Spolehlivost TDI PD motorů?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Je to možné že některé měli 100kW, zkoušeli jsme také dát do 77kW vstřikovače z toho 2.0TDI 8V a znát to bylo. ;)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Fantik píše:Je to možné že některé měli 100kW, zkoušeli jsme také dát do 77kW vstřikovače z toho 2.0TDI 8V a znát to bylo. ;)
ktovie co by spravili v 1,9 TDI 96/110 kw verzi,zaujimalo by ma to...ale asi za tie prachy sa oplati dat race...ale az ked nad 200 hp ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

misoVW píše:
go.vojta píše: třeba se dočkáme že začnou dělat rotačky s C.R. to by bylo fajn, ale kvůly emisím a konkurenci k tomu nikdy nedojde a na tyhle motory budeme s láskou vzpomínat.. :)
Toho sa nedockame nikdy, pretoze uz by to nebol Common-Rail :D


no však ten crafter má taky motor který byl původně rotačka a má ted C.R. je to boschácký systém a ten celkem drží když se dává dobrá nafta..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

A dát místo PD rotačku asi nejde co?
Nejsem mechanik, ale tipuji, že největší problém by byl s elektronikou a softem.

Jak se říká, všechno jde. I chcíplá koza - stáhnout nebo zakopat.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Richi píše:A dát místo PD rotačku asi nejde co?
Nejsem mechanik, ale tipuji, že největší problém by byl s elektronikou a softem.

Jak se říká, všechno jde. I chcíplá koza - stáhnout nebo zakopat.
a co chceš kupovat vlastně za auto?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Je to slozity prekopat PD na rotačku ???
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ani ne jen vyměnit motor a jednotku s kabeláží (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Fire píše:Je to slozity prekopat PD na rotačku ???
Dá se použít blok s klikou ? (LOL) (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

JO TEN JO JINAK KOMLPET VÝMĚNA I DRŽÁKŮ BYLO BY Z TOHO TAKOVÝ HOLÁTKO :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Ladas píše:ani ne jen vyměnit motor a jednotku s kabeláží (rofl)
Tak celá "přestavba" je jistě kapku absurdní, nicméně v rovině teorie by mě také zajímalo, jestli by byla schůdná cesta jak obejít PD ohavnost.
Ladas píše: a co chceš kupovat vlastně za auto?
No je bohužel jasné, že zcela nové auto to nebude. Auto ježděné po dobrých silnicích bude vypadat dobře i po 200k km, kdežto já ho za tři zimy a 200k km obouchám a otluču opravdu hodně.
Chci tím říci, že případné nové auto bude po třech letech stejně vypadat vcelku použitě a o pořizovacích nákladech a jejich návratnosti včetně poplatků za servisní kontroly se snad ani nemusím zmiňovat.
Vozit nějakého smradlavého ožralu v autě za milion pro zisk 100kč zavání duševním masochismem nehledě na skutečnost, že samozřejmě ten milion nemám.

O1 slouží, ale je to opravdu prostorově malé a nepohodlné auto. Stejně pomalu dosluhuje a jako druhé auto do rodiny by si zachovalo svůj význam i nadále.
Mezi současnými vozy se snad ani moc vybírat nedá. Všechno má nějaké "ale". Většinou spojené s určitou nespolehlivostí, nebo zvýšenými náklady na provoz.

Kolem a kolem si zřejmě budu muset vybrat zase mezi VW.
Nejsem rozhodnut jestli 4x4 ano, nebo je to zbytečné. Jasně, na zimu je to paráda a i když VW 4x4 není do extrémů, tak pro ježdění za standardních podmínek je to výborná volba.
Nicméně tahat sebou 50k km ročně zbytečný pohon a využít ho jen na pár tisíc km je také předmětem úvahy.
Přeci jenom jsem jeden z těch, kteří počítají spotřebu a 1L na 100Km už ročně nějakou tu kačku taky hodí.
Chvíli se přikláním k Superbu, chvíli k Passatu. Ta přední náprava mi rozhodně jako dobrá volba nepříjde, ale jak jsem už napsal, každičké auto má nějaké "ale".
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

4x4 využiješ max 2 měsíce a to ještě když bude sníh ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

tata ma superba 96kw a jezdi sluzebni cesty atd. rocne toho taky docela dost nalita, i zahranici (Nemecko, Francie apod) a musim rict, ze sme jeste k zadnymu vyraznymu problemu nedosli. menila se vaha a cidlo tlaku a rocne udela skoro tech tvych 50tis. mame ho 3 roky. bereme ty autaky jako milacky a jsem zastancem toho, ze pokud se o nej clovek stara, tak by to melo vydrzet. co se tyce prostoru a pohodli, tak odeme dostava urcite jednicku. kufr taky parada - i na hory. kdybych nebyl student s holym zadkem, tak jdu do nej ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

uplne chujoviny tu pisete mame doma fabiu 74kw pd a ma bez akehokolvek zasahu v motore nalietanych 300 000 bez najmensieho problemu.. akurat spojka menena 1x

moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu

cize ked to porovnam fabia je spolahlivejsia motoricky ovela oproti mojmu autu..
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ladas píše:4x4 využiješ max 2 měsíce a to ještě když bude sníh ;)
to ano,ale podstatna je bezpecnost a takisto ked prastis v zime do zaveja a budes tam trcat 2hodky kvoli tomu,ze sa nevyhrabes,vtedy si budes zelat 4x4,je aj kopu inych prikladov,ale nejdem to tu rozvadzat...Myslim ze tych par korun stoji za to. Ak to chces ako taxi,tak kazdy tu skoro pouziva passat kombi 1,9PD 130k so 6kvaltom a nemaju problem. 5kvalt hovoria taxikari ze je pomalsi a vyssia spotreba. Teraz fakt byva malo snehu,aj ked my tu na severe sme mavali tuhsie zimy...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Byrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkm (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“