Kornout píše:To turbo má stejný vlastnosti jako turbo z 96kw? Asi, ne, že? Jestli tomu tak opravdu je, tak potom se tyto vlastnosti právě určují rozměry vrtulek.
Je prece jedno kolik tlaci.Myslis ze tim,ze v serii tlaci treba o 0,1 baru vic mu uskodi,kdyz mu das vyfukovou cast z 96kW?
No to je jedno.Proste jedno uz jsem predelal a zatim zadnej problem.Holz nebo Reesha muzou potvrdit
to Valis: Já netvrdím že to nejde, nebo že to nebude makat, ale neříkej mi, že ty části nejsou vůči sobě rozměrově přispůsobeny, hlavně kvůli účinosti?
Jinak doufám že to bereš v poho? Prostě se o tom jen bavíme
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Jasne ze to beru v poho Podle toho oznaceni si myslim,ze jsou ty turba totozny.A kdyz na to pasuje z 96kW,tak vetsi nebude.
Scream: Uz to tam namontoval?
Slo o to,ze bylo za solidni cenu.Za takovou 96kW asi nesezenu.Jinej prinos to nemelo.Snad jen to,ze z dvoulitra by mohlo bejt min olitany,pac se nedelaj tak dlouho.
Jarda_V píše:To: Valis
Takže ta výfuková část je totožná jako třeba z 81kW? A sací část jak podtlaková tak přetlaková je ve stejné poloze jako 96Kw?
Díky moc
J.
Z 81kW asi ne,ta bude mensi,ale je totozna s 96kW.A tu polohu si prece muzes nastavit jak potrebujes