Stránka 3 z 3
Napsal: 26 led 2009, 09:51
od misa.89
Eduard píše:Nazdar aj ja posielam log z mojho G4 , prosím Vás skúste sa na to pozrieť. Mám jeden problém, zdá sa mi že mám velmi citlivý plynový pedál, keď idem cca 80km za hod po rovine na 5st. tak mi ukazuje spotrebu cca6,5-7l a to len jemne lížem plyn, keď ju chcem znížiť na 5l tak klesá aj rýchlosť. Na voľnobeh mi ukazuje 0,8-0,9l, Inak ide super, aj štarty sú super, len tá spotreba.
http://leteckaposta.sk/579007662570
http://leteckaposta.sk/175973909616
ty logy vypadaj uplně stejně jak moje a taky mi to moc žere, akorát ty tlačíš 1,5bar

bál bych se o turbo....jinak vypadaj ok...
ten chip dělala firma profituning? žralo to i před tím?
Napsal: 26 led 2009, 09:55
od Eduard
Ten log som robilv kopci s 12% stúpanim. Ano ten čip robil Profituning. Aj pred tým mi to žralo. Turbo mám úplne nové, na starom som mal zadretú reguláciu tak som kúpil čisto nové.
Napsal: 26 led 2009, 20:10
od Eduard
Este jedna vec, stale mi ukazuje teplotu paliva 0.st a pise palivo chladne
Napsal: 26 led 2009, 20:31
od misa.89
Eduard píše:Este jedna vec, stale mi ukazuje teplotu paliva 0.st a pise palivo chladne
tak máš asi špatnej snímač teploty v čerpadle...

to by mohlo být ono:-)
Napsal: 26 led 2009, 20:39
od Eduard
kde v cerpadle v nadrzi? Lebo ine cerpadlo nemam, mam TDI PD
Napsal: 26 led 2009, 20:41
od misa.89
Eduard píše:kde v cerpadle v nadrzi? Lebo ine cerpadlo nemam, mam TDI PD
aha...tak to nvm kde má PD čidlo teploty nafty....rotačka ho má v hlavě čerpadla...
Napsal: 26 led 2009, 20:42
od misoVW
PD ho ma na palivovej hadici co ide do tandemu.
Napsal: 26 led 2009, 20:48
od Eduard
Nevies cislo dielu
Napsal: 06 bře 2009, 21:28
od STRÝCO
Pozdravujem diskutujúcich,
pred nejakým časom som tu riešil zvýšenú dymivosť môjho približovadla
(GIV AHF ). Kým som sa dostal k samotnej oprave podľa odporúčaní skúsenejších prispievateľov tohto skvelého fóra, začalo mi to padať do núdzaku. Log vyzeral takto:
http://leteckaposta.cz/917053421
Vymenil som podtlakovú hadičku, ktorá spája podtl. dózu a ventil N75, výsledok žiadny. Potom som vyhodil aj samotný N75 za nový a bola to trefa do čiereho

. Odvtedy ťahá ako za mlada a nedymí.
Log po výmee vyzerá takto:
http://leteckaposta.cz/361819396
Ďakujem všetkým za cenné postrehy a pripomieky.
Napsal: 06 bře 2009, 21:34
od misoVW
no vidis ake to bolo jednoduche

Log je pekny.
Napsal: 06 bře 2009, 21:42
od STRÝCO
Ešte že existuje vag, ináč by to bolo o "veštení z krištálovej gule"
