Stránka 3 z 4

Napsal: 13 čer 2008, 16:12
od TNT
Dej tohle a neres.

VW koncern 1996-2005

Normos cena 613,- bez DPH..Mam za 500,- vcetne posty pri platbe predem, 550,- na dobirku. Jeste tak cca 5ks mam (modul bez kabelu, snadna montaz)...Kdyztak SZ

Obrázek

Napsal: 14 čer 2008, 05:32
od Peete
nebo 1x rele, 2x dioda, chvilka casu a zapina to po nastartovani, kdyz se setmi, o nic se nestaram, kdyz bezi motor, svetla sviti, naklady cca 100,-

Napsal: 14 čer 2008, 20:09
od Lada 2
Tak hoď nějaké šéma

Napsal: 17 čer 2008, 09:36
od jeansx
A nebylo by nejlepší namontovat tam denní svícení od helly je to sice o trošičku dražší cca 1500kč, ale světal mají menší odběr. Jsou umístěny v nárazníku hella dělá i s krytkama takže je namontuješ místo mlhovek do nárazníku. Zapojíš je na alternátor aby sepli když začne dobíjet alternátor a je ne? Světal sepnou až když běží motor tím odpadne probém v zimě s velkým odběrem při startování.

Napsal: 22 čer 2008, 12:20
od Huml
schéma máš tady
Obrázek
jo a ten vstup od toho modrýho z palubovky dávám pro jistotu taky přes diodu, mělo by to sedět na G4, Fabii, Octu, atd..

Napsal: 22 čer 2008, 13:04
od Lada 2
Super dík až bude čas začnu vyrábět

Napsal: 22 čer 2008, 13:08
od Lada 2
Jen nevím proč jsou tam ty dvě diody. Vždyť by stačila jedna a propojit svorky 13 14 16.

Napsal: 22 čer 2008, 18:08
od Huml
jelikož octa má parkovačky oddělený, kvůli možnosti svítit parkovačkama jen na jedný straně pomocí páčky na blinkry, propojením 14 a 16 při páčce do prava svítí i palubovka

Napsal: 22 čer 2008, 20:08
od Lada 2
Tak Ď už jsem doma

Napsal: 11 lis 2008, 21:11
od vpavel
Bugs.Bunny píše:
cosby píše:Kura hoši!!!!proč krabičky za 500 a výš,když se dá použit jeden!!!!!drát,nic nerozebírat a práce na 10 minut!!!!!!!!

Tady je návod----na konektoru světel je po zapnutí klíče +12V.Už nevím z hlavy číslo pinu,ale myslím 6 nebo 8-volná pozice.Strříte tam drát s pinem a překlemujete ho na světelný drát-zase z hlavy nevím a to je vše.Dělal jsem to na "X" aut a bez problému.
No dyk to tak nějak píšu. :) 30 přepojím na 15 a radši dám diodu aby se to nikam nevracelo. ;)
diky za radu !

asi jdu dotoho taky !

na VW Transporter T5 , RV 12 -2006 bude to sami ze joooooooo?? je to jen VW

Napsal: 11 lis 2008, 23:31
od kevino
vpavel píše:
Bugs.Bunny píše:
cosby píše:Kura hoši!!!!proč krabičky za 500 a výš,když se dá použit jeden!!!!!drát,nic nerozebírat a práce na 10 minut!!!!!!!!

Tady je návod----na konektoru světel je po zapnutí klíče +12V.Už nevím z hlavy číslo pinu,ale myslím 6 nebo 8-volná pozice.Strříte tam drát s pinem a překlemujete ho na světelný drát-zase z hlavy nevím a to je vše.Dělal jsem to na "X" aut a bez problému.
No dyk to tak nějak píšu. :) 30 přepojím na 15 a radši dám diodu aby se to nikam nevracelo. ;)
diky za radu !

asi jdu dotoho taky !

mas transporter alebo multivan ? na niektorych sa da nakodovat denne svietenie. nemusi nic montovat. pozri aky tam mas spinac svetiel. ci s takym konektorom ako ma napr octa 1 alebo golf 4 ci fabia 1 alebo novy typ ako ma octa 2 golf 5 atd.

na VW Transporter T5 , RV 12 -2006 bude to sami ze joooooooo?? je to jen VW

Napsal: 12 lis 2008, 06:11
od lillo
Obrázek
Obrázek
Obrázek

zapojeni celodenniho sviceni pro octavia I

Napsal: 03 dub 2009, 11:28
od heno
Obrázek


nevite nekdo poradit kde najdu pod palubovkou ten konektor pres ktery je priveden signal od alternatoru ?...na konkretnim obrazku je to T18a/9

Re: zapojeni celodenniho sviceni pro octavia I

Napsal: 03 dub 2009, 15:07
od Power156
heno píše:Obrázek


nevite nekdo poradit kde najdu pod palubovkou ten konektor pres ktery je priveden signal od alternatoru ?...na konkretnim obrazku je to T18a/9
Ten je v panelu přístrojů, jedinej modrej drát. Myslim že je to modrý konektor,

Napsal: 03 dub 2009, 15:25
od heno
Diky moc