Svařování co2

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já souhlasím s origošem,baterii neodpojovat!!!.Akumulátor v autě má totiž malý vnitřní odpor a poměrně velkou kapacitu.Proto veškeré napětové špičky vpohodě pohltí.Alternátor vyrábí střídavé napětí a je schopen také vytvořit napětové špičky,které nezvládne uregulovat ani zátěžový regulátor.A proto se počítá s kapacitou akumulátoru,který vše vyhladí.Kdyby někdo odpojil aku při běžicím motoru,tak si vydělá.Proto aku nechte jak je.Samozřejmě je nutné mít dobře ukostřeno a vypnuté zapalování.Pak je vše ok.Já nic neodpojuji. :) :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Přesně jak píše origoš. Já při svařování neodpojuji nic, nechat baterii zapojenou je lepší. Jen ukostření co nejblíž svařování.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

A ještě jedna věc, když jsme na závodech musely něco přivařit (závodní speciál) který má taky RJ, tak jsme nic neodpojovaly. A to doporučovaly i borci, kteří do toho dělají ( RJ záv. aut).
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“