Modrý kouř

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

dte

Příspěvek od rudy5 »

h0nza píše:
Tomasvw píše:ja mam tiez podobny problem, rano to na bielo dymí a smrdí po nespálenej nafte jak liazka. Myslel som na zhavice, ale ono to trochu podymuje az pokial nie je motor uplne zohriaty. motor je to 1Z bez katu. Co by to este mohlo byt? ze by trysky?
No, me to kourilo a smrdelo po nespalene nafte, kdyz jsem mel spatne predvstrik. A nastaveni predvstriku zas tak moc nestalo...

Zdravi
Honza Marek
Ja mám všetko nastavené Ok a dymí ked je studené na šedo modro skúsim ešte vymeniť tryky len tak z iného či to pomôže ak nie tak neviem músím niečo vymysleť inak auto bez problémou výkon všetko OK.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Re: turbo?

Příspěvek od rudy5 »

Csala píše:
rudy5 píše:
Csala píše:Odober hadicu od sania a pozri, kolko tam mas oleja. Ten olej tam mozes mat z turba, ale aj z odvetrania klukovky.
no ten olej tam nejaký je
Este moze byt olej nahromadeny v intercooleri. Ak poriadne pridas, natlaci to do valcov a potom ten modry dym 8)
a čo s tým teraz vyčisťit intercoler?myslíš že to je tým že ho odtiaľ nasáva?
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

predvstrek mam na stredovej ciare, resp. preskakuje medzi stredovou ciarou a kusok pod nu. takze asi ok.
ako dlho po štarte motor este dožhavuje ?
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2007, 13:48

Příspěvek od midra »

podla teploty Ked mu pridas plyn tak musis pocut cvaknut relatko Pod volantom resp vedla volantu v lavo.
h0nza
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2006, 09:28

Příspěvek od h0nza »

midra píše:podla teploty Ked mu pridas plyn tak musis pocut cvaknut relatko Pod volantom resp vedla volantu v lavo.
Konec nazhaveni se krasne pozna, kdyz jde pritom motor na volnobeh: je slyset vyrazne cvaknuti a zmeni se zvuk motoru: jde jakoby "lehceji". Zrejme to dozhaveni bere dost elektriny, takze motor je zatizeny alternatorem. Kdyz odber povoli, tak to je na motoru poznat...

Jinak co se tyce barvy dymu, tak co jsem odpozoroval na mem aute: kdyz melo malo vzduchu (mel jsem prasklou hadici mezi turbem a IC), tak to kourilo cerne (prilis nafty, malo vzduchu). Chuda smes kouri do bela (malo nafty). Modre coudi 105-tky a 120-tky, Zigulove a podobna vozidla ve stadiu blizicimu se vraku (abych neurazil ty peclive opecovavane stroje) obzvlaste na jare (asi pres zimu nejely nebo co), a to pak smrdi spalenym olejem, urcite jste uz za nekym jeli a nadavali jak spacci, ze ho nemuzete zrovna predjet :-). Ale to by se projevilo na ubyvajicim oleji...

Sedy kour by mohl znamenat malo nafty, ale to by bylo znat na vykonu motoru. To se mi stalo jednou, ze jsem mel znacne zaneradeny palivovy filtr a kopecky jsem nahle jezdil o rychlost nize, nez predtim a vyrazneji tahnout mi to zacalo az nekde od 2400ot misto cca 1750ot (motor 1Z, GIII). Pokud to tahne +- dobre, pak by mohly byt treba nevyrovnane vstriky (ze by jeden blbnul). Nekde jsem cetl, ze na to jsou nejake sklenicky, na ktere se napoji vratky ze vstriku a je videt, pokud ma jeden vstrik vetsi prutok vratkou, nez ostatni... Ale to by asi taky melo byt poznat na nepravidelnosti chodu...

No, jsem zvedav, co tomu je...

