Stránka 3 z 7
Napsal: 18 lis 2020, 09:25
od Rayx
salko píše:auto chytilo na brnk, tak sme išli s tým, že keď to zhasne, tak to pôjde na lano. Auto celú dobu asi 10km išlo úplne normálne.
Upřímně, ten druhý servis už neuvidí originál stav ale to, co mu tam někdo nechal, to maj všichni vždycky rádi

Pokud nebude zapsaná chybka, a i live informace budou ok, hlavně ty ohledně tlaku na railu atd., tak o to horší hledání té příčiny zdechnutí na cestě to bude. Ono i kdyby fikslovala podavačka v nádrži, tak by se to bez zapsané chybky neobešlo.
Napsal: 18 lis 2020, 09:39
od salko
Palivák, vždy mi hovoril, že to spúšťa cez diagnostiku pri výmene filtru. Aby sa predišlo zavzdušneniu. Samozrejme som nikdy pri tom nebol osobne.
A druhý servis, už na začiatku ste mi niekto písali, aby sa na to pozrelo viac mechanikov. Tento, u ktorého to bolo navyše nemá čas sa tomu venovať a aj zháňať diely. Švagor mi teda posunul druhého mechanika, ktorý má aj prístup k dielom a aj čas.
Chyba v motorovke údajne nebola. Keď som čakal na odťah, tak som si spustil diagnostiku cez apku Torque, ktorá nenašla žiadnu závadu. Je to primitívna diagnostika, ale napr. chybu EGR alebo tlaku na rail (u kolegu) vie načítať.
Napsal: 18 lis 2020, 11:13
od roman1648
Zhánět díly se musely před revolucí nebo ještě v těch 90tých letech,to ano,dnes stačí je objednat...
Já osobně bych už nikomu žádný starší díly nesháněl,vstřiky a čerpadlo už vůbec ne protože se automaticky stáváš zodpovědným za každou další vadu ať už s tím souvisí nebo ne

, sežeň si je sám pokud chceš,já je namontuju,nakóduju atd ale pokud po tom bude hovno,tvůj problém
To už raději řeknu jak ten tvůj první mechoš že nemám čas to řešit ať si to dáš jinam
Dále jsou také zákazníci ( tím nemyslím přímo tebe ) kteří dovezou auto a myslí si že mechanici všechno zahodí a jdou řešit jen jeho problém a když ne hned tak budou každý 2 hodiny volat co je novýho,sobota,neděle,pořád...

Napsal: 21 lis 2020, 09:17
od passion
Podľa mňa sú tie piliny na fotkách na CAYC ešte v norme. Popis prejavu mi skôr sedí na otvorený EGR.
Napsal: 21 lis 2020, 09:32
od jericho-3
Ona je na to Norma?

Napsal: 21 lis 2020, 10:24
od salko
passion píše:Podľa mňa sú tie piliny na fotkách na CAYC ešte v norme. Popis prejavu mi skôr sedí na otvorený EGR.
Toto je zaujimava myslienka. Ten motor zhasol na volnobehu. Ked som mal plyn, tak isiel, trhanie a dusenie zacalo az ked som dal nohu dole z plynu.
Egr bolo menene minule leto, original diel.
Napsal: 22 lis 2020, 22:43
od passion
jericho-3 píše:Ona je na to Norma?

Jasné, EN62305. To si nevedel?
Napsal: 24 lis 2020, 17:10
od salko
Priebežné info; druhý mechanik dal dole trubky od trysiek a palivový filter. Povedal, že tie piliny sú tak drobné, že to nevidí ako príčinu zdochnutia auta. Že mu tam chodia autá, ktoré majú výrazne väčšie špony a fungujú.
Na zajtra je naplánovaný primitívny test, auto sa dá hore, dá sa dole krytka z EGR a pustí sa EGR test, že či náhodou mechanicky nedrhne EGR.
V každom prípade je stav taký, že sa nevie na 100% príčina, prečo auto zhaslo. Pravdepodobne si ho zajtra zoberiem a budem jazdiť, či sa niečo nezhorší. Mechanik na tom najazdil teraz nejaké kilometre a auto fungovalo. Iba keď bolo studené, bolo mierne nestabilné.
Ďakujem zatiaľ všetkým zúčastneným za rady a názory. Ako už spomenuli dvaja členovia, najdôležitejšie je identifikovať príčinu, prečo to zhaslo a to sa zatiaľ nepodarilo.
Napsal: 24 lis 2020, 18:35
od jericho-3
passion píše:jericho-3 píše:Ona je na to Norma?

