Stránka 3 z 7

Napsal: 15 bře 2009, 11:28
od jurki888
nie ja to vsetko chapem inac alfa ma nieco okolo 1800kg ale to je jedno ja som len pisal ze to je vykon z original vecami ziadne hybridne turba a podobne mam kamosa co sa dost venuje tedickam ma ibizu vnej z oktavie motor turbo zo 130konoveho pasatu proste si to chlapec ladi ide mu to celkom slusne ale ked som ho odviezol tak povedal ze to ide jak drbnute a este aj priznal ze jasne jtd to ide vzdy lepsie ako mechanicke tdi

Napsal: 15 bře 2009, 11:37
od TDI tech
Neviem co na tom bolo ironicke. Drze to bolo ale ironicke sa mi to nevidelo.
Konkretne uved jeden nezmysel co som tu napisal.
Ktomu handrkovaniu k to je lepsi ci FIAT group alebo VW group je to fakt beznadejna debata, nakolko sme na fore venovanemu z vacsej casti VW tak je jasne ze tu nemam sancu. Ja nehovorim ze nemam rad VW group. Prave naopak koly tomu, robim vyhradne len VW group a FIAT group. Ine auta nezoberiem ani keby som mal od hladu umriet. Ale ked to mam zo svojho zaujateho pohladu porovnat tak ten FIAT group mam radsej, je v urcitych veciach ovela jednoduchsie vymysleny. U VW su fakt niektore veci zbytocne prekomplikovane, ale v celkovom aspekte su fiaty a vwcka konstrukcne rovnake.

Napsal: 15 bře 2009, 11:44
od Forest
To, ze tam ma 130k-turbo neznamena, ze tam ma 150koni (noteeth)

Aby to nevypadalo, ze JTD neuznavam - jel jsem v 2,4JTD s chipem od BitPower a musim uznat, ze to jelo dobre, nicmene v porovnani treba s Lustovou 1,9 nebo Reeshovym pracovnim Golfem kombajnem by si to nezadalo.

Abych to shrnul - verim, ze se JTD da "poladit", nicmene zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze efektivneji, nezli TDI. A co se Italu tyce, stojim si za svym - treba ze subjektivnich duvodu, nicmene zatim me nic nepresvedcilo o opaku.

Drze? Zjevne netusis, co je ironie:
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak.

Napsal: 15 bře 2009, 12:31
od TDI tech
Forest píše:Aby to nevypadalo, ze JTD neuznavam - jel jsem v 2,4JTD s chipem od BitPower a musim uznat, ze to jelo dobre, nicmene v porovnani treba s Lustovou 1,9 nebo Reeshovym pracovnim Golfem kombajnem by si to nezadalo.
Neviem z akou 2.4JTD (na tovarenskych komponentoch + chip) si porovnaval Reeshovo Vento (kotre uz malo vacsie vstreky, turbo, atd. + chip). Vo vseobecnosti ked mam porovnat v alfe 156 1.9JTD 85kW a 2.4JTD 10V 110kW, tak ta 2.4 oproti tej 1.9 velky zazrak nerobi. Asi so to bude uz velkou vahou tej 2.4ky. Ale 2.4JTD 20V je pecka. To je uz oproti 1.9 priepastny rozdiel v zatahu a aj celkovo. A ked by si ju len nachipoval tak neviem neviem.

Inac konecne uz vyprsala ta nestastna zmluva FIATu s GM o zavaznom kupovani stanoveneho poctu kusov zazihovych motorov od GM. Cim fiat nemohol ponuknut svoj produkt. FIAT vyvinul svoj uplne novy preplnany zazihovy motor s objemom 1.75L technologiou priameho vrstveneho vstrekovania paliva do valca (to iste ako FSI, JTS a i.) prepracovanym systemom VVT sacej aj vyfukovej vacky cim vraj dokaze efektivne roztocit turbo uz od 1400ot. (pre porovnanie ako VNT diesel). Ma sa vyrabat v dvoch vykonovych verziach 170k a 200k (zatial) a v ponuke by mal byt niekedy od leto / jesen 09. Tym ma konecne fiat ponuknut zakaznikom to co VW ma v ponuke uz treti rok. Takze GM zazihove motory 1.9 a 2.2 JTS uz konecne zmiznu z ponuky a budu kompletne nahradene novymi fiatovymi. Takze ja osobne sa uz neviem dockat. Uvidime co to bude.

Napsal: 15 bře 2009, 13:56
od Forest
Vento? O cem to zase tocis? :o A ano, troufam si tu porovnavat tu 1,9 R4 s 2,4 R5

Mimochodem otazka, ktera je jeden ze zakladnich aspektu pri vyberu subjektu pro tuning je, jake navyseni zvladne seriovy motor bez zasadnich zasahu (pisty, klika, ojnice). PDcko 1,9 R4 zjevne prokazuje, ze mu bez techto zasahu necini problemy vykony pres 250k. Otazkou je, do jake miry je pro tuning (z tohoto hlediska) vhodny 2,4JTD (v jakekoliv verzi). Fakt, ze jsem nenarazil na vice vyznamne upravenych JTD mi dava pravo myslet si, ze tento motor asi pro to vhodny nebude.

