Stránka 3 z 4

Napsal: 31 kvě 2019, 12:03
od Vici
to je teda kurva fajn motor, to bych "chtěl" mít ... :(

Napsal: 03 čer 2019, 14:39
od favo
Máš doklad od toho servisáka ? Pokud ano jsi v klidu a můžeš se soudit, protože kdo ví jestli to nebyla jeho chyba.
Než repas turba to raději nový, ale než ho tam dáš tak vyčistit celý motor a mazací soustavu.
Jeden tu psal, že zničil nový turbo jen tím, že nastartoval motor na volnoběh a zapoměl naplnit turbo olejem. Než to udělalo olejový čerpadlo, tak už bylo vymalováno.

Napsal: 03 čer 2019, 20:21
od Huml
Jeden tu psal, že zničil nový turbo jen tím, že nastartoval motor na volnoběh a zapoměl naplnit turbo olejem. Než to udělalo olejový čerpadlo, tak už bylo vymalováno.
to je podle mě naprostá blbost, problém musel být jinde, pokud dostaneš turbo z vyvažovačky je mastný dost na to, aby vydrželo pár sekund na volnoběh než to namaže ;)
to bys nemohl ani vyměnit olej nebo to nechat třeba měsíc stát

Napsal: 03 čer 2019, 20:27
od Huml
pokud byla ta matička ve svodu u toho turba co se tu řeší, jsou jen 2 možnosti jak se tam mohla dostat, buď tam byla před montáží nebo tam foukla z výfukovýho kanálu, těžko říct jak a co se s tím autem všechno dělo, ale mě když někam zapadne šroubek tak na to neseru a hledám ho než ho najdu, i když 100% vím, že spadl někam kde se nemůže teoreticky nic stát, když dělám auto, tak mi žádnej spojovák nikdy nezbyde, pokud ho neměním za jinej, natož, aby mi chyběl, to je pak na průser zaděláno hned

Napsal: 04 čer 2019, 05:14
od pavlin2
To s tím nenamazaným turbem po montáži není zas tak horký. Měnil jsem už několik turb a nikdy jsem tam nic nelil a vše v pořádku. Ten olej je tam hned.
Dle mého názoru je větší průser když člověk nevymění přívodní trubku oleje než když nekapne olej do turba...

Napsal: 04 čer 2019, 12:21
od jericho-3
Přesně tak, už při startu to začne tlakovat a turbo je namazáno..Často mi ta panika okolo turb připadá jako účelovka a komplot , jen aby se našel viník, děj se co děj..Ale chápu, soudruzi turbaři jsou ve sterilním prostředí v bílých pláštích v bílých rukavičkách s rouškami na hubě, aby turbo náhodou nenakazili nebo do přívodu nepřišel prach z dílenského prostředí jako v servisu..Přitom kolikrát se přiveze turbo z vraku, zasrané jako líča, obalené hnojem, které se omeje, vyfouká a mete jako zamlada a tlačí tak, že auto spadne do nouzáku.protože na ten tlak není zvyklé.. :D
P.S. jak píše pavlin 2, hlavně novou trubku a zahodit připadné sítko v přívodu oleje..

Napsal: 04 čer 2019, 12:26
od Ladas
Tak ono pokud někdo mění olej a je prázdnej filtr tak to prostě chvilku trvá pokud je možnost něco odpojit aby to hned nechytlo klidně minutu točte nic tím nezkazite...

Napsal: 04 čer 2019, 12:42
od roman1648
přesně tak to dělám, zrovna třeba ty 1.6HDi/TDci
nechám ten inbus na turbu povolenej, sundám štekry ze vstřiků, startuju až teče olej, utáhnu,zapojím štekry a start

Napsal: 06 čer 2019, 06:29
od Rayx
Huml píše:pokud byla ta matička ve svodu u toho turba co se tu řeší, jsou jen 2 možnosti jak se tam mohla dostat, buď tam byla před montáží nebo tam foukla z výfukovýho kanálu, těžko říct jak a co se s tím autem všechno dělo, ale mě když někam zapadne šroubek tak na to neseru a hledám ho než ho najdu, i když 100% vím, že spadl někam kde se nemůže teoreticky nic stát, když dělám auto, tak mi žádnej spojovák nikdy nezbyde, pokud ho neměním za jinej, natož, aby mi chyběl, to je pak na průser zaděláno hned
Zlatý slova ;) Těch různých šroubů, co jsem našel po expertech různě zapadlých kolem motoru a v kastli, který pak třeba origo pevnostní šroub narychlo nahradili nějakým "měkejšem" už jsem taky našel, ale dovolit si to ignorovat na rozebraným motoru a zapadlý díl nedohledat, no to už musí být dáreček ...

