66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Takže nejlépe typy začínající AS. ??? Je pro tyhle motory dán výkon jeden a nebo 66 i 81kw varianty?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Markus01 píše:
Huml píše:ASV pokud chceš rotačku, ale nejlepších výsledků dosáhneš s ASZ a navíc má 6q, větší brzdy atd.
ASZ má větší brzdy než rotačky? I ty rotačky od roku cca 2001 co maj 288x25mm?
Rotačky maj 280mm předek.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Tomas.cz píše:
Markus01 píše:
Huml píše:ASV pokud chceš rotačku, ale nejlepších výsledků dosáhneš s ASZ a navíc má 6q, větší brzdy atd.
ASZ má větší brzdy než rotačky? I ty rotačky od roku cca 2001 co maj 288x25mm?
Rotačky maj 280mm předek.
Pokud vim tak od určitýho roku maj vsechny TDI vpředu FN3-288mm a to včetně 66kw.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Tak chlapáci mám menší a pro vás znalce určitě banální dotaz, sehnal sem písty,ale mám 1.9 TDI 66kw 1Z z roku 94 a písty sou z motoru 1.9 TDI 81kw rok 2OO2 najeto necelých 200 tis. Dotaz: budou písty pasovat, respektive, mají motory stejné vrtání?


Díky
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

To by mělo sedět podle mýho názoru, ale ruku do ohně bych za to nedal. Snad ti to někdo potvrdí. Divim se že se nikdo neozval. Vrtání je stejný určitě.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
redleon
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 09 úno 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od redleon »

Losky: ASZ je 96KW a ASV 81 KW. 66KW je AGR nebo ALH

některé 81KW a všechny 96KW po roce 2000 měly 288mm jinak 280, u 66KW dokonce 256/280
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Jde mi o to, že mám motor 1Z a jelikož sek si sehnal vstřiky S 502 a mám možnost sehnat i písty,ale nevím, jestli budou pasovat.

Vím, že origo písty něco vydrží (cca 130 hp) ale chtěl bych to mít po klid duše...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

žádný 81kW nemaj 288mm brzdy pokud to už někdo nepředělal, jediná vyjímka, o které vím, je G3 81kW GTI edition, ten má VR6 podvozek a 288mm brzdy, na G4, O1 atd. maj verze 66, 74, 81, 85kW 280mm brzdy
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Díky za vysvětlení
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Huml píše:žádný 81kW nemaj 288mm brzdy pokud to už někdo nepředělal, jediná vyjímka, o které vím, je G3 81kW GTI edition, ten má VR6 podvozek a 288mm brzdy, na G4, O1 atd. maj verze 66, 74, 81, 85kW 280mm brzdy
jj, přesně tak, a oktávky maj 280, a G3 66kw má 256mm a teď nevím kolik má normální golf3 81kw :? myslím taky 256... 288mm maj všechny GTI 16V, 1.8T, VR6 (krom corrada, to má 280) vpodstatě všechny vozy na golfovým podvozku s pětiválcem a šestiválcem (ale silnější už maj 312...), a potom TDI PD s výkonem 130koní+ kdyžtak mě oprvate jestli jsem se sek, nebo na něco zapoměl...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Dovolím si toto téma obohatit o poznatek že tato výměna trysek autu jen prospěla, jezdím na 205/55 R16 a auto je o5 čiperné a jde cítít, že se mu chce jet. Ze začátku sem to nechtěl hnát do výšin,ale možná ještě časem zkusím sehnat lepší turbo (origo) není ono, prostě tlačí málo a případně i vetší IC...

Takže další otázečka, z čeho pasuje turbo do 1Z a je nejjednodušší výměna za origo???
Naposledy upravil(a) S@lli dne 08 čer 2009, 21:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Máte někdo zkušenosti s Blow Off Ventilem na TDI ???
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

S@lli píše:Máte někdo zkušenosti s Blow Off Ventilem na TDI ???
Někde se to tu už řešilo a výsledné resume bylo, že na TDI to opravdu nemá význam 8)
GIV Variant TDi ???kW
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

S@lli píše:Máte někdo zkušenosti s Blow Off Ventilem na TDI ???
kravina, jelikoz TDI je nizkootackovy, je to jen pro efekt pri razeni (odfuk). u benzina to ma urcite smysl, tady ne. vyhozeny prachy.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

a taky TDI nemají škrticí klapku jako turbobenziny...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“