Stránka 3 z 5

Napsal: 13 pro 2019, 11:35
od mirek999
Roman: uznali ty skočený rozvody na záruku??

Napsal: 13 pro 2019, 11:47
od roman1648
Ani to nezkoušeli protože je to auto už 7 let starý a na servis jezdí 5 let ke mě jen

Napsal: 13 pro 2019, 12:10
od rudy5
passion píše:Čo poviete na atmosferický hjundaj s 1.2i? Oco po tom poškuluje. Má 65r. Chce niečo jednoduché čo sa mu nebude kaziť. Teraz má od nova 17r. P206 1.4i do 200tis km a stále jazdí. Chodí na tom ako správny dôchodca - plachtí, v 70ke päťku a spotrebu má do 5L/100.

Kód: Vybrat vše

https://fit-drive.sk/test-hyundai-i20-1-2i-cool-dospel/
Sused ho ma a v pohode zatiaľ

Napsal: 13 pro 2019, 12:11
od rudy5
Včera bol jeden čo má servis u mňa pre kompresor a nal daciu Duster benzín tak som hodil reč a má ho tri roky a že není iba olej že je spokojný

Napsal: 13 pro 2019, 12:17
od roman1648
Teď jsem dělal motor na Dokkeru 1.6i, najeto 109tis. a zapeklý kruhy...byla to firemka a jezdili s tím furt na plnej ceres az to prostě uhnali.... :roll:

Napsal: 13 pro 2019, 12:59
od rudy5
Jasne ale oprava pár korún

Napsal: 13 pro 2019, 13:25
od roman1648
Jojo to jo no

Napsal: 13 pro 2019, 15:54
od jericho-3
Marek77 píše:Tak konkrétně motorizace 1,0 od Renaultu je MPI. Jak atmosféra, tak přeplňovaná. S motorem 1,0 TCe jsem se v novém Cliu svezl a musím říct, že na mě udělal velký dojem. Protože jsem člověk, co vyznává spíš defenzivní styl jízdy, jeho výkonové parametry mi bohatě stačily a mile mě překvapila i spotřeba, která se podle jízdního stylu pohybovala od 4,2 do 5,5 litru.
Moje známá mne poslechla, když se mě ptala co koupit a šla do Logana s motorem 1,2 TCi/byla to novinka/ a také to na ni udělalo velký dojem, "honila se na dálnici s malými BMW", bohužel poté motor začal jít na 3 válce, atd. atd. oprava v autorizáku nesmysl...Tak ji auto opravovali soukromníci, už po dloouhé době jezdí/nové písty, vstřiky atd. atd... Motor ředí olej benzinem a tomu, kdo je defenzivní nevydrží ani do švestek. Jejímu nájezdu přes 100000km se v servisu divili, /jinak tak 40000km/ a samozřejmě to přičítali jejímu závodnímu talentu při jízdách po Evropě..Ale je v tom guláš, tento motor už předělali/úplně překopali/,změnili název a údajně je to v pořádku, bohužel přímý vstřik pro loudaly je jasná smrt...Je až neuvěřitelné, jak mnohé novinky jsou totálně nevyzkoušené a slovutné firmy dělají chyby jako v JZD Chvojkovice -Brod.. :(

Napsal: 13 pro 2019, 18:15
od Marek77
První motory 1,2 to skutečně dělaly, ovšem nebyl to jediný motor na trhu s tímhle problémem. Ale to už dávno neplatí. Navíc motor 1,2 už se tři roky nedělá.

Nicméně já osobně se motorům s přímým vstřikem bráním. Proto v případě Clio V doporučuji motorizaci 1,0. Výkonnější verze 1,3 je přímý vstřik. I když už tím neduhem, co trpěl 1,2, dávno netrpí, stejně k tomu nějak nemám důvěru. Uvidím časem, jestli mě přesvědčí.

Napsal: 13 pro 2019, 18:20
od tomtt
Yaris je SUPER (auto u ktereho se kapota otevira jen na doliti provoznich kapalin...... :)

Napsal: 13 pro 2019, 18:46
od Marek77
Já taky kapotu otevírám jen kvůli dolití kapaliny ostřikovače. A nemám Yarisa.

Napsal: 13 pro 2019, 18:50
od rudy5
Ja tiež kontrola náplní a výmena sviečok a filtrov .

Napsal: 13 pro 2019, 19:43
od tomtt
V rodine Toyota Avensis rok 2001 2,0D (D4D). Prvni zavada alternator a ted prevodovka (vyskakuje 5.rychlost). To vse po ujeti 440 tis.km. Ma to od noveho. Japonec az nakonec...... :D

Napsal: 14 pro 2019, 08:08
od roman1648
Měli jsme Civica MB4 1.6i,měl to táta od nová,pak brácha,pak švagrová,pak žena,prodávali jsme to protože propukla koroze se 445tis. a s tím autem nebylo nikdy NIC,jen běžná údržba rozvody,tlumiče,brzdy,výfuk...

Napsal: 14 pro 2019, 08:44
od rudy5
Presne toto auto má ešte tatko rok výroby 1996 a ten motor nikdy nebol rozobrany sa iba jazdí jazdí jazdí len bezna údržba výfuk jasne vec ako každý japonec .ale už to hnije ešte rok a do šrotu .