po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi vykon necitit

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

ALH

Příspěvek od toby66kw »

..no pak by me zajimalo kolik ma teda 130PS Tdi PD Octavia pac co mel znamej tak me ujizdel o dost kdyz sem mel jeste ty S764 a pokud bych mel 122-125PS tak by to takovy rozdil nebyl...


Já sem zase s 764, bes, čipu ,katu a erg 96kw auta vyplácel :)
motor ALH
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Aleshak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 26 srp 2008, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleshak »

nevim jestli mam hliníkovou jednotku, ale týpek mě řikal, že při chipovaní, musi letovat švába!
Takže doporučuješ pouze trysky a pak poladit chipem?
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Aleshak píše:nevim jestli mam hliníkovou jednotku, ale týpek mě řikal, že při chipovaní, musi letovat švába!
Takže doporučuješ pouze trysky a pak poladit chipem?
Asi ne, buď pouze čip se stávajícími tryskami nebo pouze trysky. Neboť se stávajícím turbem (obtok) a S764 nemá čip smysl... jedině pokud to chceš předělat na pojízdnou dýmovnici :D Prostě Ti to tam nestihne k té naftě natlačit víc luftu (zjednodušeně).
Pokud by jsi toho chtěl upravovat více, tak dej k těm novým tryskám to VGT turbo a čipnout, takto to má smysl :) Jinak flashovací (nepájecí) jednotku jsem nedávno sehnal kamošovi na Aukru za pětikilo :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zas jak se to vezme, na kombinaci čip a trysky 764 jezdím a hulí to míň než kámoš co má 66kw standard s powerboxem.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tomas.cz píše:Zas jak se to vezme, na kombinaci čip a trysky 764 jezdím a hulí to míň než kámoš co má 66kw standard s powerboxem.
Taky mám ten názor AGR tlačí v sérii snad jen 0,8bar - ,1,1bar po čipu musí být sakra poznat (noteeth)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Aleshak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 26 srp 2008, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleshak »

no ale je teda pro mě jednodušší koupit trysky 764 (pro začátek) pak teda hodit turbo z 81kW a pak to všechno chipnout ne? jde mi o to, že nemam hned tolik peněz na takovou úpravu najednou, takže začnu tryskama a postupně můžu zvyšovat.... je to tak?
Jinak jednotka za 500 je kua dobrej kšeft!
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Aleshak píše:no ale je teda pro mě jednodušší koupit trysky 764 (pro začátek) pak teda hodit turbo z 81kW a pak to všechno chipnout ne? jde mi o to, že nemam hned tolik peněz na takovou úpravu najednou, takže začnu tryskama a postupně můžu zvyšovat.... je to tak?
Jinak jednotka za 500 je kua dobrej kšeft!
JJ, tvoje úvaha je v pořádku.
Flashovací jednotku na GIII jsem nikdy neviděl, jednině že by někdo překopal elektriku na EDC15, takže to by ti Slavkov moc nepomohl.
Pájet se musí i ta hliníková, jen je rozdíl v tom, že ta plastová je 8bitová a neumí VNT regulovat, hliníková 16bit ano, bavíme se o origo jednotkách do GIII.
Jinak ty hliníkový se prodávaj okolo 3 -4 tkč a moc nejsou. EDC15ky jsou za hubičku, je jich dost, já je kolikrát dostanu zadarmo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tu ceny si držej kvůli čidlo turbotlaku který mají v sobě?
Uživatelský avatar
Aleshak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 26 srp 2008, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleshak »

Díky za rady, myslim, že je rozhodnuto, ještě zaslepit egr a budu spokojen :D
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tomas.cz píše:Tu ceny si držej kvůli čidlo turbotlaku který mají v sobě?
Ne, protože jich je málo, stejně třeba jako na OI TDI do roku 2000, těch je taky nedostatek.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“