Roomster 1.4tdi 59kw s DPF netahá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martin48813
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2017, 18:25

Příspěvek od martin48813 »

a jak dluho to pred opravou jezdilo v nouzáku??
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20130
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No to je to co nevím a majitel ví úplný hovno... Myslím že kdybych mu to dal takto a neblikala kontrolka bude mu to jedno ze to nejede jak má.. (rofl)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20130
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Zkoušel jsem ten DPF povolit na sponě i spodní držák a žádná změna i když to mohlo fučet pod kapotu, takže to vyčištěný DPF je asi cajk
Tak nějak se obávám nejhoršího že ten repas turba se nepovedl, sice se mi to v Turbocaru ještě nestalo ale všechno směřuje zpátky k tomu...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No vidíš, a mohlo třeba jen stačit vyměnit baňku místo tahání turba ven, stejně tak tahání a čištění DPF atd. :)
Aspoň jsi přešel ty vstřiky a další při tom hledání problému ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20130
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, tady na autě by to vyměnil tak leda Copperfield nebo Ferda Mravenec (rofl), není tam vůbec misto
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

A tu naftu jsi vyměnit zkoušel? Jako... bez toho LOGu je to fakt k prdu. Jinak teda já mám takovou zkušenost, že každá repas turba, která se mi dostala do ruky, stála za omlácení o hlavu. Už jen nová turba. Nechceš? Nashledanou... (wallbash)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

Přátelé, tak Romanuv Roomster je ted na chvilku u mě.
A zjištěno:
Znovu nastaveny rozvody, po té auto jak se ohřeje, tak má snahu fungovat. Rozjedu se, dám za 3. zešlápnu plyn a nic, pustím a znovu šlápnu a jede. takhle i na 4ku. Čím je teplejší, tím jede líp, res za studena nefunguje ani tento postup. Zkusil jsem přemostit váhu diodou, beze změny. Zaslepení egru, beze změny. Regulace turba od pohledu chodí (to ovšem neznamená, že je v pořádku), N75 pro sichr vyměněn, podtlaky sajou.
V měřených hodnotách se při špatné jízdě ukazuje jen 450mg na váze a to i při 2500ot/min a turbo fouká kolem 1200 až 1400mbar.
Jinak ta mrcha má DPF, čidla teploty výfukových plynů jsem proměřil a jsou v pořádku.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

má to chcípací klapku ? takhle mě trestalo prsklý táhlo k ní vždycky se zvřela a výkon pryč (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

Elektricky ovládaná. Prověřená, tím to není, navíc to by chcípl motor, kdyby se zavírala.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

a ty vstriky jsou na tom jak?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

MemphisR píše:Elektricky ovládaná. Prověřená, tím to není, navíc to by chcípl motor, kdyby se zavírala.

to jsem si taky myslel, i se zavřenou běžel :o
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

MemphisR píše:Zkusil jsem přemostit váhu diodou, beze změny.

V měřených hodnotách se při špatné jízdě ukazuje jen 450mg na váze a to i při 2500ot/min a turbo fouká kolem 1200 až 1400mbar.
A kolik tedy ukazoval ten "MAF" když tam byla dioda?
Že to nejede, když MAF hlásí jen 450mg, to je snad jasný, ECU tomu škrtí naftu pro omezení kouřivosti a pak nemá ani co roztočit turbo. Tohle musíte zjistit proč tomu tak je, když EGR je OFF, nikde to nefouká. Všechno ukazuje na to vyměněný turbo, včetně toho jeho tlaku MAP, který u BMS má v zátěži být 1850.0-2400.0 mbar ...

Furt to ani jeden z vás nenalogoval, to je fakt hledání naslepo.
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

Když ju přemostím, tak ukazuje 1250mg. Tak jako vždy, když to přemostím.
S tím logováním, je to další potíž. Mám origo VAG a jednotka se sama odhlašuje. Prostě mi to nejde nalogovat, po chvilce napíše, že selhalo spojení. Když to napíchnu Wurtem, na obecnou diag, tak to nedělá....
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

OK, pokud tedy při diodě a 1250mg na MAF to nejede, pořeště si s repasátorem to jeho turbo, který se mu evidentně nepovedlo ;)
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

Bohužel si to myslím taky, jen chci nejdřív vyloučit všechny možnosti.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“