čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

hlavne si vymente srouby na klice, pri zvysovani vykonu (teda hlavne Nm v nizsich otackach) se natahujou a praskaj, u T4 i v serii pokud ma najeto motor hodne a nebo tahaj prives, jsou tam 10.9, daj se dat 12.9
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

hlavni ulozeni kliky mas na mysli?ne ojnice
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

KaCzaba píše:hlavni ulozeni kliky mas na mysli?ne ojnice
tak , tak ,hlavní uložení kliky
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

jasne hlavni ulozeni kliky, je jich tam 12ks jeden stoji do 50kc, dva co jsou u setrvaku jdou jen s oriskem ubrousenim do tenka
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

No mě jde především o ten "spodek" , tam je to mrtví do 2tis nic .
Můžu tam dát PP746 ?? bez dalších zásahů ???
Nevim.
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

ty sem tam daval taky jako prvni...spodek moc nepoladis na turbu bez geometrie...a tato jednotka se blbe ladi...
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

KaCzaba píše:ty sem tam daval taky jako prvni...spodek moc nepoladis na turbu bez geometrie...a tato jednotka se blbe ladi...
Je ten spodek s těma PP lepší nebo i to turbo je nutnost??
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Proti seériový 103kW se to tryskama zlepší jen mírne, ale já dal sprinty ne PP
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

Markus01 píše:Už se to tady párkrát řešilo. Problém je určitě s turbem. Odhaduju že řj neumí ovládat vnt (asi jako první 1Z řj v 1.9). další problém bude hlava čerpadla. Zatim nikdo nezjistil z čeho použít větší hlavu. Největší problém ale bude to turbo protože někde v sekci grafy z brzdy je T4/T5 (ten už má v sérii vnt) udělanej od Reeshy na 220 ps...
když se nedá sehnat ta hlava čerpadla, tak proč ji nenechat udělat? (LOL) někde jsem četl že hlava čerpadla stojí okolo 5000 ale že se dá sehnat i levněji, tak udělání hlavy příjde na skoro stejný peníze?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Najde se tu ještě někdo kdo napáchal do C4 toto turbo nebo podobné (GT20, VNT20 atd)?
Já na tom ted pracuju, ale ani za boha se mi to tam s těmahle svodama nedaří dostat, zasahuje mi to cca 5-10mm do nosníku, tak teď řešíme s Kaczabou kdo má auto po větší ráně :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Kurna Andre, ja cekam az to vymyslis a patentujes!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak jsem to dneska dotovořil...
Není to úplně tak jednoduchý, jak jsem pochopil z Kaczabova popisu, navíc jsem musel poladit ten nosník, abych to tam dostal.
Ustavení na svody, přívod a odtok mazání, napojení hadic a výfuku je docela v klidu, ale předělal jsem ložiskový domek turba, abych měl plechovku na druhé straně, jinak by to byl docela problém. Zrovna jsem dal i 12,9 šrouby na uložení klikovky a povyměňoval nějaký ty těsnění, hadičky a sponky.
Turbo je skládačka na základu GT20 z 2,5 V6 s rezervou na cca 220-230HP. Ovládání regulace je čistě mechanicky - přetlakem. Nastaveno na 0,95bar (víc to zatím nejde, protože ve vyšších ot. to ještě povyleze na 1,1bar a pak by to padalo do nouzáku) Do budoucna bych chtěl ale řízení regulace přenechat na ECU, aby se to mu dalo víc naložit ve středních otáčkách.
Po prvních testovacích jízdách a doladění základního nastavení turba jsou první dojmy hodně positivní: Motor má větší chuť v celém spektru otáček, ale kupodivu větší změna k lepšímu nastatla spíš v těch vyšších ot, než v těch nízkých. Na vyšší kvalty je turbotlak v 1500ot 0,5bar, plný pak cca 1800, ale neděje se ten razantní nástup jako u 1,9tek, pozvolná akcelerace je sice už někde od 1200-1300ot, ale evidentně největší chuť do života má ten motor mezi 3000-4000ot, a výrazně neztrácí dech ani někde kolem 4500-4700ot. To je znát hlavně při vyšších rychlostech kdy kolem 150Km/h je stále ještě poměrně slušná ochota akcelerovat a dokoce jsem viděl poprvé ručičku tachometru na 180km/h (a chuť by ještě pořád byla, ale prvovoz to nedovolil).
Pro srovnání v našem testovacím kopci u Rychnova (z Hodkovic do JBC)má seriová 110HP Octavie nahoře na horizontu 130-135Km/h, mě to ukazovalo 155km/h (mám o 350kg víc a Quattro)
V motoru S764, mírně poladěný MAF, kat OFF (byl KO), turbo, jinak zatím serie.
EMP max 2,1bar s původním turbem 2,5 (měřeno už s vykuchaným katem)
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Spatny na mechanicky ovladanym vtg turbu je to jak je porad privrene a regulace se tolik casto nehýbe.Tak turbo zatuhne a potom fouká moc a padá do nouzaku :-(.A hlavne to ma jen dva režimy otevřeno a zavřeno nic mezi tím.Takže tlak poskakuje nic plynulého.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Hele chlapi, mám dotaz - co rozvoďák?

Někde píšou měnit po 60tis přední a po 90tis zadní. (nejčastěji zmíněno u AAT motoru)
Někde 90tis a 90tis a pak jsem dokonce viděl 120tis s tím, že každých 30tis kontrola napnutí.

Hayes tvrdí 60tis. Mně to přijde strašně málo.
kolina
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 18:46

Příspěvek od kolina »

lt.kubosh píše:Hele chlapi, mám dotaz - co rozvoďák?

Někde píšou měnit po 60tis přední a po 90tis zadní. (nejčastěji zmíněno u AAT motoru)
Někde 90tis a 90tis a pak jsem dokonce viděl 120tis s tím, že každých 30tis kontrola napnutí.

Hayes tvrdí 60tis. Mně to přijde strašně málo.
Presne to co pises jsem taky videl- ruzne zdroje, ruzne doporucene intervaly. Osobne se drzim intervalu 60 tis oba remeny a 120 tis remeny +kladky+ pumpa.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“