Stránka 3 z 3

Napsal: 17 dub 2019, 07:06
od roman1648
Nedávno nový DPF s oxikatem na Avensis 2.0D4-D rok 09 v Toyotě CK v Brně a stal 16280 při vrácení starého což na Japonce ujde..

Napsal: 17 dub 2019, 09:36
od Vici
Forest píše:
Vici píše:vzhledem k tomu kolik máme v republice třeba podvodníků turbařů a to úspěšných, tak o čištění DPF se moc ani radši neodvažuju polemizovat...
Souhlasim s Vicim, stejne jako treba chiptuneru, kteri treba ukradli cizi SW nebo mechaniku, kteri jsou schopni domrtvit turbo jenom aby nevyslo v dobrem svetle.

Jo, je to pekne hnusnej svet, co, Vici? :wink:
:-D ty jsi už i agent Janouška a podobných?

Napsal: 17 dub 2019, 11:30
od Tunningkiller
Tak jsem to dnes vzal na projížďku bez regenerace. Je to v nouzaku. Hned po startu to začalo padat zaneseni filtru až na 17mg bez toho aniž bych vynutit regeneraci nebo jednotka dala požadavek. Tak jsem si říkal že je díra ve filtru jasná a teď jsem stim jel zase a už vesele vzrůstá. Filtr půjde ven svine.

Napsal: 17 dub 2019, 15:35
od Forest
@Tunningkiller: Tak pak informuj, at se to rozlouskne. I kdyby jsi neco zavinil ty, bude to priklad pro pouceni pro ostatni.

(offtopic)
Vici píše:
Forest píše:
Vici píše:vzhledem k tomu kolik máme v republice třeba podvodníků turbařů a to úspěšných, tak o čištění DPF se moc ani radši neodvažuju polemizovat...
Souhlasim s Vicim, stejne jako treba chiptuneru, kteri treba ukradli cizi SW nebo mechaniku, kteri jsou schopni domrtvit turbo jenom aby nevyslo v dobrem svetle.

Jo, je to pekne hnusnej svet, co, Vici? :wink:
:-D ty jsi už i agent Janouška a podobných?
Nechapu. Cti co jsem napsal, vzdyt s tebou souhlasim
(offtopic)