napr. toto by bolo tak akurat : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 238#296238 ale ten motor by zvladol aj vacsie
VM motori
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Efektivita vyuzitia plynovej turbiny znamena to ze, vyfukove plyny opustajuce spalovaciu komoru musia mat dostatocne prietocne mnozstvo a rychlost prudenia (zbytkovu energiu) nato aby dokazali efektivne roztocit lopatky plynovej turbiny. Velmi zjednodusene povedane, ak das male turbo, vyfukove plyny ho roztocia velmi rychlo uz v nizkych otackach motora nakolko maju pre dane turbo velku zbytkovu energiu a vo vyssich otackach to turbo proste pretocis a porazi ho. Ked das velke turbo bude to opacne. Vyfukove plyny nebudu mat dostatok zbytkovej kinetickej energie nato aby vladali roztocit turbo v nizkych otackach motora ale zase ho nafuknu vo vysokych otackach motora. A totalne neefektivne vyuzita plynova turbina je ked je uz tak velka ze vyfukove plyny ju neroztocia ani pri 4000ot. motora a niekde pri 6000ot. ti nafukne 0.2Bar. Takze vsetko je kompromis. Ani velke, ani male, musi byt tak akurat.
napr. toto by bolo tak akurat : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 238#296238 ale ten motor by zvladol aj vacsie
napr. toto by bolo tak akurat : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 238#296238 ale ten motor by zvladol aj vacsie
turbo
jo to turbo je fajne je skoro stejně velké jako to ze Zetoru akorát ma WG, jiank ale u vetšího turbo roztočení vyřešíš do jisté míry difuzorem, ne??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
mám pár otázek:
1) k čemu je tohle??
2) k čemu je tohle

3) proč je vlastně ten pístek v přidavači excentrickej??
4) nějak sem nepochytil to předpětí pružiny, bylo by spíš jednoduší tím ozubeným kolem dole pootočit 3x dokola a neřešit to????
díky za odpověd
1) k čemu je tohle??

2) k čemu je tohle

3) proč je vlastně ten pístek v přidavači excentrickej??
4) nějak sem nepochytil to předpětí pružiny, bylo by spíš jednoduší tím ozubeným kolem dole pootočit 3x dokola a neřešit to????
díky za odpověd
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
šroubek
nikde sem nenašel, že při úpravě turba na tlak třeba 1,5 by se s tím mělo hejbat, takže to asi nechat volný, jinak nevíš co je ten spínač na páčce plynu??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
EGR
čerpadlo sem neměnil, je teda záhadou proč to na ty čerpadla dávají, když to nemá EGR ventil, třeba na tátový 405 je to to stejný, prostě to tam je, ale EGR nejni, sranda je, že je to zapojený

Naposledy upravil(a) Milo75 dne 29 bře 2009, 09:07, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
takze od zacatku,cerpadlo z avie atmosfery te je k prdu,za dalsi turbo ze zetoru je te taky k prdu,opravdu na tento motor doporucuji VNT 20 cena je rozumna a da se sehnat slusny pod 10,kdyz se ten motor divne chova je to jedine cerpadlem,jak do toho jednou hrabnes tak dlouho trva nez si to naladis paradne,ja ladil cerpadlo na TDi.d skoro rok,ale nakonec to jelo krasne v aute co ma tunu,vstriky z vetsiho motoru nemusi vzdycky znamenat vetsi vykon,nekde tady byli dalsi veci,poradne si precti v sekci zvysovani vykonu upravy TD motoru,je tam snad opravdu vse,jinak proc je to excentricky nevim,asi proto ze jen otacenim se docela dost meni chovani motoru,VM motori myslim davali i do Voageru,tak trosku bych si ho aji rad poridil,takze rad se necemu priucim,zadny prekopadavi na TDi nema cenu
díky
jo, díky za odpověd, něco takovýho sem chtěl slyšet, pročetl sem celou sekci u VW jak zvyšovat výkon u Tdček a jen si tak doplněji mezery.
Co sem pokusně rozebral starý čerpadlo, tak sem neveděl co na mě z tej banky kde je přidavač vykoukne, takže sem si samozřejmě nepoznačil jak je natočená membrána, ale zase na druhou staranu bylo vydět kde po tom přiadavači jezdil ten jazejček
jinak ty mottory se cpali do všeho, ale v alfě 164/155 je nejvýkonější, dá se pak ještě načipovat na 155HP, ale nikdo neví jak dlouho to vydrží, každopádně u alfa odchází hodně turba tak cca po 25 000, jinak kdybys chtěl motor z alfy 164 2,5td mech čer, tak vím o celým autě za 7000. někde sem tu četl že ve Voageru má motor z alfy, že prej je tam líp vyřešená nějaká kladka, čí co
Co sem pokusně rozebral starý čerpadlo, tak sem neveděl co na mě z tej banky kde je přidavač vykoukne, takže sem si samozřejmě nepoznačil jak je natočená membrána, ale zase na druhou staranu bylo vydět kde po tom přiadavači jezdil ten jazejček
jinak ty mottory se cpali do všeho, ale v alfě 164/155 je nejvýkonější, dá se pak ještě načipovat na 155HP, ale nikdo neví jak dlouho to vydrží, každopádně u alfa odchází hodně turba tak cca po 25 000, jinak kdybys chtěl motor z alfy 164 2,5td mech čer, tak vím o celým autě za 7000. někde sem tu četl že ve Voageru má motor z alfy, že prej je tam líp vyřešená nějaká kladka, čí co
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
vm motori
http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp
tady se můžež mrknout do čeho všeho se to dávalo, jinak motory se vyrábí dál a sehnat třeba ten V6 3,0 184kw co dávají do cadilacu by byl ten správnej ůlet
tady se můžež mrknout do čeho všeho se to dávalo, jinak motory se vyrábí dál a sehnat třeba ten V6 3,0 184kw co dávají do cadilacu by byl ten správnej ůlet
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI