Stránka 3 z 7
Napsal: 19 led 2021, 19:30
od jericho-3
Proto mám rád systémy jako jsou kolíky, jeden kolík na setrváku vše vyřeší o vačkách nemluvě. Potom jsou úsporné značky jako třeba O na setrváku, které za čas zmizí , protože soudruzi mají vymlácené raznice. A potom je soustava hřebínků , různé přípravky na vše, co lze udělat jednoduše..Dnes je to tak, čím více přípravků se vytvoří, tím sofistikovanější a slavnější je firma a složitější motor. Dřív stačilo najít klínek na klice a vše bylo jasné, dnes se nějakými klínky ani nezabývají, je jiná doba, doba STYKŮ, bohužel ne tělesných. Ale na druhou stranu je to otrava, když nebyly podklady, tak člověk koumal, jak motor postavit, aby to vycházelo, VVT byla vyjímka, tak když jsem koupil ARomeo z roku 1983 , která měla hydraulické natáčení ssací vačky, cítil jsem se jako král...

Napsal: 21 led 2021, 12:35
od prka
Zkontroluj pojistku č. 34. Dojde-li totiž k přerušení obvodu ventilu počátku vstřiku /N-108/, naroste tlak v tělese čerpadla a nastavovací píst předvstřiku nastaví předvstřik na maximální /na doraz/.
Napsal: 21 led 2021, 19:18
od RadekA6
Tak čerpadlo posunutý o zub a porad nic, teď už ani neškytne

Napsal: 21 led 2021, 19:32
od jericho-3
Popiš přesněji, co to vlastně dělalo, zatím jsi jen okrajově věc vysvětlil. Když to chytlo , tak motor šel nepravidelně a z výfuku se hulilo, nebo to nechtělo dlouho chytit, popřípadě se motor neudržel na volnoběh...A před opravou motor normálně chodil?
Napsal: 21 led 2021, 19:46
od RadekA6
auto dlouho točilo než chytlo, začal jsem točit tak se to chvilku vzdycky hádalo, chytlo normálně volnoběh a šlo pěkně akorát nešel nastavit předvstřik, ten byl pořád 255, před opravou auto normálně jelo, začalo tect čerpadlo, tak sem vyměnilo za repasovany
Napsal: 21 led 2021, 19:52
od Marek77
To znamená, že původně bylo čerpadlo nastavené správně. Ovšem nejde přesně doladit, protože z nějakého důvodu nelze dostat předvstřik do měřitelných čísel. Chápu to správně?
Napsal: 21 led 2021, 20:12
od RadekA6
Ano, přesně tak
Napsal: 21 led 2021, 20:54
od slovacek.milos
RadekA6 píše:Ano, přesně tak
udělej co ti radí prka pojistka 34 a zjisti zda fachčí N108
Napsal: 21 led 2021, 21:01
od RadekA6
pojistku 34 vůbec tam nemám, jakože ani piny
Napsal: 21 led 2021, 21:06
od Marek77
Tak to nebude 34, ale třeba jiná. Prostě zkus prohlédnout pojistky v celém autě, jestli někde tam není problém. A nebo konektor, vedení k ventilu. Někde musí být problém.
Napsal: 21 led 2021, 21:14
od fenix85
No já bych řekl že máš furt blbě nastavené rozvody.
Napsal: 21 led 2021, 21:19
od RadekA6
to by me zajimalo kde bych mohl udělat chybu, když mi to sedí na značkách

Napsal: 21 led 2021, 21:25
od fenix85
Mě tu třeba jezdí jedna alhambra s AFN a ta nemá značku risku na setrváku a to je pak radost

Setrvák je origo? Kontroloval si že riska odpovídá horní úvrati prvního válce?
Napsal: 21 led 2021, 21:25
od RadekA6
a kdyby byla někde špatná pojistka, tak hadam ze mi rj vyhodí chybí

Napsal: 21 led 2021, 21:27
od RadekA6
setrvak origo není a značka sedí na horní uvrat, jak přesně to nevim, ale sedí na horní uvrat