Stránka 3 z 4
Napsal: 10 bře 2008, 23:22
od Dukes
dyk píše:Dukes jak to mam udelat-poslat log?Meril jsem to dvouma budikama a oba ukazuji stejne.Nejdrive jsem to meril budikem zn.FK ale nekdo mi rikal ze to neni moc dobra fa. tak jsem sehnal budik VDO a ukazuje to stejne.
Naloguj to VAGem a CSV soubor, který se vytvoří uploadni třeba na
www.edisk.cz a pak sem pošli link.
Napsal: 10 bře 2008, 23:27
od dyk
Dukes neumim to ale domluvim se s Rybizkem a az bude mit cas tak ho poprosim a dame to sem.
Napsal: 10 bře 2008, 23:30
od Ladas
dyk píše:Dukes neumim to ale domluvim se s Rybizkem a az bude mit cas tak ho poprosim a dame to sem.
Kdyby mluvil česky tak bych věděl ale to jsou samý csv upload ček a tak no alespoň v tom nelítám sám

Napsal: 10 bře 2008, 23:32
od dyk
Ladas-moje PHA podpora

Napsal: 10 bře 2008, 23:34
od Ladas
Napsal: 10 bře 2008, 23:50
od Dukes
Napsal: 11 bře 2008, 10:07
od flekyc
Huml píše:tak se to nedá přímo říct, problém, ale koně s 10mm hlavou a kouřem jsou s 12mm hlavou dokonce vyšší bez kouře, neměl sis to nechat tak okouřit
zdar pane, zajima me ta kourivost, tohle plati pi vyssich tlacich a nebo je to jedno? priklad : 1,3bar 10mm hlava - velka kourivost. 1,3bar 12mm hlava - mala kourivost (pripadne naky kun navic)
pri stejnem softu .... samo ze pro Race
Napsal: 11 bře 2008, 21:25
od Huml
no já přehodil hlavu z 10 na 12 a kouřivost se prakticky nezvedla, i když logicky tam jde víc nafty
Napsal: 12 bře 2008, 15:51
od flekyc
Huml píše:no já přehodil hlavu z 10 na 12 a kouřivost se prakticky nezvedla, i když logicky tam jde víc nafty
prave proto se ptam, prijde mi to jako "blbost" ale nevidel jsem to v praxi. mel jsem proste zato, ze za stejny cas tam dostanu vic paliva a pokud neupravim soft nebo budu mit maly turbo s malym tlakem, bude to lokomotiva .... ale je to ciste teoreticky ...
Napsal: 12 bře 2008, 18:56
od Huml
větší množství paliva za stejnej čas je vyšší tlak a lepší rozprach, lepší rozprach je lepší prohoření a míň kouře a větší výkon
Napsal: 12 bře 2008, 20:55
od pter
zkoušeli jste někdo čerpadlo SDI?má větší vstřik. tlak než TDI,nemám sice RACE,ale jen 764,ale je to znát
Napsal: 12 bře 2008, 22:10
od Huml
kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství

Napsal: 13 bře 2008, 00:33
od dyk
To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
Napsal: 13 bře 2008, 11:47
od flekyc
dyk píše:To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
ja nevim, me to prijde jako normalni jev. kdyz tomu zatopis a nebo radis, tak si to zakouri, pokud teda nemas na mysli nakej oblak ....
Napsal: 13 bře 2008, 11:49
od flekyc
Huml píše:větší množství paliva za stejnej čas je vyšší tlak a lepší rozprach, lepší rozprach je lepší prohoření a míň kouře a větší výkon

uz mlcim