AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
na tychto motoroch sa vie povolit remenica na kluke a potom predvstrek lieta. raz je dobre a raz zle...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
no za studena jede treba 10s na 3 valce a pak se rozkašle a jede ale teplotou to není blbe to i za studena ale min ,palivem to nevypadá je moznost sam otestovat cerpadlo ? nebo to jen určitá firma ? prave je divne ze to delá jak staré čerpadlo tak i to druhé cerpadlo aby 2 cerpadla stejná zavada ? kdyz cerpadlo jiné fungovalo normalne a v moje aute by nefungovalo ? az moc velká nahodaprka píše: ↑19 pro 2023, 00:38 Když Ti studený motor vrní jako kočička a po sehřátí zlobí, je to důkaz toho, že je nedostatek paliva. Po spuštění motoru je vždy určitá doba /dle ostatních veličin dodaných Řj motoru/, dle kterých je na určitou dobu zvýšená dodávka paliva a zvýšen předvstřik. Proto ten hladký běh motoru. Po zahřátí motoru pak ŘJ nařídí vstřikovat množství paliva dle datového pole v paměti ŘJ. Tohle množství však některým /slabším/válcům nestačí a proto dojde k jejím výsadkům. To se děje zejména po ubrání plynu, kdy požadavek na množství paliva dle zatížení je minimální. Proto nedojde k "výbuchu" v slabém válci a z výfuku jde nespálená nafta. Při věším zatížení motoru /více sešlápnutém plynu/ je větší "záloha" paliva, aby motor nevysazoval.Vyloučíme-li kvalitu paliva, vstřiky, elektriku, málo pravděpodobné závady a nesprávné nastavení motoru, pak se prostor zúží na množství vstříknutého paliva nebo správný okamžik vstřiku. Jestliže se problém nevyskytnul najednou, ale postupně, ukazuje to na čerpadlo, které není schopno dodat odpovídající množství paliva ve všech režimech motoru.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
Ale stále jsi nedal žádné hodnoty z VAGu. Takhle je to věštecká koule.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
Kompletně otestovat to může pouze specializovaná firma. Ty můžeš pouze zjistit tlak v tělese čerpadla, pokud si k tomu uděláš přípravky. Stav vysokotlaké hlavy však nezjistíš. Pokud Ti motor jde nepravidelně i za studena, tak o to více to ukazuje na čerpadlo.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
a jde pouzit cerpadlo z cotavie 66 kw ? vim ze audi a4 AHH ma cerpadlo jinak mam pulkulaty konektor i octavia 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
ne, okta má jiný 

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
takze jen passat b5 a audi a4 b5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
ještě golf 3, toledo.... všechny tdi s plechovým víkem ventilů
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
Do AHH motora mozes dat cerpadlo jedine z AHH motora pretoze to je oem cerpadlo s 11mm hlavou. 107J je cislo cerpadla. Ano, je to to premiove cerpadlo a bol to posledny rotackovy model v B5 od audi s EURO3 normou nez ho nahradil PD85kW motor. Vstreky boli neskutocne malicke, len 0,160mm a vstrekovaci tlak sa tak zvysil z 800bar na 1300bar (1300bar mali prve CR cerpadla
).
To znamena ze tam nemozes dat cerpadlo z AFN a ani by nepasovalo na drziak.
Nedusi ti vykon turbo? Je uplne normalne ze zatvorena geometria ti zadusi motor, nevyplachne valec...
Nastartuj motor, odpoj hadicku od banky a pozeraj aku robi drahu tiahlo banky. malo by sa pohybovat hore dole asi 10-12mm.

To znamena ze tam nemozes dat cerpadlo z AFN a ani by nepasovalo na drziak.
Nedusi ti vykon turbo? Je uplne normalne ze zatvorena geometria ti zadusi motor, nevyplachne valec...
Nastartuj motor, odpoj hadicku od banky a pozeraj aku robi drahu tiahlo banky. malo by sa pohybovat hore dole asi 10-12mm.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
prave vykon tam je jak jede na 4 tak vykon je dobry tahne vsecko v tahu auto jede super problem nastane pri ubraní plynu v zatačce kdy pustím treba plyn a brzdím pak pridam a uz jede na 3 valce po zime zkusim jeste projit tetkom mam auto v garazi ale zkusim urcite jeste veci co tu radi ostatní ale rad budu za kazdou radu aspon muzu zkouset nebo jestli muzu napsat sz jestli se v techto motorech vyznas ?toefuk píše: ↑22 pro 2023, 13:43 Do AHH motora mozes dat cerpadlo jedine z AHH motora pretoze to je oem cerpadlo s 11mm hlavou. 107J je cislo cerpadla. Ano, je to to premiove cerpadlo a bol to posledny rotackovy model v B5 od audi s EURO3 normou nez ho nahradil PD85kW motor. Vstreky boli neskutocne malicke, len 0,160mm a vstrekovaci tlak sa tak zvysil z 800bar na 1300bar (1300bar mali prve CR cerpadla).
To znamena ze tam nemozes dat cerpadlo z AFN a ani by nepasovalo na drziak.
Nedusi ti vykon turbo? Je uplne normalne ze zatvorena geometria ti zadusi motor, nevyplachne valec...
Nastartuj motor, odpoj hadicku od banky a pozeraj aku robi drahu tiahlo banky. malo by sa pohybovat hore dole asi 10-12mm.
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
tak mas v pici remenicu na kluke, mozes davat novu remenicu kolko chces pokial neopravis/nezarovnas celo kluky frezou.
Naloguj kanal 4 pri pusteni plynu (brzdeni motorom) a pridani plynu.
Na remenicu klukovky sa nesaha pokial nie je s nou problem (alebo s guferom pod nou...)
Naloguj kanal 4 pri pusteni plynu (brzdeni motorom) a pridani plynu.
Na remenicu klukovky sa nesaha pokial nie je s nou problem (alebo s guferom pod nou...)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
čelo bylo jako nové i stará remenica uplne jako nova bez poskození 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu
A proc si remenici,kolecko vlastne sundaval ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené