Já sem zase s 764, bes, čipu ,katu a erg 96kw auta vyplácel

motor ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asi ne, buď pouze čip se stávajícími tryskami nebo pouze trysky. Neboť se stávajícím turbem (obtok) a S764 nemá čip smysl... jedině pokud to chceš předělat na pojízdnou dýmovniciAleshak píše:nevim jestli mam hliníkovou jednotku, ale týpek mě řikal, že při chipovaní, musi letovat švába!
Takže doporučuješ pouze trysky a pak poladit chipem?
Taky mám ten názor AGR tlačí v sérii snad jen 0,8bar - ,1,1bar po čipu musí být sakra poznatTomas.cz píše:Zas jak se to vezme, na kombinaci čip a trysky 764 jezdím a hulí to míň než kámoš co má 66kw standard s powerboxem.
JJ, tvoje úvaha je v pořádku.Aleshak píše:no ale je teda pro mě jednodušší koupit trysky 764 (pro začátek) pak teda hodit turbo z 81kW a pak to všechno chipnout ne? jde mi o to, že nemam hned tolik peněz na takovou úpravu najednou, takže začnu tryskama a postupně můžu zvyšovat.... je to tak?
Jinak jednotka za 500 je kua dobrej kšeft!