Roomster 1.4tdi 59kw s DPF netahá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 17 lis 2017, 18:25
Odpovědi: 0
A tu naftu jsi vyměnit zkoušel? Jako... bez toho LOGu je to fakt k prdu. Jinak teda já mám takovou zkušenost, že každá repas turba, která se mi dostala do ruky, stála za omlácení o hlavu. Už jen nová turba. Nechceš? Nashledanou... 

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Přátelé, tak Romanuv Roomster je ted na chvilku u mě.
A zjištěno:
Znovu nastaveny rozvody, po té auto jak se ohřeje, tak má snahu fungovat. Rozjedu se, dám za 3. zešlápnu plyn a nic, pustím a znovu šlápnu a jede. takhle i na 4ku. Čím je teplejší, tím jede líp, res za studena nefunguje ani tento postup. Zkusil jsem přemostit váhu diodou, beze změny. Zaslepení egru, beze změny. Regulace turba od pohledu chodí (to ovšem neznamená, že je v pořádku), N75 pro sichr vyměněn, podtlaky sajou.
V měřených hodnotách se při špatné jízdě ukazuje jen 450mg na váze a to i při 2500ot/min a turbo fouká kolem 1200 až 1400mbar.
Jinak ta mrcha má DPF, čidla teploty výfukových plynů jsem proměřil a jsou v pořádku.
A zjištěno:
Znovu nastaveny rozvody, po té auto jak se ohřeje, tak má snahu fungovat. Rozjedu se, dám za 3. zešlápnu plyn a nic, pustím a znovu šlápnu a jede. takhle i na 4ku. Čím je teplejší, tím jede líp, res za studena nefunguje ani tento postup. Zkusil jsem přemostit váhu diodou, beze změny. Zaslepení egru, beze změny. Regulace turba od pohledu chodí (to ovšem neznamená, že je v pořádku), N75 pro sichr vyměněn, podtlaky sajou.
V měřených hodnotách se při špatné jízdě ukazuje jen 450mg na váze a to i při 2500ot/min a turbo fouká kolem 1200 až 1400mbar.
Jinak ta mrcha má DPF, čidla teploty výfukových plynů jsem proměřil a jsou v pořádku.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
A kolik tedy ukazoval ten "MAF" když tam byla dioda?MemphisR píše:Zkusil jsem přemostit váhu diodou, beze změny.
V měřených hodnotách se při špatné jízdě ukazuje jen 450mg na váze a to i při 2500ot/min a turbo fouká kolem 1200 až 1400mbar.
Že to nejede, když MAF hlásí jen 450mg, to je snad jasný, ECU tomu škrtí naftu pro omezení kouřivosti a pak nemá ani co roztočit turbo. Tohle musíte zjistit proč tomu tak je, když EGR je OFF, nikde to nefouká. Všechno ukazuje na to vyměněný turbo, včetně toho jeho tlaku MAP, který u BMS má v zátěži být 1850.0-2400.0 mbar ...
Furt to ani jeden z vás nenalogoval, to je fakt hledání naslepo.
Když ju přemostím, tak ukazuje 1250mg. Tak jako vždy, když to přemostím.
S tím logováním, je to další potíž. Mám origo VAG a jednotka se sama odhlašuje. Prostě mi to nejde nalogovat, po chvilce napíše, že selhalo spojení. Když to napíchnu Wurtem, na obecnou diag, tak to nedělá....
S tím logováním, je to další potíž. Mám origo VAG a jednotka se sama odhlašuje. Prostě mi to nejde nalogovat, po chvilce napíše, že selhalo spojení. Když to napíchnu Wurtem, na obecnou diag, tak to nedělá....
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.