Vstřiky Croma TDid

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no neviem prečo všetci nadavate na Bosh isto nekupim India ale Germany alebo France a za kvalitu si zaplatím,nakolko tie PAL ma po prevode kurz pošta atď. vydu drahšie...ešte otazka na kolko nastaviť otvaraci tlak na triskach,píšu na nich 250bar ale servisak mi povedal že je lepšie ked sa dajú na 240bar je nejaka norna OD DO?!
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

250Bar+/-5Bar
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...tak chlapci neviem kto Kecal ale Firma MOTORPAL trysky do Fiat Croma 1.9Td.i.d nerobí
Dobrý den,
do vstřikovače KDEL65P8 přijde tryska
DLLA160P171
tuto trysku Motorpal nevyrábí,musíme objednat BOSCH,
cena 1.208,- Kč + DPH
Zdraví B.Frantál TORFIN
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak smola. Len po mojej skusenosti s BOSCH made in India si dyzy od nich uz viac nekupim. Skodaze PAL do Cromy dyzy nevyraba.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no ja som kupil Bosh lebo ani nie je čo velmi špekulovať a su Made in Brazil ale stale lepšie ako zapečene čínske čo som tam mal...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Lubosko105
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 21 čer 2007, 09:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od Lubosko105 »

raara píše:
Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
no je to na zvětšení předvstřiku,musí do toho jít +12,aby se to ohřálo,jak to nezapojíš,nebo vypneš,tak budeš jezdit na velký předvstřik,který je na startování,jestli se to prohřeje naftou a posune to předsuvník,to jsem nezkoušel,prostě jak zapnu klíček,tak mě do toho jde +12
a tych +12V tam mas aj ked je auto ohriate aj ked je studene?
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...ide o to že tých 12V ako pišu,tam ide stale len su tu rozporuplne odpovede či je sytič (alebo lepšie predvstrek) v prevadzke ked je to zapojene alebo nie...hmm
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

Lubosko105 píše:
raara píše:
Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
no je to na zvětšení předvstřiku,musí do toho jít +12,aby se to ohřálo,jak to nezapojíš,nebo vypneš,tak budeš jezdit na velký předvstřik,který je na startování,jestli se to prohřeje naftou a posune to předsuvník,to jsem nezkoušel,prostě jak zapnu klíček,tak mě do toho jde +12
a tych +12V tam mas aj ked je auto ohriate aj ked je studene?
jak zapnu klíček,jde mě do toho +12V,mam to napojené od toho elektromagnetu na čerpadle,to znamená,že ano,jak studené,tak teplé,ta cívečka se prohřeje po určité době,tím jak do ni jde těch +12 V a tím to zmenší předvstřik,protože v té cívečce vyleze tyčka,která přesune tlak tak,aby pootoči předsuvník
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

bjukemen píše:...ide o to že tých 12V ako pišu,tam ide stale len su tu rozporuplne odpovede či je sytič (alebo lepšie predvstrek) v prevadzke ked je to zapojene alebo nie...hmm
je to tak,že pokud to zapojené není,je předvstřik větší
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...dakujem to som potreboval vedieť...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

raara píše:
bjukemen píše:...ide o to že tých 12V ako pišu,tam ide stale len su tu rozporuplne odpovede či je sytič (alebo lepšie predvstrek) v prevadzke ked je to zapojene alebo nie...hmm
je to tak,že pokud to zapojené není,je předvstřik větší
Neviem odkial to mas ale funguje to presne naopak. Ak na ovladaciu cievku uhla vstreku privedies +12V tak posunie uhol vstreku dopredu (predna krajna poloha, a cievka spravi cvak) Tym zacne naftu do spalovacej komory (valca) vstrekovat skor. Ak z nej odpojis +12V tak uhol vstreku posunie dozadu (vrati naspat, posunie do zadnej krajnej polohy), t.j. uhol vstreku bude taky ako je nastaveny na rozvode.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

jojo píše:
raara píše:
bjukemen píše:...ide o to že tých 12V ako pišu,tam ide stale len su tu rozporuplne odpovede či je sytič (alebo lepšie predvstrek) v prevadzke ked je to zapojene alebo nie...hmm
je to tak,že pokud to zapojené není,je předvstřik větší
Neviem odkial to mas ale funguje to presne naopak. Ak na ovladaciu cievku uhla vstreku privedies +12V tak posunie uhol vstreku dopredu (predna krajna poloha, a cievka spravi cvak) Tym zacne naftu do spalovacej komory (valca) vstrekovat skor. Ak z nej odpojis +12V tak uhol vstreku posunie dozadu (vrati naspat, posunie do zadnej krajnej polohy), t.j. uhol vstreku bude taky ako je nastaveny na rozvode.
Měřil jsem to stroboskopem,je to přesně jak pišu,nechal jsem si i čerpadlo zgenerálkovat a tu cívku jsem měl špatnou,tak mě to podložil,aby se to chovalo,jako že je ta tyčka vylezlá s tím,že mě to bude hůř startovat,dal jsem ale jinou,ještě než jsem to dal do auta.V té cívečce nijak neklapne,jen pomalu vylézá ta tyčka.Jediné vysvětlení je,že by bylo i jiné provedení,ale mě to funguje tak.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...tak teraz som z toho na vjetvy...ako to vlastne má byt,skušal som to zapojiť aj odpojiť a žiadnych zmien som si nevšimol...v manuali sa piše že tam ma ist 12V a nič viac som sa nedozvedel....???
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Ta " cívka " není cívka, ale voskový termostat, vyhřívaný odporovým drátem. Po zahřátí vyjede tyčka, která zatlačí na přepouštěcí ventil. Tento ventil sníží tlak ve středotlaké části čerpadla a tím se sníží předstih vstřiku.
Cívka se používala u TD čerpadel, cvaká a po přivedení napětí zavírá. Zavření způsobí nárůst tlaku ve středotlaké části a tím zvětšení předstihu. 8)
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

PavelTDi píše:Ta " cívka " není cívka, ale voskový termostat, vyhřívaný odporovým drátem. Po zahřátí vyjede tyčka, která zatlačí na přepouštěcí ventil. Tento ventil sníží tlak ve středotlaké části čerpadla a tím se sníží předstih vstřiku.
Cívka se používala u TD čerpadel, cvaká a po přivedení napětí zavírá. Zavření způsobí nárůst tlaku ve středotlaké části a tím zvětšení předstihu. 8)
tak to jsem rád,že se to objasnilo,znamená to,že já mam voskový termostat a ne cívku,proto u mě to je tak jak jsem napsal
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“