zajímavý, ale dotaz,
jak se tedy u felicie seřizuje volnoběh, když ne tou pákou na plynové lanko???
Felicia 1.9D-predvstrik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Chtěl bych se zeptat ohledně dorazového šroubu akcelerační páčky. Dnes jsem ho obhlížel a dle barvy na závitu jsem došel k závěru, že nějaký majitel přede mnou s ním točil. Co by ten šroub měl řídit? je to jen doraz, maximálně ovlivní minimální napěťovou hodnotu potenciometru, ale v tom případě si říkám, že když se poposune s potenciometrem(zde uváděné úpravy proti cukání) tak by se mělo pootočit i s tím šroubkem, aby se potenciometr dostal zpátky na původní minimální nastavenou hodnotu.
Dále přemýšlím nad podstatou toho samotného posunutí potenciometru, co to vlastně ovlivní? Jedině ventil počátku vstřiku, to je jediný ventil na čerpadle, který může dle polohy akcelerace něco ovlivnit.
Dále přemýšlím nad podstatou toho samotného posunutí potenciometru, co to vlastně ovlivní? Jedině ventil počátku vstřiku, to je jediný ventil na čerpadle, který může dle polohy akcelerace něco ovlivnit.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Momentálně jsem o víkendu dal pomocí TEC2000 pročistit palivovou soustavu a na chodu motoru se toho změnilo dost, takže kolem toho teď nějak chodím a bádám. Musel jsem jsem posunout na čerpadle předvstřik a to docela hodně cca 3mm proti směru hodinek, protože motor měl po pročištění rázem hodně tvrdý zvuk. Uvidím co spotřeba, stále jsem měl něco přes 6 litrů.