Nevyřešitelné vibrace volantu ve vyšších rychlostech - Bora.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Je pak ještě jedna možnost ale nato musíš mít extra velký "koule". Na začátku zkušební rovinky roztáhnout pístky třmenů nadoraz,aby destičky měly obrovskou vůli a rozjet se do rychlosti,kde to vybrovalo. Bude-li to náhodou stále vybrovat,dej origo disky s ET a pneu,co tam patří,samozdřejmě vlastnoručně vyvážené na certifikované vyvažovačce.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jak jsem již psal , kola co mám nyní na autě ( origo VW Montreal 2 , pneu rok staré Hankook 205/55 R16) jsou nově vyvážená na supermoderní vyvažovačce v servisu co se specializuje vyloženě jen na pneuservis a na drahá auta. Disky jsou naprosto rovný, pneu neoskákané. Ale to už jsem vše psal výše a na předchozích stránkách.
Jo takhle , to mě nenapadlo. Vyzkouším. Každopádně jak jsem psal na předchozí stránce , přední třmeny jsem teď repasoval tudíž , jak jsi psal , nevracení pístků mohu v klidu vyloučit. A zadní třmeny jsou nové, origo VW. Musí to být něco co se točí. Ale zase kdyby bylo něco co se točí rozbité , poškozené, je to přece trvalý stav a vibrace budou pořád - non stop a né jako teď: "ráno vibruju a odpoledne nevibruju". Fakt je to záhada. A hledat to mým trapným systémem pokusného vyměňování dílů za nové se začíná prodražovat na tak starý vráně.
Občas se svezu i v nových autech a je pravda , že u některých se také objevují na dálnici vibrace ( jsou to novinářská auta a dostávají kotel od ignorantů). Ale rozhodně né tak velké vibrace jako u mé Pragy V3S ( Bora )
martinsidlo píše:Protože pod plynem nemůžeš brzdit,ŘJ si sama ubere plyn.
Jo takhle , to mě nenapadlo. Vyzkouším. Každopádně jak jsem psal na předchozí stránce , přední třmeny jsem teď repasoval tudíž , jak jsi psal , nevracení pístků mohu v klidu vyloučit. A zadní třmeny jsou nové, origo VW. Musí to být něco co se točí. Ale zase kdyby bylo něco co se točí rozbité , poškozené, je to přece trvalý stav a vibrace budou pořád - non stop a né jako teď: "ráno vibruju a odpoledne nevibruju". Fakt je to záhada. A hledat to mým trapným systémem pokusného vyměňování dílů za nové se začíná prodražovat na tak starý vráně.
Občas se svezu i v nových autech a je pravda , že u některých se také objevují na dálnici vibrace ( jsou to novinářská auta a dostávají kotel od ignorantů). Ale rozhodně né tak velké vibrace jako u mé Pragy V3S ( Bora )
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To uz neni mozny, zamer se znova na klouby poloos,hazivost tam zrejme nemas zadnou, proste se v otacivosti nejaky homokloub v urcitem miste pridira, nebo staci kdyz jde jen v nejakym bode ztuha.
Zatoc si kolama v lufte pomalinku a urcite to bude citit.
Nebo proste na zkousku namontuj jiny polohnaty
Zatoc si kolama v lufte pomalinku a urcite to bude citit.
Nebo proste na zkousku namontuj jiny polohnaty
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
U každého auta když zatočíš kolem na heveru tak lehce dřou desky o kotouč , nikdy se deska /pístek přece nevcucne dovnitř třmenu a neudělá 1 mm vůli , s tím je počítáno přece a nemůže to dělat vibrace.martinsidlo píše:Sám jsem to řešil. Brzdy. Neříkej,že když zvedneš kola,že si desky ani neškrtnou. Škrtnou a to je ono.Rano a odpoledne rozdíl? Tepelná roztažnost.
Leda že bych brzdy úplně odmontoval a jel to projet
Vnitřní klouby a teď i vnější klouby mám nové , hřídele jsou původní , když je auto na heveru a nastartuju a zařadím kvalt a roztočím kola , viditelně se hřídele poloos nekvedlají, točí se řekl bych pěkně "rovně". Když točíš sám rukou , žádný odpor poloosy nemají , ani v rejdu. Tudíž přidřený, nový kloub , to také nebude - zřejmě.tlakac3 píše:To uz neni mozny, zamer se znova na klouby poloos,hazivost tam zrejme nemas zadnou, proste se v otacivosti nejaky homokloub v urcitem miste pridira, nebo staci kdyz jde jen v nejakym bode ztuha.
Zatoc si kolama v lufte pomalinku a urcite to bude citit.
Nebo proste na zkousku namontuj jiny polohnaty
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5