CAYC piliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

salko píše:auto chytilo na brnk, tak sme išli s tým, že keď to zhasne, tak to pôjde na lano. Auto celú dobu asi 10km išlo úplne normálne.
Upřímně, ten druhý servis už neuvidí originál stav ale to, co mu tam někdo nechal, to maj všichni vždycky rádi :) Pokud nebude zapsaná chybka, a i live informace budou ok, hlavně ty ohledně tlaku na railu atd., tak o to horší hledání té příčiny zdechnutí na cestě to bude. Ono i kdyby fikslovala podavačka v nádrži, tak by se to bez zapsané chybky neobešlo.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Palivák, vždy mi hovoril, že to spúšťa cez diagnostiku pri výmene filtru. Aby sa predišlo zavzdušneniu. Samozrejme som nikdy pri tom nebol osobne.
A druhý servis, už na začiatku ste mi niekto písali, aby sa na to pozrelo viac mechanikov. Tento, u ktorého to bolo navyše nemá čas sa tomu venovať a aj zháňať diely. Švagor mi teda posunul druhého mechanika, ktorý má aj prístup k dielom a aj čas.
Chyba v motorovke údajne nebola. Keď som čakal na odťah, tak som si spustil diagnostiku cez apku Torque, ktorá nenašla žiadnu závadu. Je to primitívna diagnostika, ale napr. chybu EGR alebo tlaku na rail (u kolegu) vie načítať.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20172
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Zhánět díly se musely před revolucí nebo ještě v těch 90tých letech,to ano,dnes stačí je objednat...
Já osobně bych už nikomu žádný starší díly nesháněl,vstřiky a čerpadlo už vůbec ne protože se automaticky stáváš zodpovědným za každou další vadu ať už s tím souvisí nebo ne ;), sežeň si je sám pokud chceš,já je namontuju,nakóduju atd ale pokud po tom bude hovno,tvůj problém
To už raději řeknu jak ten tvůj první mechoš že nemám čas to řešit ať si to dáš jinam
Dále jsou také zákazníci ( tím nemyslím přímo tebe ) kteří dovezou auto a myslí si že mechanici všechno zahodí a jdou řešit jen jeho problém a když ne hned tak budou každý 2 hodiny volat co je novýho,sobota,neděle,pořád... (crazy)
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 906
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Podľa mňa sú tie piliny na fotkách na CAYC ešte v norme. Popis prejavu mi skôr sedí na otvorený EGR.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ona je na to Norma? :o
nepropadat panice...
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

passion píše:Podľa mňa sú tie piliny na fotkách na CAYC ešte v norme. Popis prejavu mi skôr sedí na otvorený EGR.
Toto je zaujimava myslienka. Ten motor zhasol na volnobehu. Ked som mal plyn, tak isiel, trhanie a dusenie zacalo az ked som dal nohu dole z plynu.
Egr bolo menene minule leto, original diel.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 906
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

jericho-3 píše:Ona je na to Norma? :o
Jasné, EN62305. To si nevedel?
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Priebežné info; druhý mechanik dal dole trubky od trysiek a palivový filter. Povedal, že tie piliny sú tak drobné, že to nevidí ako príčinu zdochnutia auta. Že mu tam chodia autá, ktoré majú výrazne väčšie špony a fungujú.
Na zajtra je naplánovaný primitívny test, auto sa dá hore, dá sa dole krytka z EGR a pustí sa EGR test, že či náhodou mechanicky nedrhne EGR.
V každom prípade je stav taký, že sa nevie na 100% príčina, prečo auto zhaslo. Pravdepodobne si ho zajtra zoberiem a budem jazdiť, či sa niečo nezhorší. Mechanik na tom najazdil teraz nejaké kilometre a auto fungovalo. Iba keď bolo studené, bolo mierne nestabilné.
Ďakujem zatiaľ všetkým zúčastneným za rady a názory. Ako už spomenuli dvaja členovia, najdôležitejšie je identifikovať príčinu, prečo to zhaslo a to sa zatiaľ nepodarilo.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

passion píše:
jericho-3 píše:Ona je na to Norma? :o
Jasné, EN62305. To si nevedel?
To jsem teda nevěděl, neznám normy pro koncern, kdy se přidírá soustava , ale to nic, až budou pořádné třísky, tak to řešte..Jsem neznalý a ještě k tomu zaostalý, moderní vyškolení nemám...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

No vida, tak se dovzdelej Jericho.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

passion píše:
jericho-3 píše:Ona je na to Norma? :o
Jasné, EN62305. To si nevedel?
:D
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

uiqjirka píše:No vida, tak se dovzdelej Jericho.
Co vy dovzdělaní chytrácí, tyhle koncernové ojeby, kdy firma povoluje kdy už se co má měnit, např.. vytahané řetězy a další průsery koncernu, který tím zakrývá a ojebává zákazníky, snaží se, aby to přejelo záruku a pak tp platil on. Dnešní stroje jsou na hraně funkčnosti, musí mít vše speciální, jak náplň v chladiči, tak oleje všeho druhu, origo baterie, personál servisů musí být pod neustálým školením, aby vůbec poznal co je co, kam co dát a co vyndat, mají itinerář a obrazovku před sebou, aby si nespletli motor s jiným číslem a proto jiným typem oleje. A výsledek? Člověk si přečte test nového Golfa a chce se mu plakat, co vše proti lidskému rozumu může opustit vývpjová střediska vybavená kosmickými možnostmi, bohužel rozum už tam nemá místo. A to nemyslím tlak ekologie.
Ale uiqjirko ,je z toho dobrý kšeft, zákazníkovi tak zamotáte hlavu, že vám zamázne vše, co požadujete..A o to jde, ne?
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

uiqjirka píše:No vida, tak se dovzdelej Jericho.
Co vy dovzdělaní chytrácí, tyhle koncernové ojeby, kdy firma povoluje kdy už se co má měnit, např.. vytahané řetězy a další průsery koncernu, který tím zakrývá a ojebává zákazníky, snaží se, aby to přejelo záruku a pak to platil on. Dnešní stroje jsou na hraně funkčnosti, musí mít vše speciální, jak náplň v chladiči, tak oleje všeho druhu, brzd. kapalinu,origo baterie, personál servisů musí být pod neustálým školením, aby vůbec poznal co je co, kam co dát a co vyndat, mají itinerář a obrazovku před sebou, aby si nespletli motor s jiným číslem a proto jiným typem oleje. A výsledek? Člověk si přečte test nového Golfa a chce se mu plakat, co vše proti lidskému rozumu může opustit vývojová střediska vybavená kosmickými možnostmi, bohužel rozum už tam nemá místo. Dnešní auta jsou nebezpečná pro ostatní..A to nemyslím tlak ekologie.
Ale uiqjirko ,je z toho dobrý kšeft, zákazníkovi tak zamotáte hlavu, že vám zamázne vše, co požadujete..A o to jde, ne?
nepropadat panice...
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

Zapoměl jsi na Seléééénii :D
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 906
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

váha píše: :D
Ale zabralo to :P
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“