O2 FL co este vymenit na prednej naprave?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 6 CAYC:
MeyleHD boli u mňa KO do 20.000 km.
Lemforder majú necelých 15.000 km, ešte žiaden zvuk, ale vôľu už majú.
Ešte dávnejšie, GOLF 5, BRU:
aj FEBI, aj Lemforder, aj z autorizáku (IMPA), vždy do 20.000 boli KO.
To čo sa dodáva do prvovýroby sa asi nedá zohnať.
MeyleHD boli u mňa KO do 20.000 km.
Lemforder majú necelých 15.000 km, ešte žiaden zvuk, ale vôľu už majú.
Ešte dávnejšie, GOLF 5, BRU:
aj FEBI, aj Lemforder, aj z autorizáku (IMPA), vždy do 20.000 boli KO.
To čo sa dodáva do prvovýroby sa asi nedá zohnať.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Dal som Lemforder a je to ok.
Problem ale sposoboval cap riadenia, dali mi tam pred rokom nejaky moog, po 10 tisic km na sracky proste skur**** shit.
Uz si vzdy kupim diely vopred a nic nenecham na mechanikoch, zarabaju na dieloch neviem odkial beru tie sracky.
Dali sme lemforder a je klud.
Problem ale sposoboval cap riadenia, dali mi tam pred rokom nejaky moog, po 10 tisic km na sracky proste skur**** shit.
Uz si vzdy kupim diely vopred a nic nenecham na mechanikoch, zarabaju na dieloch neviem odkial beru tie sracky.
Dali sme lemforder a je klud.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Čepy a spoj. tyče stabíku jsou dnes spíše o štěstí, montoval jsem na BMW e91 přední tyče stabíku LMI a vydrž byla cca 30tkm pak ko.
Na větší model BMW e61 přední ramena / hlavní / TRW a výdrž čepů 10tkm pak ko, následně jsem použil NK a drží "už" 30tkm.
Nebo Opel Corsa D, tyčka stabilizátoru originál Opel s logem LMI vydržela pánovi 10tkm pak vůle, tu jsem teda jako novou nemontoval já, ale měnil.
Na větší model BMW e61 přední ramena / hlavní / TRW a výdrž čepů 10tkm pak ko, následně jsem použil NK a drží "už" 30tkm.
Nebo Opel Corsa D, tyčka stabilizátoru originál Opel s logem LMI vydržela pánovi 10tkm pak vůle, tu jsem teda jako novou nemontoval já, ale měnil.
Ahojte, po roku co mam origo skoda tlmice a lesjofors pruziny, je predok 380mm, norma je 391mm plus minus 10.
Kleslo to z 390 po zalozeni za rok o 10mm.
Zadok ale je 392mm, norma je 398mm plus minus 10.
Kleslo to z 400 na 392mm za rok.
Teraz som zalozil dozadu jazdene origo skoda pruziny, 4 roky/50 000km, bez skrabanca a hrdze, s tym, ze zadok klesne trosku este viac, aby to bolo zarovno.
Ale po zalozeni som na 401mm.
Co urobit aby som to zarovnal?
Dat tam origo pruziny pre 2UC podvozok?
Alebo pojazdit a sadnu si?
Tie origo su trosku komfortnejsie ako Lesjofors, tie su asi univerzaly...
Mate to vsetci tak, ze zadok je vyssie?
Podla normy SKodovky ma byt zadok vyssi o 7mm.
Kleslo to z 390 po zalozeni za rok o 10mm.
Zadok ale je 392mm, norma je 398mm plus minus 10.
Kleslo to z 400 na 392mm za rok.
Teraz som zalozil dozadu jazdene origo skoda pruziny, 4 roky/50 000km, bez skrabanca a hrdze, s tym, ze zadok klesne trosku este viac, aby to bolo zarovno.
Ale po zalozeni som na 401mm.
Co urobit aby som to zarovnal?
Dat tam origo pruziny pre 2UC podvozok?
Alebo pojazdit a sadnu si?
Tie origo su trosku komfortnejsie ako Lesjofors, tie su asi univerzaly...
Mate to vsetci tak, ze zadok je vyssie?
Podla normy SKodovky ma byt zadok vyssi o 7mm.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Pokud chceš stelovat výšku, tak kup stavitelný podvozek. Takhle to bude vždy pokus omyl, na co narazis. Nebo nevím o co jde? Chceš stejně vysoko zadek jako předek? Pokud ano, tak musíš mít vzadu tužší pružiny, protože když to naložiš, tak aby to neklečelo úplně na zemi.Ale to Ti ubere na komfortu.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Chcel som mat predok opticky narovno so zadkom.
Co som ale docielil?
Rocne lesjofors su nizsie ako 5 rokov jazdene originaly
Takze znova 20eur mechanikovi, nech da lesjoforsy nazad...
380/392mm je opticky lepsie ako 380/401...
A tak ono original zadne pruziny sa zidu do zasoby do pivnice.
Mas pravdu, necham mesiac v kufri aspon 50kg cementu, co to spravi, odmeram, dam vediet.
P.S. chcel som pruziny z RS TSI, kvoli R17 pneu aby to nevyzeralo strasne, ale ked kukam do dielenskej prirucky, ze octavia 2 RS ma predok 376mm+-10mm a zadok 386+-10mm, tak potrebujem uz len aby si ten zadok kus sadol, no jazdim vzdy sam a prazdy kufor, ale snad to cement da do spravnych cisel.
Co som ale docielil?
Rocne lesjofors su nizsie ako 5 rokov jazdene originaly
Takze znova 20eur mechanikovi, nech da lesjoforsy nazad...
380/392mm je opticky lepsie ako 380/401...
A tak ono original zadne pruziny sa zidu do zasoby do pivnice.
Mas pravdu, necham mesiac v kufri aspon 50kg cementu, co to spravi, odmeram, dam vediet.
P.S. chcel som pruziny z RS TSI, kvoli R17 pneu aby to nevyzeralo strasne, ale ked kukam do dielenskej prirucky, ze octavia 2 RS ma predok 376mm+-10mm a zadok 386+-10mm, tak potrebujem uz len aby si ten zadok kus sadol, no jazdim vzdy sam a prazdy kufor, ale snad to cement da do spravnych cisel.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan