66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud vim tak od určitýho roku maj vsechny TDI vpředu FN3-288mm a to včetně 66kw.Tomas.cz píše:Rotačky maj 280mm předek.Markus01 píše:ASZ má větší brzdy než rotačky? I ty rotačky od roku cca 2001 co maj 288x25mm?Huml píše:ASV pokud chceš rotačku, ale nejlepších výsledků dosáhneš s ASZ a navíc má 6q, větší brzdy atd.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jj, přesně tak, a oktávky maj 280, a G3 66kw má 256mm a teď nevím kolik má normální golf3 81kwHuml píše:žádný 81kW nemaj 288mm brzdy pokud to už někdo nepředělal, jediná vyjímka, o které vím, je G3 81kW GTI edition, ten má VR6 podvozek a 288mm brzdy, na G4, O1 atd. maj verze 66, 74, 81, 85kW 280mm brzdy

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Dovolím si toto téma obohatit o poznatek že tato výměna trysek autu jen prospěla, jezdím na 205/55 R16 a auto je o5 čiperné a jde cítít, že se mu chce jet. Ze začátku sem to nechtěl hnát do výšin,ale možná ještě časem zkusím sehnat lepší turbo (origo) není ono, prostě tlačí málo a případně i vetší IC...
Takže další otázečka, z čeho pasuje turbo do 1Z a je nejjednodušší výměna za origo???
Takže další otázečka, z čeho pasuje turbo do 1Z a je nejjednodušší výměna za origo???
Naposledy upravil(a) S@lli dne 08 čer 2009, 21:43, celkem upraveno 1 x.