... nicmene nikomu to nebrani, presvedcit me o opaku. BitPower se o to snazili a jak skoncili? (rofl)

Ohledne Tveho "roztocit od 1400" - zajimalo by me, jakou to bude mit krivku krouticiho momentu, protoze pokud se to turbo roztoci ve 1400, tak pokud to nebude vyuzivat nejaky externi wastegate, tak se imho turbo hodne rychle zadycha. VW to resi imho sikovneji kombinaci kompresoru a turba a rozhodne si nemyslim, ze by krivka krouticiho momentu byla nejak zahanbujici.

Napsal: 15 bře 2009, 20:17
od jurki888
kamos ma 156 1.9 85kw ale moja isla bez cipu asi 2 krat tak ako ta 1.9 ja mam 2.4jtd 100kw ked som kupoval tak som sa rozhodoval ci tu 1.9 alebo 2.4 no ked som sa odviezol na 2.4 tak som chcel jednoznacne tu

Napsal: 15 bře 2009, 20:55
od TDI tech
To: Forest

Ak si pamatam dobre tak Reesa mal Vento s motorom ASZ nie? Neviem ake auto ma teraz. Tak sorry.
Asi si ma zle pochopil. Je 2.4 10V uniJet a 2.4 20V multiJet. A druha generacia CR so vstrekovacou mapou multiJet v kombinacii s 20V technikou robi svoje.

Napsal: 15 bře 2009, 22:00
od Forest
Jo a kdysi lidi byli opice :roll:
Ted ma cestovni Golf4 4Motion a "Zlatku" - oboji ASZ, oboji 230k+

OT: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 675#282675 (LOL)
... uprimne, pote, co jsem si procetl historii Tvych prispevku, tak bych Te ani neresil, protoze Ti nedela zadny problem napsat cokoliv ... a proti tomu se tezko hleda sila vzdorovat.

Napsal: 15 bře 2009, 22:31
od TDI tech
Aha, diky za info.

K tomu lambu: snazil som sa dat tip kde by mohol nieco najst nie ze to tam aj je. Vtedy som nevedel ze do audiniek davaju skrateny motor lambo.

Napsal: 16 bře 2009, 00:30
od Forest
... jak jsem rekl, ztrata casu, placa si co chce (offtopic)

Napsal: 16 bře 2009, 14:04
od TDI tech
Forest píše:... jak jsem rekl, ztrata casu, placa si co chce (offtopic)
Obrázek

Napsal: 16 bře 2009, 19:42
od NEVO
chlapy ved sa uz prestante hadat a porovnavat si kto ho ma vacsieho (LOL)

Napsal: 16 bře 2009, 22:01
od Viktor.88
Tohle téma je nazváno "Nejrychlejší kombi na světě" ale kdybych to věděl,co se tady bude dít, tak to nazvu ''TDI tech vs. Forest" (rofl)

Napsal: 16 bře 2009, 22:25
od NEVO
ono sa im to nejako vymklo spod kontroly (LOL) (rofl) (LOL) (rofl) (LOL)
ale zas na druhu stranu sa jeden odruhom vselico zaujimave dozvedia (noteeth)

Napsal: 20 dub 2009, 21:19
od jordee_23
NEVO píše:chlapy ved sa uz prestante hadat a porovnavat si kto ho ma vacsieho (LOL)
no asi tak :D radsej si vlejte ...slivovicky .. (noteeth) nazdrovie ..
a skuste ohovorit teraz bawa ... to si rad precitam ;)

pri tychto autach mi vychadza vykon/spotreba najefektivnejsie ...
croma 2,4 jtd 20v trosku dost papa na moj vkus za tie kone ....
za to sa v klude mozem vozit na bmw 3.0d
8)

najzelensi bod vasej debaty pre mna je Lancia Delta ... to je legenda na ktorej som mal sancu zviest ... a to evo1 ... poviem na rovinku .. ani impreza wrx sti 07 nezanechala vo mne to co uz v detstve okukavana delta integrale... a ked vas v tom povozi niekto co ju pozna a odjazdene ma toho statocne ...

clovek strati kontakt z realitou

proste fenomen . komu to nejako nic nevravi :

eee ......... no coment (LOL)

http://www.youtube.com/watch?v=yBh6fU1vEd4


ak sa vam nepaci kupte si tahac :O) (najlepsi je koniec)

http://www.youtube.com/watch?v=31RWj-h4 ... re=related