Vstřiky Croma TDid
Moderátoři: šulda, Moderátoři
...no neviem prečo všetci nadavate na Bosh isto nekupim India ale Germany alebo France a za kvalitu si zaplatím,nakolko tie PAL ma po prevode kurz pošta atď. vydu drahšie...ešte otazka na kolko nastaviť otvaraci tlak na triskach,píšu na nich 250bar ale servisak mi povedal že je lepšie ked sa dajú na 240bar je nejaka norna OD DO?!
-
Lubosko105
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 21 čer 2007, 09:02
- Bydliště: Nove Mesto nad Vahom
a tych +12V tam mas aj ked je auto ohriate aj ked je studene?raara píše:no je to na zvětšení předvstřiku,musí do toho jít +12,aby se to ohřálo,jak to nezapojíš,nebo vypneš,tak budeš jezdit na velký předvstřik,který je na startování,jestli se to prohřeje naftou a posune to předsuvník,to jsem nezkoušel,prostě jak zapnu klíček,tak mě do toho jde +12Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
jak zapnu klíček,jde mě do toho +12V,mam to napojené od toho elektromagnetu na čerpadle,to znamená,že ano,jak studené,tak teplé,ta cívečka se prohřeje po určité době,tím jak do ni jde těch +12 V a tím to zmenší předvstřik,protože v té cívečce vyleze tyčka,která přesune tlak tak,aby pootoči předsuvníkLubosko105 píše:a tych +12V tam mas aj ked je auto ohriate aj ked je studene?raara píše:no je to na zvětšení předvstřiku,musí do toho jít +12,aby se to ohřálo,jak to nezapojíš,nebo vypneš,tak budeš jezdit na velký předvstřik,který je na startování,jestli se to prohřeje naftou a posune to předsuvník,to jsem nezkoušel,prostě jak zapnu klíček,tak mě do toho jde +12Lubosko105 píše:neviete niekto ako na je na CROME TDiD zapojeny sytic? na cerpadle som nenasiel zadne lanko, len dve el. cievky. jedna na otvaranie paliva a ta druha ze by bola sytic???
Neviem odkial to mas ale funguje to presne naopak. Ak na ovladaciu cievku uhla vstreku privedies +12V tak posunie uhol vstreku dopredu (predna krajna poloha, a cievka spravi cvak) Tym zacne naftu do spalovacej komory (valca) vstrekovat skor. Ak z nej odpojis +12V tak uhol vstreku posunie dozadu (vrati naspat, posunie do zadnej krajnej polohy), t.j. uhol vstreku bude taky ako je nastaveny na rozvode.raara píše:je to tak,že pokud to zapojené není,je předvstřik většíbjukemen píše:...ide o to že tých 12V ako pišu,tam ide stale len su tu rozporuplne odpovede či je sytič (alebo lepšie predvstrek) v prevadzke ked je to zapojene alebo nie...hmm
Měřil jsem to stroboskopem,je to přesně jak pišu,nechal jsem si i čerpadlo zgenerálkovat a tu cívku jsem měl špatnou,tak mě to podložil,aby se to chovalo,jako že je ta tyčka vylezlá s tím,že mě to bude hůř startovat,dal jsem ale jinou,ještě než jsem to dal do auta.V té cívečce nijak neklapne,jen pomalu vylézá ta tyčka.Jediné vysvětlení je,že by bylo i jiné provedení,ale mě to funguje tak.jojo píše:Neviem odkial to mas ale funguje to presne naopak. Ak na ovladaciu cievku uhla vstreku privedies +12V tak posunie uhol vstreku dopredu (predna krajna poloha, a cievka spravi cvak) Tym zacne naftu do spalovacej komory (valca) vstrekovat skor. Ak z nej odpojis +12V tak uhol vstreku posunie dozadu (vrati naspat, posunie do zadnej krajnej polohy), t.j. uhol vstreku bude taky ako je nastaveny na rozvode.raara píše:je to tak,že pokud to zapojené není,je předvstřik většíbjukemen píše:...ide o to že tých 12V ako pišu,tam ide stale len su tu rozporuplne odpovede či je sytič (alebo lepšie predvstrek) v prevadzke ked je to zapojene alebo nie...hmm
Ta " cívka " není cívka, ale voskový termostat, vyhřívaný odporovým drátem. Po zahřátí vyjede tyčka, která zatlačí na přepouštěcí ventil. Tento ventil sníží tlak ve středotlaké části čerpadla a tím se sníží předstih vstřiku.
Cívka se používala u TD čerpadel, cvaká a po přivedení napětí zavírá. Zavření způsobí nárůst tlaku ve středotlaké části a tím zvětšení předstihu.
Cívka se používala u TD čerpadel, cvaká a po přivedení napětí zavírá. Zavření způsobí nárůst tlaku ve středotlaké části a tím zvětšení předstihu.
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
tak to jsem rád,že se to objasnilo,znamená to,že já mam voskový termostat a ne cívku,proto u mě to je tak jak jsem napsalPavelTDi píše:Ta " cívka " není cívka, ale voskový termostat, vyhřívaný odporovým drátem. Po zahřátí vyjede tyčka, která zatlačí na přepouštěcí ventil. Tento ventil sníží tlak ve středotlaké části čerpadla a tím se sníží předstih vstřiku.
Cívka se používala u TD čerpadel, cvaká a po přivedení napětí zavírá. Zavření způsobí nárůst tlaku ve středotlaké části a tím zvětšení předstihu.
