Stránka 3 z 3
Napsal: 11 srp 2006, 07:11
od karel polacek
Alex píše:Množstvo oleja treba doplniť presne ako má byť, u automatu je to dôležité. Ak je málo alebo veľa oleja, zle to radí. Bohužiaľ neviem ako u Tiptronicu, ale niekto bude mať DP od Superba alepo Passata a tam to bude. Ak sa nikto čo by sa s tebou podelil nenájde, hľadaj na nete- link som tu už dával, určite to tam je.
Schému Tiptronicu aj s nejakým pokecom mám, daj email a pošlem ti to.
Email mam na profilu,
Moris.p@seznam.cz Díky zatím!
Napsal: 11 srp 2006, 18:30
od karel polacek
aktualizace pro Alexe
Napsal: 12 srp 2006, 02:10
od Alex
Sorry, nebol som tu celý deň, už ti to idem poslať... Kým sa zobudíš, máš to tam
EDIT: už to tam je.
Napsal: 12 srp 2006, 09:47
od karel polacek
Díky moc ,něco z toho použiju, ale ještě bych potřeboval více detailněji rozkreslené uspořádání ložisek v TipTronicu , ale ještě jednou díky!Alex
Napsal: 12 srp 2006, 14:15
od Alex
Nemáš za čo. Bohužiaľ ale nič iné okrem tohoto nemám.

Chcelo by to nejaké výkresy, to bude asi problém.
Napsal: 12 srp 2006, 14:21
od karel polacek
Zkusím ETKU či něco takého
Napsal: 12 srp 2006, 14:55
od Alex
Skôr v ELSE by niečo mohlo byť. (repair manual a podobné veci). Čo presne potrebuješ?
Napsal: 13 srp 2006, 10:41
od karel polacek
Potřebuji skontrolovat zda mám daný dobře všechny ložiska , u jednoho si nejsem jistý. Podotýkám , mám jednu špatnou převodovku tak se v ní vrtám a zkouším ji dát do kupy ,ale výsledek je nejistý a když se to nepovede tak se nic neděje .
Spíš je to pro mě zpestření .
Napsal: 13 srp 2006, 14:55
od Alex
Tak to by sa ti hodila ELSA, alebo aspon prefotena dielenska prirucka. Tam su pracovne postupy, navody na opravy a vymeny, vsetko mozne co mozes potrebovat vediet pri oprave. To si pozhanaj. Ak nahodou nieco najdem, napisem.
Napsal: 16 říj 2006, 16:41
od radekVW
Panove s Automaty mam dotaz..Chci vymenit olej v B5 v automatu i filtr,takze necham vypustit olej,sundam vanu,dam novy filtr,vanu dam zpet,a doliju 3.2l.
Je to tak!!

Napsal: 16 říj 2006, 16:57
od Alex
Neviem.. nepoznám passat. Máš obyč automat, alebo tiptronic? V zásade je to OK, až na to množstvo- nestačí len dolieť nejaké oficiálne uvádzané množstvo. Hladina musí byť presne. Na golfe IV musí pri určitej teplote oleja (treba na to VAG) hladina siahať do určitej výšky... U tvojho auta to bude podobné. V motore je to liter hore dole

ale v automate na množstve veľmi záleží. Presné inštrukcie pohľadaj na nete, alebo v DP.
Napsal: 17 říj 2006, 13:03
od repanek
Nazdar kolegové, mám pašíka B5.5 2001 s Tiptronicem a nezdá se mi úplně chování převodovky. Dvojka a trojka na můj vkus celkem dlouho prokluzuje než se "uzamkne" a táhne jak má (řadim Tiptronicem). Při prudší akceleraci to tak nevadí, ale při pozvolným rozjezdu (třeba za studena) vylezou otáčky při trojce třeba na 2000, převodovka prokluzuje a pak najednou "zamkne", otáčky spadnou na 1300 a už to tahá v pohodě. Jinak všechno šlape bez problémů, samotná změna kvaltu je rychlá bez prodlevy od jedničky do pětky. Podle příspěvků koukám, že nejjednodušší zatim bude nechat kompletně vyměnit olej a filtr (mám teď 150.000 najeto). Takže hledám firmu nebo profíka ve středních čechách, který se v tom vyzná a ví co dělá. O cenu až tak nejde, hlavně o kvalitu. Máte někdo dobrou osobní zkušenost? Nehodlám riskovat zbytečný problémy, na novou převodovku nemám

Napsal: 17 říj 2006, 19:02
od radekVW
mam obcejneho automata,zadny tiptronic..Je na hovno ze zespod neni zadny kontrolni sroub..
V jendom pisou ze mam vymenit 2,7 v druhem 3,2 a v tretim 3,5 tak kolik??
Podotykam-menim i filtr.
Napsal: 17 říj 2006, 19:06
od Fandy
repanek píše:Nazdar kolegové, mám pašíka B5.5 2001 s Tiptronicem a nezdá se mi úplně chování převodovky. Dvojka a trojka na můj vkus celkem dlouho prokluzuje než se "uzamkne" a táhne jak má (řadim Tiptronicem). Při prudší akceleraci to tak nevadí, ale při pozvolným rozjezdu (třeba za studena) vylezou otáčky při trojce třeba na 2000, převodovka prokluzuje a pak najednou "zamkne", otáčky spadnou na 1300 a už to tahá v pohodě. Jinak všechno šlape bez problémů, samotná změna kvaltu je rychlá bez prodlevy od jedničky do pětky. Podle příspěvků koukám, že nejjednodušší zatim bude nechat kompletně vyměnit olej a filtr (mám teď 150.000 najeto). Takže hledám firmu nebo profíka ve středních čechách, který se v tom vyzná a ví co dělá. O cenu až tak nejde, hlavně o kvalitu. Máte někdo dobrou osobní zkušenost? Nehodlám riskovat zbytečný problémy, na novou převodovku nemám

Přijde mi že ti to chodí o.k.,hodí se kontrola oleje

Napsal: 17 říj 2006, 19:07
od Tomas.cz
Nalej tam 2.5, nastartuj, dej Parking, ohřej na 35 stupňů, otevři dole zátku a začni nalévací trubkou lít olej, až začne vytékat tak zašroubuj zátku a máš hotovo ( zátka není vypustní, lébrž kontrolní ).
Tom