Už opravdu nevím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Ano to je ono tak je cidlo v poriadku
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

Dobrá zpráva :-) Ještě se zeptám, ve skupině 11, pole 2 (specified MAP) mám hodnotu 1000 mbar a je tam uvedeno rozmezí 1850-1950 mbar. Jedná se o hodnotu plnícího tlaku turba v zátěži? Těch 1000 mbar je na volnoběh.
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Je to požiadavka na tlak v saní.... na volnobeh 1000
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Já jsem měl na staré ahf ucpanou trubičku jak se na ni nadazuje hadička co vede k podtlakovému systému přímo u vývěvy(k n75, egr atd..) kvuli tomu jsem vyndaval turbo měnil n75, banku atd..zkontroluj to :-)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“