Kontrola vačky BLS s dpf
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nikto tu nepovedal ako sa to na aute prejavuje určite to ma každa 5 vačka ved to neni ryha vo valci že by zralo tadiaľ olej alebo strácal sa tlak logicky keby mala ta vačka pod váhadlami napr 3 pásiky po obvode tak sa to bude točiť a mazať tak isto veď tam veni hrb že tam vahadlo nadskočí alebo vojde do dieri to by musela byť ryha priečne aby sa to nejako prejavilo na zvuku motora klepkanie atď. Preto sa pýtam či niekto nemal takýto problém a ako sa mu to prejavilo nepovedz my že teraz každý ide rozobrať víko zhadzovať váhadla a kontrolovať vačku keď mu motor nevikazuje žiadnu chybu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Koleo píše:… nepovedz my že teraz každý ide rozobrať víko zhadzovať váhadla a kontrolovať vačku keď mu motor nevikazuje žiadnu chybu
Koleo píše:… poradte niekto dobrú vačku môže byť aj použita no hlavne vačku pre dpf
Najskor si ujasni a potom tu napis aj pre ostatnich aka je tvoja predstava o tej oprave, lebo si zjavne odporujes v svojich prispevkoch…Koleo píše:… chcem počuť riešenie vymeniť to vie každý dement hádam aj ty
Motor si pisal ze je OK podla teba, potom si chcel menit vacku, no ked si zistil cenu, tak ta to rychlo preslo a teraz bys to rad opravoval gumenym kladivom, cez vyfukove potrubie.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
“Nijak“ sa to neprejavuje, sam si to pisal, aj rozmery vacky co si pisal mas mat OK, kedze nova ma 61.8 palce, ale polemizovat sa da o tom, aky tvar ma ta vacka, kedze tie rozmery palcov neni vsetko.
No ty tu stale riesis opravu a vymenu vacky, tak sa pytam, co vlastne chces.
Ked ti napisali, ze nech tu vacku teda vymenis, ked chces 100% stav, kedze zjavne pred tebou tam nacpal ten smejd, tak si to otocil, ze menit nie, ale chces to opravit. Tak co chces vlastne opravovat a ako? Na to si stale neodpovedal.
No ty tu stale riesis opravu a vymenu vacky, tak sa pytam, co vlastne chces.
Ked ti napisali, ze nech tu vacku teda vymenis, ked chces 100% stav, kedze zjavne pred tebou tam nacpal ten smejd, tak si to otocil, ze menit nie, ale chces to opravit. Tak co chces vlastne opravovat a ako? Na to si stale neodpovedal.
Já se ti divím, pokud má někdo názor, který odporuje "tvému názoru", tak nejdřív z dotyčného uděláš nezkušeného amatéra/roman 1648/, což je úplně naopak, pak z další rad, jako jsou vypadlé zátky nebo zadřená rolna, rady,. které se ti taky nelíbí, nadáváš do dementů apod. a chceš slyšet řešení...Bohužel takové řešení, které chceš slyšet neexistuje..Součástky prostě musíš vyměnit a zjistit, co bylo toho příčinou, aby se situace neopakovala..Tak bych pečlivě poslouchal, ověřoval a nenadával... 

nepropadat panice...
Kdybys to nerozdělával tak na to asi vůbec nepřijdeš, prostě by to postupně umřelo
Vzpomínám si na některý 2.5TDi V6 který jely relativně normálně s vačkama sedřenýma o několik mm, sice nestartovaly,čadily ale prostě jezdily
Nějaký zalešťování je tady nesmysl, muselo by se to zbrousit tím porušíš/odebereš vrchní tvrzenou vrstvu a pak by to bylo ráz na ráz
Být to na mě tak dám novou vačku,šály,hydra,kontrola/oprava záslepek,změřím tlak oleje, pro sichr zhodil vanu a vyčistil koš+výplach motoru
Ale je to jen rada amatéra, tak se toho nechytej
Vzpomínám si na některý 2.5TDi V6 který jely relativně normálně s vačkama sedřenýma o několik mm, sice nestartovaly,čadily ale prostě jezdily

Nějaký zalešťování je tady nesmysl, muselo by se to zbrousit tím porušíš/odebereš vrchní tvrzenou vrstvu a pak by to bylo ráz na ráz
Být to na mě tak dám novou vačku,šály,hydra,kontrola/oprava záslepek,změřím tlak oleje, pro sichr zhodil vanu a vyčistil koš+výplach motoru
Ale je to jen rada amatéra, tak se toho nechytej

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Roman, on to menit nechce, iba to chce opravit.
Je to ako zivot s rakovinou. Je a zije. Zatial normalne. Kym sa to nevysype cele.
Potom urobi druhu opravu. Da druhy motor a so vsetkym co k tomu patri. Alebo klasika, ze sa to urobi, aby sa tocil motor a pojde do sveta k niekomu dalsiemu. Tak ako tomu je u vacsina 1.9 a 2.0 TDi.
Kolko z nich ma 1. majitela a je na predaj v dobrom stave?
Je to ako zivot s rakovinou. Je a zije. Zatial normalne. Kym sa to nevysype cele.
Potom urobi druhu opravu. Da druhy motor a so vsetkym co k tomu patri. Alebo klasika, ze sa to urobi, aby sa tocil motor a pojde do sveta k niekomu dalsiemu. Tak ako tomu je u vacsina 1.9 a 2.0 TDi.
Kolko z nich ma 1. majitela a je na predaj v dobrom stave?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23