Stránka 3 z 3

Napsal: 18 kvě 2006, 20:18
od Kornout
Jo (wallbash)

Napsal: 24 kvě 2006, 06:44
od váha
Andre píše:Zjisti číslo motoru... pod 101807 je to špatný
začíná 30xxxx tak snad pohoda:P

Napsal: 25 kvě 2006, 00:17
od Maverick
A jak jsou na tom motory 1.9 TDi 66 Kw AGR z Oktávky 2002...snad tam nebude stejnej problem. Chci dávat taky vstřiky a turbo. Mechaniku mam od Bóďi...

Napsal: 26 kvě 2006, 18:14
od go.vojta
Tyhle motory jsou už naprosto v pohodě. klidně to tam namontuj..

Napsal: 27 kvě 2006, 16:34
od Toledak
Andre píše:Zjisti číslo motoru... pod 101807 je to špatný
mám výrobní číslo motoru 397443, můžu být klidný???

Napsal: 27 kvě 2006, 19:45
od Bóďa
Naprosto. ;)

Napsal: 27 kvě 2006, 20:24
od Kornout
Provokatéři! (wallbash) :D

Napsal: 27 kvě 2006, 22:00
od Toledak
Bóďa píše:Naprosto. ;)
Toš to su klidný :D

Napsal: 28 kvě 2006, 21:49
od Maverick
go.vojta píše:Tyhle motory jsou už naprosto v pohodě. klidně to tam namontuj..
OK...dík. Hned se mi ulevilo (noteeth)

Napsal: 06 čer 2006, 22:42
od go.vojta
Tak jsem dneska konečně zavrčel.. původně 1Z, vyměněny písty, trysky, turbo, řídící jednotka, vstřikovací čerpadlo, egr pryč, kat pryč. zatím to lechtám tak nevim,ale i tak cítím nárust výkonu. motor šlape jak hodinky..už se těším jak to zajedu a proženu to.. jestli někdo bude chtít mám to nafocený.. třeba držák motoru a pak to turbo na motoru a tak. je tam 130 ps z golfa..