Seat toledo FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim.Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.

Bo ta ale pak nejni ono, když to uděláš s rukou v kapse a prstem v noseDukes píše:No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim.Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Pro vetsinu kdyby neresili penize tak je to jasna volba....ale ja penize bohuzel resit musim a radeji bych napojil IC na stavajici vedeni jako to udal na Octe Huml... jinak tohle je krasna prace, ale bohuzel za jake penizeDukes píše:No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim.Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Covece, prijemnejsi to neni, ale kdyz si to spocitam, tak se mi vyplati se tomu jeden, nebo 2 dny venovat a za ten rozdil, co mi zbyde mam peknej podvozek. Jestli ty vydelavas 10t cistyho dene, tak pak to chapu, ja ne.Dukes píše:No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim.Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
To Venca: covece, ono se to casem pak zacalo cele vyklat a klepaly se svetla za jizdy, tak proto, foto nemam.
Jinak me tu ale klidne kamenujte, za svim nazorem si stojim.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?Vipouš píše:Bóďa píše:Tohle Toledo má více extra, ale nad vším vyvyšují brzdy, před kterýma se krčí v koutě i moje "Busí" brzdy.
![]()
Nehodíš foto těchmegabrzd?
Pardon za OT, sem musel.![]()
356mm kotouc, ale jak pise Dukes, zatim nejsou na aute
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
-
Venca
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Kornout : Nikdo te prece nechce kamenovat. Ten vyvod je vyriznut v kraji, vidis, ze neni zasazena zadna nosna cast, ze se nic klepat nemuze.
Spis je hloupe, ze jsi tak jesitny, ze te tady vsichni drbeme za usima s tim tvym coolerem, je fakt pekna ta zastavba a presne tam pasuje za ty prachy... . Ale jak se objevi neco jineho take pekneho, tak hned hledas mouchy, aby ses zviditelnil s tim tvym. Neboj, vzdyt se jedna o jinou upravu a jineho typu vozu na jine parametry a samo za jinou cenu. Ale pax...
Spis je hloupe, ze jsi tak jesitny, ze te tady vsichni drbeme za usima s tim tvym coolerem, je fakt pekna ta zastavba a presne tam pasuje za ty prachy... . Ale jak se objevi neco jineho take pekneho, tak hned hledas mouchy, aby ses zviditelnil s tim tvym. Neboj, vzdyt se jedna o jinou upravu a jineho typu vozu na jine parametry a samo za jinou cenu. Ale pax...
Brzdy staly 45000,- a mas pravdu minimalni velikost kola je 18 palcu..Kornout píše:To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?Vipouš píše:Bóďa píše:Tohle Toledo má více extra, ale nad vším vyvyšují brzdy, před kterýma se krčí v koutě i moje "Busí" brzdy.
![]()
Nehodíš foto těchmegabrzd?
Pardon za OT, sem musel.![]()
356mm kotouc, ale jak pise Dukes, zatim nejsou na aute
Fabia ATD - under construction - 
