vyjetá nafta a zavzdušněná paliv.soustava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
NO, HROZÍ, ŽE PŘESKOČÍ ŘEMEN NA VAČCE, ALE POKUD MÁŠ PODÁVACÍ PUMPU V NÁDRŽI, TAK SI MYSLÍM, ŽE NEMÁ CENU MORDOVAT AUTO NA TAHÁNÍ, ALE JEN ZAPNOUT KLÍČEK A ČEKAT, AŽ SE SYSTÉM ZAVODNÍ, ALE DLE MÉHO NÁZORU BY SE MĚL VYŠROUBOVAT NĚKDE ŠROUBEK, POKUD NEMŮŽEŠ NA VSTŘIKY, PŘÍKLAD FABIE 59 KW a CELÉ TO PAK KRÁSNĚ ODFOUKAT A PAK NAKOPNOUT...
TO JE PRÁVĚ ONO, JÁ NA FILTRU NEMÁM TERMOVENTIL NA PŘÍVOD TEPLÉ NAFTY DO FILTRU,AEL MÁM SPECIÁLNÍ VENTIL MIMO, NA PŘÍVODU Z NÁDRŽE. KDYŽ ZAPNU KLÍČEK, DOTLAČÍ MI TO NAFTU MAX. K TANDEMOVÉMU ČERPADLU, ALE KE VSTŘIKUM NE A DO PŘEPADU UŽ VŮBEC NE A KDYŽ TO CHCI NATOČIT, VZDUCH V PŘEPADU MI ZAČNE LÍTAK POŘÁD DOKOLA A ZNOVU MI TO CELÉ ZAVZDUŠNÍ...TOHLE JE HROZNEJ SYSTÉM NAFTOVÉHO OKRUHU, ZALTÝ STARÝ PAŠTIKY...
Když Ti dojde nafta,je 6-7 litrů málo,rozlejou se po nádrži a je tam furt málo,bere to vzduch..Je to paradox,ale do poslední chvíle to jede,po chcípnutí si dojdeš k pumpě dáš tam těch 6l a nic..Několikrát se mi to stalo,když mi volali,že to nejede a nafta již tam je.Nalej tam víc,asponˇ10,15litrů...
nepropadat panice...
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