Jasné, EN62305. To si nevedel?
To jsem teda nevěděl, neznám normy pro koncern, kdy se přidírá soustava , ale to nic, až budou pořádné třísky, tak to řešte..Jsem neznalý a ještě k tomu zaostalý, moderní vyškolení nemám...
Napsal: 24 lis 2020, 19:49
od uiqjirka
No vida, tak se dovzdelej Jericho.
Napsal: 25 lis 2020, 05:45
od váha
passion píše:jericho-3 píše:Ona je na to Norma?

Jasné, EN62305. To si nevedel?

Napsal: 25 lis 2020, 08:30
od jericho-3
uiqjirka píše:No vida, tak se dovzdelej Jericho.
Co vy dovzdělaní chytrácí, tyhle koncernové ojeby, kdy firma povoluje kdy už se co má měnit, např.. vytahané řetězy a další průsery koncernu, který tím zakrývá a ojebává zákazníky, snaží se, aby to přejelo záruku a pak tp platil on. Dnešní stroje jsou na hraně funkčnosti, musí mít vše speciální, jak náplň v chladiči, tak oleje všeho druhu, origo baterie, personál servisů musí být pod neustálým školením, aby vůbec poznal co je co, kam co dát a co vyndat, mají itinerář a obrazovku před sebou, aby si nespletli motor s jiným číslem a proto jiným typem oleje. A výsledek? Člověk si přečte test nového Golfa a chce se mu plakat, co vše proti lidskému rozumu může opustit vývpjová střediska vybavená kosmickými možnostmi, bohužel rozum už tam nemá místo. A to nemyslím tlak ekologie.
Ale uiqjirko ,je z toho dobrý kšeft, zákazníkovi tak zamotáte hlavu, že vám zamázne vše, co požadujete..A o to jde, ne?
Napsal: 25 lis 2020, 08:33
od jericho-3
uiqjirka píše:No vida, tak se dovzdelej Jericho.
Co vy dovzdělaní chytrácí, tyhle koncernové ojeby, kdy firma povoluje kdy už se co má měnit, např.. vytahané řetězy a další průsery koncernu, který tím zakrývá a ojebává zákazníky, snaží se, aby to přejelo záruku a pak to platil on. Dnešní stroje jsou na hraně funkčnosti, musí mít vše speciální, jak náplň v chladiči, tak oleje všeho druhu, brzd. kapalinu,origo baterie, personál servisů musí být pod neustálým školením, aby vůbec poznal co je co, kam co dát a co vyndat, mají itinerář a obrazovku před sebou, aby si nespletli motor s jiným číslem a proto jiným typem oleje. A výsledek? Člověk si přečte test nového Golfa a chce se mu plakat, co vše proti lidskému rozumu může opustit vývojová střediska vybavená kosmickými možnostmi, bohužel rozum už tam nemá místo. Dnešní auta jsou nebezpečná pro ostatní..A to nemyslím tlak ekologie.
Ale uiqjirko ,je z toho dobrý kšeft, zákazníkovi tak zamotáte hlavu, že vám zamázne vše, co požadujete..A o to jde, ne?
Napsal: 25 lis 2020, 14:11
od tom hanks
Zapoměl jsi na Seléééénii

Napsal: 25 lis 2020, 18:21
od passion
váha píše: 
Ale zabralo to
