Nejrychlejší kombi na světě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nie ja to vsetko chapem inac alfa ma nieco okolo 1800kg ale to je jedno ja som len pisal ze to je vykon z original vecami ziadne hybridne turba a podobne mam kamosa co sa dost venuje tedickam ma ibizu vnej z oktavie motor turbo zo 130konoveho pasatu proste si to chlapec ladi ide mu to celkom slusne ale ked som ho odviezol tak povedal ze to ide jak drbnute a este aj priznal ze jasne jtd to ide vzdy lepsie ako mechanicke tdi
Neviem co na tom bolo ironicke. Drze to bolo ale ironicke sa mi to nevidelo.
Konkretne uved jeden nezmysel co som tu napisal.
Ktomu handrkovaniu k to je lepsi ci FIAT group alebo VW group je to fakt beznadejna debata, nakolko sme na fore venovanemu z vacsej casti VW tak je jasne ze tu nemam sancu. Ja nehovorim ze nemam rad VW group. Prave naopak koly tomu, robim vyhradne len VW group a FIAT group. Ine auta nezoberiem ani keby som mal od hladu umriet. Ale ked to mam zo svojho zaujateho pohladu porovnat tak ten FIAT group mam radsej, je v urcitych veciach ovela jednoduchsie vymysleny. U VW su fakt niektore veci zbytocne prekomplikovane, ale v celkovom aspekte su fiaty a vwcka konstrukcne rovnake.
Konkretne uved jeden nezmysel co som tu napisal.
Ktomu handrkovaniu k to je lepsi ci FIAT group alebo VW group je to fakt beznadejna debata, nakolko sme na fore venovanemu z vacsej casti VW tak je jasne ze tu nemam sancu. Ja nehovorim ze nemam rad VW group. Prave naopak koly tomu, robim vyhradne len VW group a FIAT group. Ine auta nezoberiem ani keby som mal od hladu umriet. Ale ked to mam zo svojho zaujateho pohladu porovnat tak ten FIAT group mam radsej, je v urcitych veciach ovela jednoduchsie vymysleny. U VW su fakt niektore veci zbytocne prekomplikovane, ale v celkovom aspekte su fiaty a vwcka konstrukcne rovnake.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To, ze tam ma 130k-turbo neznamena, ze tam ma 150koni 
Aby to nevypadalo, ze JTD neuznavam - jel jsem v 2,4JTD s chipem od BitPower a musim uznat, ze to jelo dobre, nicmene v porovnani treba s Lustovou 1,9 nebo Reeshovym pracovnim Golfem kombajnem by si to nezadalo.
Abych to shrnul - verim, ze se JTD da "poladit", nicmene zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze efektivneji, nezli TDI. A co se Italu tyce, stojim si za svym - treba ze subjektivnich duvodu, nicmene zatim me nic nepresvedcilo o opaku.
Drze? Zjevne netusis, co je ironie:

Aby to nevypadalo, ze JTD neuznavam - jel jsem v 2,4JTD s chipem od BitPower a musim uznat, ze to jelo dobre, nicmene v porovnani treba s Lustovou 1,9 nebo Reeshovym pracovnim Golfem kombajnem by si to nezadalo.
Abych to shrnul - verim, ze se JTD da "poladit", nicmene zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze efektivneji, nezli TDI. A co se Italu tyce, stojim si za svym - treba ze subjektivnich duvodu, nicmene zatim me nic nepresvedcilo o opaku.
Drze? Zjevne netusis, co je ironie:
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Neviem z akou 2.4JTD (na tovarenskych komponentoch + chip) si porovnaval Reeshovo Vento (kotre uz malo vacsie vstreky, turbo, atd. + chip). Vo vseobecnosti ked mam porovnat v alfe 156 1.9JTD 85kW a 2.4JTD 10V 110kW, tak ta 2.4 oproti tej 1.9 velky zazrak nerobi. Asi so to bude uz velkou vahou tej 2.4ky. Ale 2.4JTD 20V je pecka. To je uz oproti 1.9 priepastny rozdiel v zatahu a aj celkovo. A ked by si ju len nachipoval tak neviem neviem.Forest píše:Aby to nevypadalo, ze JTD neuznavam - jel jsem v 2,4JTD s chipem od BitPower a musim uznat, ze to jelo dobre, nicmene v porovnani treba s Lustovou 1,9 nebo Reeshovym pracovnim Golfem kombajnem by si to nezadalo.
Inac konecne uz vyprsala ta nestastna zmluva FIATu s GM o zavaznom kupovani stanoveneho poctu kusov zazihovych motorov od GM. Cim fiat nemohol ponuknut svoj produkt. FIAT vyvinul svoj uplne novy preplnany zazihovy motor s objemom 1.75L technologiou priameho vrstveneho vstrekovania paliva do valca (to iste ako FSI, JTS a i.) prepracovanym systemom VVT sacej aj vyfukovej vacky cim vraj dokaze efektivne roztocit turbo uz od 1400ot. (pre porovnanie ako VNT diesel). Ma sa vyrabat v dvoch vykonovych verziach 170k a 200k (zatial) a v ponuke by mal byt niekedy od leto / jesen 09. Tym ma konecne fiat ponuknut zakaznikom to co VW ma v ponuke uz treti rok. Takze GM zazihove motory 1.9 a 2.2 JTS uz konecne zmiznu z ponuky a budu kompletne nahradene novymi fiatovymi. Takze ja osobne sa uz neviem dockat. Uvidime co to bude.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vento? O cem to zase tocis?
A ano, troufam si tu porovnavat tu 1,9 R4 s 2,4 R5
Mimochodem otazka, ktera je jeden ze zakladnich aspektu pri vyberu subjektu pro tuning je, jake navyseni zvladne seriovy motor bez zasadnich zasahu (pisty, klika, ojnice). PDcko 1,9 R4 zjevne prokazuje, ze mu bez techto zasahu necini problemy vykony pres 250k. Otazkou je, do jake miry je pro tuning (z tohoto hlediska) vhodny 2,4JTD (v jakekoliv verzi). Fakt, ze jsem nenarazil na vice vyznamne upravenych JTD mi dava pravo myslet si, ze tento motor asi pro to vhodny nebude.
... nicmene nikomu to nebrani, presvedcit me o opaku. BitPower se o to snazili a jak skoncili?
Ohledne Tveho "roztocit od 1400" - zajimalo by me, jakou to bude mit krivku krouticiho momentu, protoze pokud se to turbo roztoci ve 1400, tak pokud to nebude vyuzivat nejaky externi wastegate, tak se imho turbo hodne rychle zadycha. VW to resi imho sikovneji kombinaci kompresoru a turba a rozhodne si nemyslim, ze by krivka krouticiho momentu byla nejak zahanbujici.

