Seat toledo FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pter »

ten set je tak pěkně připravenej,že můžeš mít při montáži pravou ruku v kapse :)
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

pter píše:ten set je tak pěkně připravenej,že můžeš mít při montáži pravou ruku v kapse :)

A kdo má ruce v kapce,ten si .............. :D :D :D ,ne,je to fakt parada!!!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Hod sem fotku Kornoute. Kdo vi cos tam vlastne riznul. Tohle je tovarni presne naplanovane reseni. :D
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Dukes píše:
Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim. ;)
Bo ta ale pak nejni ono, když to uděláš s rukou v kapse a prstem v nose (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tohle Toledo má více extra ;), ale nad vším vyvyšují brzdy, před kterýma se krčí v koutě i moje "Busí" brzdy. (noteeth)
Nehodíš foto těch :o megabrzd?
Pardon za OT, sem musel. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Bóďa píše:Tohle Toledo má více extra ;), ale nad vším vyvyšují brzdy, před kterýma se krčí v koutě i moje "Busí" brzdy. (noteeth)
Nehodíš foto těch :o megabrzd?
Pardon za OT, sem musel. :)
Zatim jsou v krabici (noteeth)
Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Dukes píše:
Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim. ;)
Pro vetsinu kdyby neresili penize tak je to jasna volba....ale ja penize bohuzel resit musim a radeji bych napojil IC na stavajici vedeni jako to udal na Octe Huml... jinak tohle je krasna prace, ale bohuzel za jake penize :(

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

Bóďa píše:Tohle Toledo má více extra ;), ale nad vším vyvyšují brzdy, před kterýma se krčí v koutě i moje "Busí" brzdy. (noteeth)
Nehodíš foto těch :o megabrzd?
Pardon za OT, sem musel. :)
Obrázek

356mm kotouc, ale jak pise Dukes, zatim nejsou na aute :)
Fabia ATD - under construction - Obrázek
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

sak to zachvilku budete mat take kotuce na osobaku ako na kamione... :-D
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dukes píše:
Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim. ;)
Covece, prijemnejsi to neni, ale kdyz si to spocitam, tak se mi vyplati se tomu jeden, nebo 2 dny venovat a za ten rozdil, co mi zbyde mam peknej podvozek. Jestli ty vydelavas 10t cistyho dene, tak pak to chapu, ja ne.

To Venca: covece, ono se to casem pak zacalo cele vyklat a klepaly se svetla za jizdy, tak proto, foto nemam.

Jinak me tu ale klidne kamenujte, za svim nazorem si stojim.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Vipouš píše:
Bóďa píše:Tohle Toledo má více extra ;), ale nad vším vyvyšují brzdy, před kterýma se krčí v koutě i moje "Busí" brzdy. (noteeth)
Nehodíš foto těch :o megabrzd?
Pardon za OT, sem musel. :)
Obrázek

356mm kotouc, ale jak pise Dukes, zatim nejsou na aute :)
To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Kornout : Nikdo te prece nechce kamenovat. Ten vyvod je vyriznut v kraji, vidis, ze neni zasazena zadna nosna cast, ze se nic klepat nemuze.

Spis je hloupe, ze jsi tak jesitny, ze te tady vsichni drbeme za usima s tim tvym coolerem, je fakt pekna ta zastavba a presne tam pasuje za ty prachy... . Ale jak se objevi neco jineho take pekneho, tak hned hledas mouchy, aby ses zviditelnil s tim tvym. Neboj, vzdyt se jedna o jinou upravu a jineho typu vozu na jine parametry a samo za jinou cenu. Ale pax... ;)
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

Kornout píše:
Vipouš píše:
Bóďa píše:Tohle Toledo má více extra ;), ale nad vším vyvyšují brzdy, před kterýma se krčí v koutě i moje "Busí" brzdy. (noteeth)
Nehodíš foto těch :o megabrzd?
Pardon za OT, sem musel. :)
Obrázek

356mm kotouc, ale jak pise Dukes, zatim nejsou na aute :)
To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?
Brzdy staly 45000,- a mas pravdu minimalni velikost kola je 18 palcu..
Fabia ATD - under construction - Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“