Napsal: 06 čer 2019, 14:10
od Forest
Omlouvam se, ze jsem nereagoval, jsem trochu ponekud zaneprazdneny a reaguji na zaklade podnetu jine osoby.

V Turbopoweru prochazi turbo nejprve vysokorychlostni vyvazovackou a nasledne nas stolici, kde se kontroluje nastaveni. Sance, ze by to tam spadlo je tudiz minimalni, nebot by to muselo byt bud vlozeno a nebo by to muselo byt soucasti baleni, ze ktereho by to do nej muselo spadnout. Tak ci onak, pri montazi by se na to prislo.

Osobne se na zaklade vyse uvedeneho mohu jen priklonit k domnence, ze doslo k pochybeni mechanika a ten by se od toho nemel nikterak distancovat, zvlaste pak, kdyz si za kvalitou sve prace stoji. Uz jenom fakt, ze vratil penize nasvedcuje to, ze nebude mit nejspis ciste svedomi :roll:

Napsal: 06 čer 2019, 20:31
od Kubesicek
Dobry vecer panove.tak jsem nainstaloval turbo po repasi ktere jsem objednak z brna z flexamiauto.turbo melo od zacatku slusnej radialni hrk.je videt par skrabancu na tele turba.ale co me trapi je takovy divny syceni pri zaberu turba.u stareho nebyl problem.

Napsal: 07 čer 2019, 07:43
od Forest
Kubesicek píše:Dobry vecer panove.tak jsem nainstaloval turbo po repasi ktere jsem objednak z brna z flexamiauto.turbo melo od zacatku slusnej radialni hrk.je videt par skrabancu na tele turba.ale co me trapi je takovy divny syceni pri zaberu turba.u stareho nebyl problem.
Nechce se mi v tom stourat ale neda mi to: proc jsi to nedal zpet do Turbopoweru, kdyz vse nasvedcuje tomu, ze pochybeni vzniklo pri montazi? To jenom proto, aby tvuj mechanik (ktery te hodil zjevne pres palubu) s nima nemel problemy ve smyslu, ze by si pokazil povest tim, ze je pako neschopne a oni by pak byli podezrivavi v moment, kdy by neco reklamoval? Chapu to spravne? Ja doufam, ze se mylim :roll:

Pod pojmem "hrk" predpokladam, ze se jedna o vuli - resil jsi to nejak s nimi? Nechapu, jak muzes namontovat turbo, ktere se ti nezda nazpet do motoru. Jako na zkousku, zda to vydrzi? A kdyz ne, tak se vystavujes riziku, ze s turbem odejde zase neco dalsiho?

Divny syceni? Neni to ciste nahodou netesnost v sani?

Proc to resis tu, proc to neresis s tim, kdo to repasoval?

Moje bohate zkusenosti jsou takove, ze vetsina lidi, co se obava ozvat turboservisu je, ze si neveri, nejsou si jisti, zda montaz provedli spravne a obavaji se, ze by prisli o zaruku. To je nesmysl, stejne jako vsude, zakladem uspechu je komunikace - nebat se zeptat. Lepsi se 9x zeptat blbe nezli se jednou nezeptat a podelat to.

Nikdo neni bezchybny a i oni mohli udelat chybu (i kdyz to by meli zjistit pri naslednych testech) a kdyz bys je na ni upozornil, tak by ti to bud vysvetlili a nebo by te vyzvali abys jim to preventivne poslal zpet na kontrolu, aby se predeslo dalsim skodam.

Mas k tomu alespon graf z vyvazeni?

Napsal: 07 čer 2019, 11:48
od roman1648
ty turba to je jak se vším ostatním(vstřiky,čerpadla atd ), každý druhý který dokáže z číny objednat nový střed si udělá krásný internetový stránky a už seká repas jeden za druhým
jak je to s reklamacemi všichni víme - takže jsou v klidu (wallbash)

Re: Kde nechat repasovat turbo

Napsal: 23 srp 2022, 16:14
od RAPIDmen
Ahojte ake skúsenosťi máte s fi. Turbo wizard...bral som od nich na výmenu Repas turbo a cakal som že actuatori sa dávajú pri repase nové tento je len opieskovany a navyse keď viem ako to u koncernu vnútri hnije...a kompresorove kolo je vnom vyrazeni zavit akoby od M6 srobika a suplata hliniku...cakam zatiaľ na vyjadrenie...😱

Re: Kde nechat repasovat turbo

Napsal: 24 srp 2022, 06:16
od roman1648
Moc hezký, ještě že to dělají opravdu jen a jen odborníci.... (wallbash)