Mimochodem otazka, ktera je jeden ze zakladnich aspektu pri vyberu subjektu pro tuning je, jake navyseni zvladne seriovy motor bez zasadnich zasahu (pisty, klika, ojnice). PDcko 1,9 R4 zjevne prokazuje, ze mu bez techto zasahu necini problemy vykony pres 250k. Otazkou je, do jake miry je pro tuning (z tohoto hlediska) vhodny 2,4JTD (v jakekoliv verzi). Fakt, ze jsem nenarazil na vice vyznamne upravenych JTD mi dava pravo myslet si, ze tento motor asi pro to vhodny nebude.
... nicmene nikomu to nebrani, presvedcit me o opaku. BitPower se o to snazili a jak skoncili?

Ohledne Tveho "roztocit od 1400" - zajimalo by me, jakou to bude mit krivku krouticiho momentu, protoze pokud se to turbo roztoci ve 1400, tak pokud to nebude vyuzivat nejaky externi wastegate, tak se imho turbo hodne rychle zadycha. VW to resi imho sikovneji kombinaci kompresoru a turba a rozhodne si nemyslim, ze by krivka krouticiho momentu byla nejak zahanbujici.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jo a kdysi lidi byli opice
Ted ma cestovni Golf4 4Motion a "Zlatku" - oboji ASZ, oboji 230k+
OT: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 675#282675
... uprimne, pote, co jsem si procetl historii Tvych prispevku, tak bych Te ani neresil, protoze Ti nedela zadny problem napsat cokoliv ... a proti tomu se tezko hleda sila vzdorovat.

Ted ma cestovni Golf4 4Motion a "Zlatku" - oboji ASZ, oboji 230k+
OT: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 675#282675

... uprimne, pote, co jsem si procetl historii Tvych prispevku, tak bych Te ani neresil, protoze Ti nedela zadny problem napsat cokoliv ... a proti tomu se tezko hleda sila vzdorovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
no asi takNEVO píše:chlapy ved sa uz prestante hadat a porovnavat si kto ho ma vacsieho


a skuste ohovorit teraz bawa ... to si rad precitam

pri tychto autach mi vychadza vykon/spotreba najefektivnejsie ...
croma 2,4 jtd 20v trosku dost papa na moj vkus za tie kone ....
za to sa v klude mozem vozit na bmw 3.0d

najzelensi bod vasej debaty pre mna je Lancia Delta ... to je legenda na ktorej som mal sancu zviest ... a to evo1 ... poviem na rovinku .. ani impreza wrx sti 07 nezanechala vo mne to co uz v detstve okukavana delta integrale... a ked vas v tom povozi niekto co ju pozna a odjazdene ma toho statocne ...
clovek strati kontakt z realitou
proste fenomen . komu to nejako nic nevravi :
eee ......... no coment

http://www.youtube.com/watch?v=yBh6fU1vEd4
ak sa vam nepaci kupte si tahac :O) (najlepsi je koniec)
http://www.youtube.com/watch?v=31RWj-h4 ... re=related
GIV var asz 4mot upraveny