Stránka 3 z 6

Re: all

Napsal: 26 bře 2007, 17:53
od syncon
Batezip píše:
midnight_man píše:no ten kanal jedna aka je tam zakladna hodnota? a kolko mozem ist hore a kolko dole? aby som nieco neposral :roll:
Já tam měl základní hodnotu 128 a to na všech kanálech.
Zkus a uvidíš. Já když jsem s tím hejbal, tak se mi to zastavilo samo na nějaký hodnotě a přes tu už to nešlo.


sem dneska ztema hodnotama zkousel hejbat a kdyz sem dal na kanale 1 hodnotu 132 coz slo nejvis tak mi to bile kourilo tak sem tam dal 124 jak se pise v navodu tak by to melo jit lip za plynem a je to mrtvesjsi :( poradte hodnoty pls

all

Napsal: 26 bře 2007, 19:26
od midnight_man
no to ti nikdo neporadi :) musis si sam odskusat ktora hodnota je taka akurat :)

Napsal: 28 bře 2007, 13:16
od peter1202
Skusal som komuniokaciu cez VAG, ako to bolo popisane, (01 motor)
(11 login) zadal som 26262 , lebo mam 2,5TDI V6, a Vag mi zahlasil taketo hlasenie: v pravom hornom rohu po chvilke zobrazilo ze "login bil stracen kuli preruseni komunikace" v lavom hornom rohu sa zobrazilo po chvili ze komunikacia bola prerusena koli mnozstvu chyb. viete mi s tym niekto pomoct? skusal som aj login 12233, dopadlo to obdobne, ak tam dam akekolvek ine cislo, tak hned vyhodi ze login je nespravny. za radu vopred dakujem.

Napsal: 28 bře 2007, 15:16
od xpassat
Nějak mně to nefunguje, hodnoty měnit můžu, ovšem nic se v reálu nezmění. Např. ať měním hodnoty volnoběhu jak chci, stále zůstávají stejné otáčky 861 ot./min. Nová hodnota se uloží, ale v reále žádná změna. Neví někdo čím to je? Co dělám špatně? Podotýkám, že se mi neprosvětlí TEST, jen ULOŽIT.

pasik

Napsal: 06 dub 2007, 09:17
od passat 3BG
zdravim chtel bych si čipnout pasika je to stejné tak jak se to tu pise??? diky za odpoved a jestli to nekdo už delal neposlali by jste mi nejaky navod???

Napsal: 19 říj 2008, 20:07
od NSFF
xpassat píše:Nějak mně to nefunguje, hodnoty měnit můžu, ovšem nic se v reálu nezmění. Např. ať měním hodnoty volnoběhu jak chci, stále zůstávají stejné otáčky 861 ot./min. Nová hodnota se uloží, ale v reále žádná změna. Neví někdo čím to je? Co dělám špatně? Podotýkám, že se mi neprosvětlí TEST, jen ULOŽIT.

Zdravim,
zkoušim tu hledat ale mám stejnej problém jako kolega ...neví někdo ?
Díky

Jo a ještě když mám 861 ot/min tak o kolik musim zvýšít číslo 32768 abych měl 900 ot/min ?

Napsal: 20 říj 2008, 07:07
od marquee
Neví někdo jak přidat Vagem na volnoběhu u benzínu???

Napsal: 20 říj 2008, 07:58
od chiptuning
marquee píše:Neví někdo jak přidat Vagem na volnoběhu u benzínu???
prizpusobeni kanal 2 ale nektery auta chteji login

Napsal: 21 říj 2008, 06:52
od marquee
a je nějaký způsob jak zjistit motorový login?? Nebo se používá nějaký speciální (rozdílný od TDi)????

Napsal: 22 říj 2008, 14:15
od jayd
kolik tam mate standardne mg a kolik tam nastavujete?

Napsal: 23 říj 2008, 07:26
od colorconceptGT
vcera som to skusil ale iba upravit kedze som nemal cast sa previest...cislo v hodnotach musis zvyovat zo sandardneho 32768 az na ja neviem napr....32968..tym sa ti znizi davka v mg pribline na cca 2mg standardne som tam mal cca3

inac je do jednoznacne napisane pokial to uz clovek niekedy robil a hral sa s tymi hodnotami......hned na zaciatku...

Napsal: 23 říj 2008, 08:22
od jayd
colorconceptGT:no pokud se nepletu tak to jde i mechanickz nastavit na cerpadlu..tak se ptam, kolik tam mate standardne

ja tam ted mam 3.6 mg a na 2 to nesnizim..

Napsal: 23 říj 2008, 08:41
od colorconceptGT
ano ide pohnutim hlavy cerpadla...je tu niekde o tom topic...je to tam dost podrobne popisane...

Napsal: 23 říj 2008, 11:03
od Thopr
colorconceptGT píše:ano ide pohnutim hlavy cerpadla...je tu niekde o tom topic...je to tam dost podrobne popisane...
Dnes jsem musel mechanicky posunout vršek na čerpadle na hodnotu 3 mg.... Z původních 9 mg celkem rozdíl i v jízdě... Ve Vagu mě to pustilo z původních 32768 na max 32784, což děla rozdíl asi - 1mg....

Napsal: 23 říj 2008, 11:50
od colorconceptGT
pardon....nemyslel som slovom hlava cerpadla rozdelovaciu hlavu...ale vrsok...tu strechu cerpadla...vrchny kryt.....