to vše za předpokladu, jak je udělaný soft...pár dní jsem jezdil s 2256 a softem ještě na menší turbo, to se opravdu nedalo jezdit ani normálně...
Garrett 2052 vs. 2252
Moderátoři: šulda, Moderátoři
měl jsem na Octě 2256, pro mé potřeby bylo úplně vyhovující. Tah odspoda je sice o něco horší než s 1749, ale pokud se jezdí na pohodu, tak je to bez problémů. Když si chci pěkně zajezdit či zasprintovat, pak v nízkých otáčkách stejně nejezdím...
to vše za předpokladu, jak je udělaný soft...pár dní jsem jezdil s 2256 a softem ještě na menší turbo, to se opravdu nedalo jezdit ani normálně...
to vše za předpokladu, jak je udělaný soft...pár dní jsem jezdil s 2256 a softem ještě na menší turbo, to se opravdu nedalo jezdit ani normálně...
Turbo
Je vidět, že jste to nikdo na autě neměl.... Dávejte si co největší turba jak chcete. Tohle turbo jsem měl na mechanice a tlačilo ve špičkách 2,2 baru a drželo. Na vrchy je super, protože jede úplně odsodu narozdíl od 2256, kterou jsem tam měl asi dva měsíce... Spíš než problém s tlakem je problém dostatečným množstvím nafty... (racy mám)....
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Jak říkám, taky je mi 2052 malé. 17 je úplně o ničem pro mojí aplikaci. Ale každý co je mu milo. Možná jsi měl jen problém se správným nastavením....nebo ti to prostě nevyhovuje. Někdo je víc na krouťák, jiný zas na výkon. Pravda je, že s takovýmto turbem posouváš hodnoty do vyšších otáček.....ale mě to třeba vyhovuje....momentálně montuju víc než 2256V.....zítra už by to mohlo vrnět a jde se ladit....tak pak sem hodím graf a dám vědět co a jak.....
Ale mám PD....takže to je o něčem jiném než rotačka. Na rotačce jsem měl 2052V a už to bylo až až....
Ale mám PD....takže to je o něčem jiném než rotačka. Na rotačce jsem měl 2052V a už to bylo až až....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
G3 tdi-gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
G3 tdi-gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
plavete v tom, velký výfukovky a malé kompresory....
a u kompresoru je psaná velikost, kdežto u turbíny ne, řada 17 je moc velkej pojem, 35-42mm (a víme že 1mm je poznat)
říkat že 17 je o ničem na výkon je blbost (už jsou nové generace turb, staré stojí za prd)
a u kompresoru je psaná velikost, kdežto u turbíny ne, řada 17 je moc velkej pojem, 35-42mm (a víme že 1mm je poznat)
říkat že 17 je o ničem na výkon je blbost (už jsou nové generace turb, staré stojí za prd)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
