Felicia 1.9D-predvstrik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

zajímavý, ale dotaz,
jak se tedy u felicie seřizuje volnoběh, když ne tou pákou na plynové lanko???
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Když se díváš ze předu, tak úplně vlevo nahoře na čerpadle je šroubek s kontramatičkou na osmičku klíč. Je to na té páčce, kterou ovládá podtlaková plechovka pro zvýšení otáček studeného motoru.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavoucisit »

Chtěl bych se zeptat ohledně dorazového šroubu akcelerační páčky. Dnes jsem ho obhlížel a dle barvy na závitu jsem došel k závěru, že nějaký majitel přede mnou s ním točil. Co by ten šroub měl řídit? je to jen doraz, maximálně ovlivní minimální napěťovou hodnotu potenciometru, ale v tom případě si říkám, že když se poposune s potenciometrem(zde uváděné úpravy proti cukání) tak by se mělo pootočit i s tím šroubkem, aby se potenciometr dostal zpátky na původní minimální nastavenou hodnotu.
Dále přemýšlím nad podstatou toho samotného posunutí potenciometru, co to vlastně ovlivní? Jedině ventil počátku vstřiku, to je jediný ventil na čerpadle, který může dle polohy akcelerace něco ovlivnit.
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

No ja myslím, že ako to zakapli modrou farbou tak by to tak malo byť ;) Ale to poznáš podla seba ako sa auto chová. Miloš by ti o tom povedal aj viac ... :)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavoucisit »

Momentálně jsem o víkendu dal pomocí TEC2000 pročistit palivovou soustavu a na chodu motoru se toho změnilo dost, takže kolem toho teď nějak chodím a bádám. Musel jsem jsem posunout na čerpadle předvstřik a to docela hodně cca 3mm proti směru hodinek, protože motor měl po pročištění rázem hodně tvrdý zvuk. Uvidím co spotřeba, stále jsem měl něco přes 6 litrů.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“