]Tak asi termostat vadnej? může bejt novej ale to neznamená že funguje jak má.
tohoto pravidla se držím a už to zde někdo psal
problém treba hladat už v novom dieli
Napsal: 19 říj 2019, 19:10
od martinsidlo
Když to netopí,jak je na tom teplota hadic,hlavně do a z topení vůči ostatním hadicím? Hledat trochu s logikou. Třeba jen ucpané topení.Zároveň do a z chladiče.
Napsal: 20 říj 2019, 09:02
od Kendys_TDI
A neni to opravdu tim, jak už tu někdo psal, že netlakuje soustava ? Proto topit ani nemůže ani pořádně nechladí a pořád ti běží sahara...
Podle mě je to logický a když sem se setkal s kvalitou a provedením těsnících a uzavíracích víček nalévacích hrdel kapalin a oleje, tak bych se ani nedivil, kdyby víko vyrovnávací nádobky propouštělo a neudrželo tlak potřebný pro chlazení a topení.
Bratranci taky netěsní víčko, zatim netopil auto má od května...a mizí mu chladivo, asi přes to víčko netěsný. Když ho dotahuješ, tak nemá vůbec žádnej odpor na konci závitu, aby se uzamklo, jak tomu je u novějších víček
Napsal: 02 lis 2019, 23:42
od Ardeth
Dala se nova nadobka chladici kapaliny,ktera zrejme utesnila cely system a najednou to zacala tlakovat. Pres starou nadobku si to asi popoustelo. Takze tesneni pod hlavou. Zajimalo by me,jestli bude foukly nebo bude chyceny vic.
Napsal: 03 lis 2019, 18:34
od toby66kw
Neteče proudem z hadičky = těsnění.
Napsal: 04 lis 2019, 10:41
od jofa
Na to by som sa nespoliehal, robil som B3ku kde tesnenie podfukovalo v 3.miestach ale z prepadu netieklo nic
Napsal: 04 lis 2019, 17:05
od toby66kw
jofa píše:Na to by som sa nespoliehal, robil som B3ku kde tesnenie podfukovalo v 3.miestach ale z prepadu netieklo nic
Právě tam to musí téct , když je těsnění ok.