Stránka 3 z 4

Napsal: 26 říj 2007, 21:27
od Huml
jj to je pravda, neuvědomil jsem si to, ale ty ventily jsou ovládaný kostrou, tzn., že proti hmotě auta by jsi tam měl naměřit opravdu 12V, bral jsem to tak, že jsi to měřil v tý zásuvce, jak píše jini, zkus proti kostře změřit i to napájení pro ventil co ovládá EGR, pokud bude 6,5V i tam je problém s napájením, může to být kabel nebo napálená pojistka

Napsal: 26 říj 2007, 21:33
od mouse
super hned ste ma potesili lebo konektor na n75 som meral aj s bateriou a bolo tam 6,5 takze pri egr to bude asi to iste. a este jedna vec menil som tiez ventil na ovladanie egr ale mal som len s inym konektorom a keby mi ho tam zapojili opacne plus minus bola by to tiez chyba lebo konektor som zatial nemenil mam to spravene len provizorne s kablami

Napsal: 26 říj 2007, 21:35
od Huml
přepólování by chyby byla

Napsal: 26 říj 2007, 21:37
od mouse
a co konkretne by to mohlo sposobit lebo ja som z toho lavy

Napsal: 26 říj 2007, 21:40
od mouse
samozrejme chyba sa prejavovala uz pred vymenou (nudzak) ventil(na egr) bol nefunkcny uplne tak som ho vymenil

Napsal: 26 říj 2007, 21:42
od Huml
nezkoušel jsem to přepólovat, možná to mít vliv na nic nebude, asi jsem se unáhlil, jelikož vevnitř bude ektromagnet a tomu je jedno jakou má polarizaci, vtahuje kotvu do cívky, problém by mohl být kdyby to byl magnet, pak by to vliv mělo

Napsal: 26 říj 2007, 21:47
od mouse
nahodou cislo alebo nejake oznacenie toho rele co riadi tie ventily nahodou nemate?

dik

Napsal: 26 říj 2007, 21:50
od Huml
nevím jak u Sharana, ale u Octy to žádný relé neovládá, těch 12V jde přímo z pojistky, druhej drát jde přímo do jednotky

Napsal: 26 říj 2007, 21:52
od mouse
ok asi to bude rovnake a este jedna blba otazka
vo vag tiez zobrazuje 65535 chyba v pamati

Napsal: 26 říj 2007, 22:02
od Jirka Kužel
tipoval bych to na vyhraty kabel dost to zlobi v tom boxu nad baterii tam se to často vyhreje :o

Napsal: 27 říj 2007, 10:45
od mouse
takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v

Napsal: 27 říj 2007, 10:47
od mouse
neviete nikto cenu rj 0281001737 a kde by som ju mohol zohnat
dakujem

Napsal: 27 říj 2007, 12:57
od Kornout
Než uděláš závěrm tak to změř ještě jednou a odpoj to tvoje propojení na tom EGR, ať vyloučíš svojí chybu v provizorním zapojení, mmj. to EGR je tam stejně na 2 věci.
ŘJ ti tam bude pasovat i z GIII atd, max. bude malej rozdíl v sw. ale pojede to.
Ještě k tomu od kud tam jde těch 12V, u těchto aut máš tu strašnou pojistkovku s integrovanými relé pod palubkou, tam něco hledat, to je za trest.

Napsal: 27 říj 2007, 13:53
od Huml
mouse píše:takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v
no, ale to se vracíme k tomu, že díky ovladací střídě ventilu tam těch 6,5V být může, jestli jsi naměřil na jednom drátu 12V, to bude ok, teoreticky tam můžeš naměřit třeba jen 4V vše opravdu záleží jak to zrovna reguluje, objektivní by to bylo pouze osciloskopem

Napsal: 27 říj 2007, 16:13
od jini
takze je to urcite rj meral som konektor k ventilu a na bateriu som dal minus a vtedy konektor mal 12v a v konektore ma len 6,5v
Chlape pořád přesně nějak nevím co měříš...