Stránka 3 z 3
Napsal: 11 říj 2021, 08:05
od Source
Snažím sa z toho spraviť aspoň ako tak auto

Napsal: 11 říj 2021, 08:40
od standa123
jj pěkně na tom mákáš

taky přes zimu něco vymyslím na leona

Napsal: 11 říj 2021, 08:49
od Source
Ja by som chcel cez zimu poriešiť samozrejme aj zadnú nápravu komplet, ostrejšie vačky + potom software úprava. Na začiatku leta potom kolesá a mohlo by to jazdiť

Napsal: 11 říj 2021, 08:56
od standa123
kolik ps plánuješ? nebo spíše kam by ses chtěl až dostat?
Napsal: 11 říj 2021, 09:55
od Source
No kedže je to atmosféra a chcem zostať pri atmosfére, tak by som sa chcel dostať na nejakých 280-290ps odmeraných na brzde.
Respektíve teraz pôjde ešte swap za gen4 haldex, tam mi v podstate len bráni len info o tom, neviem sa dopátrať, či moja rj motora bude dobre komunikovať, ale podľa ETKY audi TT s motorom BUB mala aj haldex gen4, dokonca tak posledný ročník golfa R32 mal GEN4 haldex takže uvidíme ako to dopadne.
Napsal: 11 říj 2021, 11:47
od turbo kamna power
Swap za gen 4 haldex není problém. Dokonce funguje i jednotka z gen 4 na gen 2 železe

Napsal: 11 říj 2021, 21:20
od Source
Vieš o tom dať nejaké info ? moc toho k dohľadaniu nie je, viem že jednotky sú akože na pohľad rovnaké, s tým že sú tam nejaké rozdiely, ale ak by stačilo zameniť jednotku z gen2 na gen4 tak to by nebolo až také hrozné.
Pretože našiel som aj pár swapov na gen 5 haldex, takže možno si to ešte rozmyslím, len neviem či gen5 haldex sa dá zohnať aj v "krátkej" verzii, pretože to swapujú z Tiguana pokiaľ viem.
Napsal: 12 říj 2021, 14:45
od Source
No takže ABS MK60EC1 je konečne full spravené, nakódované a spojazdnené. Kedže tieto novšie jednotky ABS už sú kódované podľa ViN, tak je to celkom sranda nakódovať, ale nič čo by sa nedalo
Každopádne konečne mám k dispozícii
HHC - hill hold control
XDS - elektronicma uzavierka diferencialu
TPMS 2 - kontrola tlaku v pneu cez budiky a nie cez tlacitko.
A ešte pár nejakých vychytávok. Výmena sa určite vyplatila, auto lepšie reaguje na brzdy, stabilnejšie pod brzdami mi príde.
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Napsal: 08 lis 2021, 18:12
od MatusMoc
aby si nebol sklamany z výkonu tieto motory spravidla nedosahujú papierový výkon
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Napsal: 25 lis 2021, 11:50
od Source
Vlastním ho už nejaký ten rok a sklamaný z toho veru niesom

to je len taká dogma že nedosahujú, dobrá VR6 v totálne dobrom stave, s dobrými prestavovačmi vačiek, rozvodmi, atď tých 250 koní dá. Už som s jednou takou bol a bolo namerané 254 hp, 328Nm, takže nie je to že “každé načipované TDI ťa obehne” ako si každý myslí
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Napsal: 01 pro 2021, 19:19
od MatusMoc
Myslel som sklamaný z čísel nie z tvojho pocitu. Rad si nakoniec pozriem vysledky z brzdy lebo poladit atmosferu to je zaujimava tema
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Napsal: 05 pro 2021, 21:41
od Source
Ja nečakám od toho že tam namerám 320 koní, to je nereálne na túto vr6. Ale samozrejme som na to veľmi zvedavý aj ja ako to dopadne a aké čísla sa tam objavia po odladení s vačkami

Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Napsal: 21 pro 2021, 18:23
od Source
Neviem či som to tu spomínal v tomto vlákne, ale určite som to riešil na fóre, že som mal problém s dobíjaním a vybíjaním baterky. Boli to nakoniec dve rozdielne veci. Dobíjanie nešlo preto lebo bola poškodená kabeláž pri jednom 4 pin konektore cez ktorý ide kábel od BSG kotrá dáva altíku info na zobudenie. Vybíjanie baterky robil motorčke stieračov, ktorý potom úplne odišiel a zomrel, po výmene za nový originál je tento problém úplne preč a auto už krásne dobíja a už ani nevybíja baterku.
Re: VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Napsal: 06 bře 2022, 12:25
od Source