Mejte se...
Honza
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

Spotřeba paliva je stejná?
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Mr.Tom
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 18 čer 2007, 18:20
Bydliště: okr. Šumperk

Příspěvek od Mr.Tom »

tak jsem byl v servise, že se vymění ty žhavičky a oni mi tam řekli, že se stává, že při odšroubování svíček se často zalomí-pak se musí oddělat hlava motoru...atd. Auto mi stálo celou noc venku, zavolal jsem toho technika ať se koukne na ten dým, když nastartuji...auto chytlo na drc..jen ten kouř...tam 30s pak to bylo ok.....On mi řekl že je to ok (wallbash) Nakonec jsem se na to vy...., protože auti potřebuji a nehodlám ho tam nechat 3 dny...
jsem zase tam, kde jsem byl (LOL) (LOL)
Když jsem se zeptal co by to mohlo být, NEVÍ..snad čerpadlo, nafta (hm) (hm)
Zkouší proto čerpat kvalitnější naftu a uvidíme :)
Hodně zdaru všem 8) 8)
Seat Toledo 1,9 TDi 66kW
Škoda Octavia 1,9 TDi 96kw
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

wqče

Příspěvek od rudy5 »

to sú iný mechanici povie ti čerpadlo nafta a ked to neni to tak hento a dáš do toho 30tis a stálo to bude robiť aj mne taký jeden povedal že mám zlé čerpadlo dal som ho urobiť samozrejme mu nič nebolo iba ho pretesnili ale 9tis nebolo mojích tak to je iba také typovanie
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ren'as píše:Spotřeba paliva je stejná?
ja mám spotrebu teraz asi 4litre na stovku čo je sai dobré nie motor ako ty AFN 81kw ale dym tak do modra
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

Sotřebu máš fakt super. Mně to baští tak 5,5-6. Sice je fakt ze po zahřátí hned spěchám. Jinak jestli budeš skoušet jiné trysky, tak už poměř i tlak ve válcích. A ten interkoler zkus jen na skoušku vypojit- jakoby vyřadit. Anebo koukni jestli ti nejde vzduch v plivu. Mně se na Audi 100 zavzdušnovalo palivové potrubí, a po startu to kouřilo jak ávie (světle modrý)po chvilce jizdy ok. Po opravě bez kouření.
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

sw

Příspěvek od rudy5 »

Ren'as píše:Sotřebu máš fakt super. Mně to baští tak 5,5-6. Sice je fakt ze po zahřátí hned spěchám. Jinak jestli budeš skoušet jiné trysky, tak už poměř i tlak ve válcích. A ten interkoler zkus jen na skoušku vypojit- jakoby vyřadit. Anebo koukni jestli ti nejde vzduch v plivu. Mně se na Audi 100 zavzdušnovalo palivové potrubí, a po startu to kouřilo jak ávie (světle modrý)po chvilce jizdy ok. Po opravě bez kouření.
skúsim tie trysky a ak nie tak neviem asi by som mal vymeniť aj filter včera som išiel už na zohriatom motore a pridal som na podlahu a pri 3500ot mi hodilo núdzový režim urobilo to raz a potom už nie
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Re: sw

Příspěvek od alfik »

rudy5 píše:
Ren'as píše:Sotřebu máš fakt super. Mně to baští tak 5,5-6. Sice je fakt ze po zahřátí hned spěchám. Jinak jestli budeš skoušet jiné trysky, tak už poměř i tlak ve válcích. A ten interkoler zkus jen na skoušku vypojit- jakoby vyřadit. Anebo koukni jestli ti nejde vzduch v plivu. Mně se na Audi 100 zavzdušnovalo palivové potrubí, a po startu to kouřilo jak ávie (světle modrý)po chvilce jizdy ok. Po opravě bez kouření.
skúsim tie trysky a ak nie tak neviem asi by som mal vymeniť aj filter včera som išiel už na zohriatom motore a pridal som na podlahu a pri 3500ot mi hodilo núdzový režim urobilo to raz a potom už nie
Hej Cervik,ked ti to hodilo do toho nudzaku,jak si to poznal.Aj sa ti rozsvietila nejaka kontrolka?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

ľqščw

Příspěvek od rudy5 »

problém vyriešný bolo to turbo
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Abych nesel do noveho tematu, napisu to tady, mam ten samej problem, za rana to kouri sedej dym, po kilometru uz neni... mam nove zhavice, novej filtr nafty a ojele, novej olej... jak jsem menil sani tak jsem se dival na turbo a aturbo je naproto jak nove... gdyz za jisdy tomu davam na plin az dost, taky to vyprhne z vyfuku trosku sedeho cerneho dymu, ale to moc ne jenom trosku. Proste nevim co mam s tim delat... :?
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

Ahoj mam bkd a kdyz jsem tomu nalozil bilej dym trosku do modra.ale hodne jako kdyby bylo turbo v cudu.chcipnul auto za chvilku nastartoval a bylo po kouri.auto jelo normalne zadny skubani.voda se nestraci.to se mi stalo dvakrat..auto jede porad stejne startuje na drcnuti jak za tepla tak za studena.dekuji za rady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“