Truck na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
daň
Tak - ještě že jsem ten lísteček od unicornu nevyhodil - psáno 19%.
Apropó - kromě potravin mají i nějaké jiné produkty 5%?
Myslím že právě onen efekt, kdy bionafa byla levná, byl způsoben 5%tním zdaněním, ale po vstupu do unie a sjednocení legislativ to padlo.
Nevíte něco o připravovaném zákonu o ekopalivech? Bio, olej. Něco se proslýchá.
Apropó - kromě potravin mají i nějaké jiné produkty 5%?
Myslím že právě onen efekt, kdy bionafa byla levná, byl způsoben 5%tním zdaněním, ale po vstupu do unie a sjednocení legislativ to padlo.
Nevíte něco o připravovaném zákonu o ekopalivech? Bio, olej. Něco se proslýchá.
Alfa 146
měřo
Tak to zřejmě vypadá že budu muset odvodnit nádrž, 100% měřo nejede špatně - ale zřejmě to s vodou reaguje, jeden filtr se ucpal.
Vyměnil jsem ho, přičerpal litrů Arctic dieselu, a zase jezdím.
Můžu nalít odvodnovací přípravek i do bionafty? (měřa)?
Nebo stačí benzín?
Vyměnil jsem ho, přičerpal litrů Arctic dieselu, a zase jezdím.
Můžu nalít odvodnovací přípravek i do bionafty? (měřa)?
Nebo stačí benzín?
Alfa 146
měřo
Tak to zřejmě vypadá že budu muset odvodnit nádrž, 100% měřo nejede špatně - ale zřejmě to s vodou reaguje, jeden filtr se ucpal.
Vyměnil jsem ho, přičerpal litrů Arctic dieselu, a zase jezdím.
Můžu nalít odvodnovací přípravek i do bionafty? (měřa)?
Nebo stačí benzín?
Vyměnil jsem ho, přičerpal litrů Arctic dieselu, a zase jezdím.
Můžu nalít odvodnovací přípravek i do bionafty? (měřa)?
Nebo stačí benzín?
Alfa 146
měřo
Tak to zřejmě vypadá že budu muset odvodnit nádrž, 100% měřo nejede špatně - ale zřejmě to s vodou reaguje, jeden filtr se ucpal.
Vyměnil jsem ho, přičerpal litrů Arctic dieselu, a zase jezdím.
Můžu nalít odvodnovací přípravek i do bionafty? (měřa)?
Nebo stačí benzín?
Vyměnil jsem ho, přičerpal litrů Arctic dieselu, a zase jezdím.
Můžu nalít odvodnovací přípravek i do bionafty? (měřa)?
Nebo stačí benzín?
Alfa 146
Meřo je na vodu nejháklivější. Před přechodem z běžné nafty na MEŘO je nutné odvodnit palivovou nádrž a vyměnit palivové filtry,ale ty po ujetí pár desítek kilometrů. Je to samozřejmě odlišné jestli jde o osobní či nákladní vůz,ale je to vlastní zkušenost. Za týden jsem na LIAZU vyhodil tři páry filtrů než celá palivová soustava řekla tak a teď mně to chutná 
Tak jsem na nějakou dobu dojezdil. Rotační čerpadla fakt nejsou vhodný. Jel jsem na moravu do poličky a pár kilometrů před městem to začlo jít blbě. Tušil jsem ucpanej filtr ale za chvíli to nešlo vůbec ani po výměně filtru. Při odvzdušňování přes kabely šla nafta jen z 1 a 4 trubky. Odtáhli mě řezníci do masokombinátu( 2km, vezl jsem tam koření) a nechal to tam. Druhý den jsem sebral doma starý čerpadlo co teklo a jel ho osobákem 300km vyměnit. Je uplně hotový, můžete s ním točit rukou i při sundaným ozubeným kole. Bylo 2 měs. starý, teď je u bosche a čekám na vyjádření.
No čerpadlo na Avii zajímavé. Psal jsi že máš dvounádrž díly od Europeconu. Jak jsi dělal přestavbu svépomocí nebo nějaký ten zaručený úpravce? Máš tam teploměr a při kolika stupních přepína na Ro? přepínáš ručně nebo automatika? Co používaš za olej? Kolika deskový máš výměník a jeden nebo dva? Popiš co tam všechno máš je to nějaký divný. 
Vše jak mělo být. Zpátečka přes odvzdušnovák. Nevím teď ten název-má modrý plováky. Předehřev originál deskový výměník-střední velikost + kombinovaný výměník se 2 žhavicími svýčkami + výměník z avie voda - olej. Vše před filtrem paliva. Teploměr ze Š 120, čidlo na vstupu do vstřik. čerpadla. Přepínání elektricky orig. 3 cestným ventilem PEVEKO. Nádrže 2x 120 l na olej + 120l nafta. Přepínáno při 55-60 stupních. Používal jsem oleje z obchodáků, ale odešlo to po použití surové řepky. Ani ne 200l. Bylo nový. 27000 bez DPH. Vyměnil jsem to za starý dotáhl domů, vyčistil a prodal. Zjištuji jaký jsou možnosti použití u MANa. Čekám na informace od prodejce a u ofic. míst.
Zdravím, dlouho jsem tu nebyl. Avie je už definitivně minulost. Veškerý díly z přestavby jsem si nechal na pokusy. Mám novou káru- MAN a sháním veškerý informace o přestavbách těchto vozidel. Raději počkám než aby se udělala nějaká blbost. Díly jsou nehorázně drahý. Budu rád za každou zkušenost, link apod. Konkrétně mám MAN s motorem D0834 LFL42 EURO4. 151kW-206 k. Common Rail od Bosche se systémovým tlakem 1600 bar. 4válec- 4580cm3. Díky Josef.
to Josef:
Keď sa Ti podarilo zničiť rotačné čerpadlo v Avii, s velkou pravdepodobnosťou Ti vstrekovací CR systém v motore MAN prežije len zlomok z toho, čo vydržala Avia. V domácich podmienkach je takmer nemožné dostatočne spoľahlivo upraviť motory CR.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
u commonrailu se říká, že jsou dost citlivý i na kvalitu a čistotu nafty, takže lejt tam olej, měl bych asi zadek staženej...Ale nic bližšího nevim. Někdo nabízí i oficiální přestavby?
A co si vlastně proved s Avií, to si se s ní rozloučil kvůli čerpadlu?
A co si vlastně proved s Avií, to si se s ní rozloučil kvůli čerpadlu?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007