Stránka 3 z 8
Napsal: 18 bře 2021, 19:35
od rudy5
Áno aj to je fajn ale e39 540i je proste kára ktorá má ešte srdce na tu domu to bola fakt kára mne sa paci aj image a skvelý motor
Napsal: 18 bře 2021, 20:00
od roman1648
Kluci vedle v dílně ji tam mají 750i s SPZ XXX-00-01
Porad je to loď jako mezi nami
Majitel ji che dát do kupy což s mu nedivím takových je už málo..
Napsal: 18 bře 2021, 20:11
od rudy5
Vozil som sa na nej kedysi brat ju niekomu robil parádne vozenie mne sa také staré káry proste páčia
Napsal: 18 bře 2021, 21:42
od JozefC
Ja som kedysi tie autá robil. 750 iL e38 to je loď. Stará dobrá klasika. 3,0 diesel montovaný do rady 3, 5 ,7 sú najlepšie motory, samozrejme ak hladíme aj na spotrebu. Taká 740i 25l pod plynom ako nič.
Napsal: 19 bře 2021, 09:21
od Fugo
roman1648 píše:Kluci vedle v dílně ji tam mají 750i s SPZ XXX-00-01
Porad je to loď jako mezi nami
Majitel ji che dát do kupy což s mu nedivím takových je už málo..
Tak s tou starou SPZ to bude asi ještě e32 ne? Tu jsem měl ale dlouhou...
Krásnej V12 M70, celej jsem ho měl rozebranej (pozor na výměnu pístních kroužků), přestavoval jsem tu atmosféru na přeplňovanou, každá hlava svoje turbo... Prodala se do Rakouska.

Napsal: 19 bře 2021, 10:08
od roman1648
Nene už E38
Ten motor to je pecka no, jak do lodi

Napsal: 19 bře 2021, 13:21
od jericho-3
jozef C to napsal dobře, je to i psychologicky dobré, říci větší sumu a poté, když to jde dobře, tak cenu ubrat. A zákazník se usměje a řekne si, není to zloděj, ti zásadně neubírají, ale přisazují ať se děje, co se děje..Já mám úchylku, že dělám a najednou mne z ničehož nic napadne cena, já si řeknu to je kravina, ale postupně dojdu k tomu, že jsem se trefil..Na druhou stranu jsem měkký, když mne přejde vztek "na ten sráč" , tak druhý den jsem vždy levnější.....Jinak vypínat mobil po 17.hodině je rozumné, ale moc to nefunguje, kolikrát si dojedou až ke mně a žena mne vždy práskne, prostě nelže. A jak to tak bývá, odmítnout zrovna dobrého zákazníka nebo dokonce kamaráda, který někde zůstal viset není fér. Často jem také sám potřeboval pomoci odvézt auto o víkendu a posadit zákazníka za lano a vidět v zrcátku ty tance není dobrý pocit. V dnešní době mi volává kámoš třeba v neděli, hele nechlemtej, natáčím motorku a jedu k tobě. Dodávku máš vyloženou?

Napsal: 19 bře 2021, 13:48
od Ladas
Nemám potřebu tady chatovat když se mně někdo zeptá tak odpovím nechápu co tady moderátor řeší...

Napsal: 19 bře 2021, 14:27
od Hrib
Trochu OT pánové:
dal jsem auto na výměnu těsnění pod hlavou (F1 RS), trvalo to půl roku, auto jsem vyzvedl a furt žralo vodu ještě víc než předtím

Bohužel jsem borcovi zaplatil předtím ... Reklamace, nic ... Tak jsem to odvezl jinam ..
Teď otázka: jak postupujete vy, když se oprava nepovede a zákazník je nas*aný. Účtujete si jen díly? Nebo díly i práci a nebo chcete zaplatit celou částku?
Proč se ptám, nechal jsem mu za těsnění pod hlavou 27 tisíc a pak znova 27 tisíc v servisu, kde to dali dohromady a chtěl bych nějaké peníze vrátit .. Přece jen servis na takovou starou jebku za 54 tisíc, nic moc ... A mám furt původní turbo, původní vstřiky, jen za těsnění pod hlavou
Napsal: 19 bře 2021, 15:26
od rudy5
Nechal si sa ojebat, bud ti zaplatí tu novu opravu on alebo si pýtaj všetky peniaze
Napsal: 19 bře 2021, 15:57
od Ladas
2x27? To asi budu muset hodně zdražit tohle nejni normální

Napsal: 19 bře 2021, 16:42
od roman1648
No, asi tak...
To dávali fungl novou hlavu nebo co??
Napsal: 19 bře 2021, 17:20
od Jarda S.
ono se to nasčítá, oprava hlavy když trefíš tak dáš klidně skoro to co za novou

když jsem se ptal jednoho nejmenovanýho tak vložkuje bronzem za 4 díru + srovnání gufera, ... k tomu komplet rozvody 3.5 a těsnění, šrouby a jsi tam hned

Napsal: 19 bře 2021, 17:37
od roman1648
No, vidíš to já dávám za komplet repas hlavy výměnou 6500...srouby těsnění rozvody ses na 10-11tis. Za práci na PD si beru 3tis...asi jsem fakt z jiný doby
Napsal: 19 bře 2021, 20:50
od rudy5
Podľa mňa je s inej doby ten kto mu to robil.