vyjetá nafta a zavzdušněná paliv.soustava

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Za dva a roztáhnout,nevím jaký jsou kloudný argumenty pro neroztahování,když to točí s motorem ze stejnýho místa jak startér.Jedině snad opatrně pouštět spojku.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Obi píše:Za dva a roztáhnout,nevím jaký jsou kloudný argumenty pro neroztahování,když to točí s motorem ze stejnýho místa jak startér.Jedině snad opatrně pouštět spojku.
za dva u nafťáku?Když už na to musí dojít,tak čtverečku a s citem pouštět spojku a pak troječku....
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

U FABIE JE ALE V NÁDRŽI PODÁVACÍ PUMPA A NA TANDEMOVÉM ČERPADLE SE NENECHÁ VYTOČIT NEJAKÝ ŠROUBEK, KTERÝM SE TO ODVZDUŠNÍ?? TŘEBA KDYŽ PŘIPOJUJEŠ MANOMETR NA TLAK TANDEMU??
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Čtverečku nebo dvoječku-vše ale záleží na počtu otáček,který bude mít motor.Na pětku 40km/h a na dvojku 20,výsledek je stejnej.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no roztahovanie skodi rozvodom nie? a Uz ked je to fakt nutne...tak opatrne nie na 2ku razom pustit spojku a cakat co sa bude diat.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

NO, HROZÍ, ŽE PŘESKOČÍ ŘEMEN NA VAČCE, ALE POKUD MÁŠ PODÁVACÍ PUMPU V NÁDRŽI, TAK SI MYSLÍM, ŽE NEMÁ CENU MORDOVAT AUTO NA TAHÁNÍ, ALE JEN ZAPNOUT KLÍČEK A ČEKAT, AŽ SE SYSTÉM ZAVODNÍ, ALE DLE MÉHO NÁZORU BY SE MĚL VYŠROUBOVAT NĚKDE ŠROUBEK, POKUD NEMŮŽEŠ NA VSTŘIKY, PŘÍKLAD FABIE 59 KW a CELÉ TO PAK KRÁSNĚ ODFOUKAT A PAK NAKOPNOUT...
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

pokud je podávací čerpadlo v nádrži tak na filtru vydělat ten T kus což je vratka a otočit dvakrát klíčkem,hlavně si tam dejte hadru a pak nasadit a po 10sec točení starttérem chytne....
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

TO JE PRÁVĚ ONO, JÁ NA FILTRU NEMÁM TERMOVENTIL NA PŘÍVOD TEPLÉ NAFTY DO FILTRU,AEL MÁM SPECIÁLNÍ VENTIL MIMO, NA PŘÍVODU Z NÁDRŽE. KDYŽ ZAPNU KLÍČEK, DOTLAČÍ MI TO NAFTU MAX. K TANDEMOVÉMU ČERPADLU, ALE KE VSTŘIKUM NE A DO PŘEPADU UŽ VŮBEC NE A KDYŽ TO CHCI NATOČIT, VZDUCH V PŘEPADU MI ZAČNE LÍTAK POŘÁD DOKOLA A ZNOVU MI TO CELÉ ZAVZDUŠNÍ...TOHLE JE HROZNEJ SYSTÉM NAFTOVÉHO OKRUHU, ZALTÝ STARÝ PAŠTIKY...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když Ti dojde nafta,je 6-7 litrů málo,rozlejou se po nádrži a je tam furt málo,bere to vzduch..Je to paradox,ale do poslední chvíle to jede,po chcípnutí si dojdeš k pumpě dáš tam těch 6l a nic..Několikrát se mi to stalo,když mi volali,že to nejede a nafta již tam je.Nalej tam víc,asponˇ10,15litrů...
nepropadat panice...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

o ake auto sa tu jedna? vsak tak vysrobuj nejaky sroubek u vstrikov alebo kde..nech to vytlaci vzduch.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Mel jsem rozebranej saci kos a tam je takova hladinova klapka ktera pri malo nafty to uzavre auto chcipne a nemelo by se zavzdusnit ale ono to stejnak asi neutesni vzdycky to foukne nekde jinde.Obrázek
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“