
Spolehlivost TDI PD motorů?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ktovie co by spravili v 1,9 TDI 96/110 kw verzi,zaujimalo by ma to...ale asi za tie prachy sa oplati dat race...ale az ked nad 200 hpFantik píše:Je to možné že některé měli 100kW, zkoušeli jsme také dát do 77kW vstřikovače z toho 2.0TDI 8V a znát to bylo.

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
misoVW píše:Toho sa nedockame nikdy, pretoze uz by to nebol Common-Railgo.vojta píše: třeba se dočkáme že začnou dělat rotačky s C.R. to by bylo fajn, ale kvůly emisím a konkurenci k tomu nikdy nedojde a na tyhle motory budeme s láskou vzpomínat..
no však ten crafter má taky motor který byl původně rotačka a má ted C.R. je to boschácký systém a ten celkem drží když se dává dobrá nafta..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
a co chceš kupovat vlastně za auto?Richi píše:A dát místo PD rotačku asi nejde co?
Nejsem mechanik, ale tipuji, že největší problém by byl s elektronikou a softem.
Jak se říká, všechno jde. I chcíplá koza - stáhnout nebo zakopat.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
JO TEN JO JINAK KOMLPET VÝMĚNA I DRŽÁKŮ BYLO BY Z TOHO TAKOVÝ HOLÁTKO 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak celá "přestavba" je jistě kapku absurdní, nicméně v rovině teorie by mě také zajímalo, jestli by byla schůdná cesta jak obejít PD ohavnost.Ladas píše:ani ne jen vyměnit motor a jednotku s kabeláží
No je bohužel jasné, že zcela nové auto to nebude. Auto ježděné po dobrých silnicích bude vypadat dobře i po 200k km, kdežto já ho za tři zimy a 200k km obouchám a otluču opravdu hodně.Ladas píše: a co chceš kupovat vlastně za auto?
Chci tím říci, že případné nové auto bude po třech letech stejně vypadat vcelku použitě a o pořizovacích nákladech a jejich návratnosti včetně poplatků za servisní kontroly se snad ani nemusím zmiňovat.
Vozit nějakého smradlavého ožralu v autě za milion pro zisk 100kč zavání duševním masochismem nehledě na skutečnost, že samozřejmě ten milion nemám.
O1 slouží, ale je to opravdu prostorově malé a nepohodlné auto. Stejně pomalu dosluhuje a jako druhé auto do rodiny by si zachovalo svůj význam i nadále.
Mezi současnými vozy se snad ani moc vybírat nedá. Všechno má nějaké "ale". Většinou spojené s určitou nespolehlivostí, nebo zvýšenými náklady na provoz.
Kolem a kolem si zřejmě budu muset vybrat zase mezi VW.
Nejsem rozhodnut jestli 4x4 ano, nebo je to zbytečné. Jasně, na zimu je to paráda a i když VW 4x4 není do extrémů, tak pro ježdění za standardních podmínek je to výborná volba.
Nicméně tahat sebou 50k km ročně zbytečný pohon a využít ho jen na pár tisíc km je také předmětem úvahy.
Přeci jenom jsem jeden z těch, kteří počítají spotřebu a 1L na 100Km už ročně nějakou tu kačku taky hodí.
Chvíli se přikláním k Superbu, chvíli k Passatu. Ta přední náprava mi rozhodně jako dobrá volba nepříjde, ale jak jsem už napsal, každičké auto má nějaké "ale".
tata ma superba 96kw a jezdi sluzebni cesty atd. rocne toho taky docela dost nalita, i zahranici (Nemecko, Francie apod) a musim rict, ze sme jeste k zadnymu vyraznymu problemu nedosli. menila se vaha a cidlo tlaku a rocne udela skoro tech tvych 50tis. mame ho 3 roky. bereme ty autaky jako milacky a jsem zastancem toho, ze pokud se o nej clovek stara, tak by to melo vydrzet. co se tyce prostoru a pohodli, tak odeme dostava urcite jednicku. kufr taky parada - i na hory. kdybych nebyl student s holym zadkem, tak jdu do nej 

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 156
- Registrován: 26 led 2006, 18:21
- Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI
Odpovědi: 0
uplne chujoviny tu pisete mame doma fabiu 74kw pd a ma bez akehokolvek zasahu v motore nalietanych 300 000 bez najmensieho problemu.. akurat spojka menena 1x
moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
cize ked to porovnam fabia je spolahlivejsia motoricky ovela oproti mojmu autu..
moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
cize ked to porovnam fabia je spolahlivejsia motoricky ovela oproti mojmu autu..
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
to ano,ale podstatna je bezpecnost a takisto ked prastis v zime do zaveja a budes tam trcat 2hodky kvoli tomu,ze sa nevyhrabes,vtedy si budes zelat 4x4,je aj kopu inych prikladov,ale nejdem to tu rozvadzat...Myslim ze tych par korun stoji za to. Ak to chces ako taxi,tak kazdy tu skoro pouziva passat kombi 1,9PD 130k so 6kvaltom a nemaju problem. 5kvalt hovoria taxikari ze je pomalsi a vyssia spotreba. Teraz fakt byva malo snehu,aj ked my tu na severe sme mavali tuhsie zimy...Ladas píše:4x4 využiješ max 2 měsíce a to ještě když bude sníh
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkmByrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu

GIV Variant TDi ???kW