Stránka 3 z 3

Napsal: 13 úno 2008, 19:47
od maiello
zajímavý, ale dotaz,
jak se tedy u felicie seřizuje volnoběh, když ne tou pákou na plynové lanko???

Napsal: 13 úno 2008, 21:27
od origoš
Když se díváš ze předu, tak úplně vlevo nahoře na čerpadle je šroubek s kontramatičkou na osmičku klíč. Je to na té páčce, kterou ovládá podtlaková plechovka pro zvýšení otáček studeného motoru.

Napsal: 13 srp 2012, 20:49
od pavoucisit
Chtěl bych se zeptat ohledně dorazového šroubu akcelerační páčky. Dnes jsem ho obhlížel a dle barvy na závitu jsem došel k závěru, že nějaký majitel přede mnou s ním točil. Co by ten šroub měl řídit? je to jen doraz, maximálně ovlivní minimální napěťovou hodnotu potenciometru, ale v tom případě si říkám, že když se poposune s potenciometrem(zde uváděné úpravy proti cukání) tak by se mělo pootočit i s tím šroubkem, aby se potenciometr dostal zpátky na původní minimální nastavenou hodnotu.
Dále přemýšlím nad podstatou toho samotného posunutí potenciometru, co to vlastně ovlivní? Jedině ventil počátku vstřiku, to je jediný ventil na čerpadle, který může dle polohy akcelerace něco ovlivnit.

Napsal: 13 srp 2012, 20:58
od pipo444
No ja myslím, že ako to zakapli modrou farbou tak by to tak malo byť ;) Ale to poznáš podla seba ako sa auto chová. Miloš by ti o tom povedal aj viac ... :)

Napsal: 13 srp 2012, 21:25
od pavoucisit
Momentálně jsem o víkendu dal pomocí TEC2000 pročistit palivovou soustavu a na chodu motoru se toho změnilo dost, takže kolem toho teď nějak chodím a bádám. Musel jsem jsem posunout na čerpadle předvstřik a to docela hodně cca 3mm proti směru hodinek, protože motor měl po pročištění rázem hodně tvrdý zvuk. Uvidím co spotřeba, stále jsem měl něco přes 6 litrů.