čip audi 2.5 tdi 103kw ael poraď
Moderátoři: šulda, Moderátoři
když se nedá sehnat ta hlava čerpadla, tak proč ji nenechat udělat?Markus01 píše:Už se to tady párkrát řešilo. Problém je určitě s turbem. Odhaduju že řj neumí ovládat vnt (asi jako první 1Z řj v 1.9). další problém bude hlava čerpadla. Zatim nikdo nezjistil z čeho použít větší hlavu. Největší problém ale bude to turbo protože někde v sekci grafy z brzdy je T4/T5 (ten už má v sérii vnt) udělanej od Reeshy na 220 ps...

- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak jsem to dneska dotovořil...
Není to úplně tak jednoduchý, jak jsem pochopil z Kaczabova popisu, navíc jsem musel poladit ten nosník, abych to tam dostal.
Ustavení na svody, přívod a odtok mazání, napojení hadic a výfuku je docela v klidu, ale předělal jsem ložiskový domek turba, abych měl plechovku na druhé straně, jinak by to byl docela problém. Zrovna jsem dal i 12,9 šrouby na uložení klikovky a povyměňoval nějaký ty těsnění, hadičky a sponky.
Turbo je skládačka na základu GT20 z 2,5 V6 s rezervou na cca 220-230HP. Ovládání regulace je čistě mechanicky - přetlakem. Nastaveno na 0,95bar (víc to zatím nejde, protože ve vyšších ot. to ještě povyleze na 1,1bar a pak by to padalo do nouzáku) Do budoucna bych chtěl ale řízení regulace přenechat na ECU, aby se to mu dalo víc naložit ve středních otáčkách.
Po prvních testovacích jízdách a doladění základního nastavení turba jsou první dojmy hodně positivní: Motor má větší chuť v celém spektru otáček, ale kupodivu větší změna k lepšímu nastatla spíš v těch vyšších ot, než v těch nízkých. Na vyšší kvalty je turbotlak v 1500ot 0,5bar, plný pak cca 1800, ale neděje se ten razantní nástup jako u 1,9tek, pozvolná akcelerace je sice už někde od 1200-1300ot, ale evidentně největší chuť do života má ten motor mezi 3000-4000ot, a výrazně neztrácí dech ani někde kolem 4500-4700ot. To je znát hlavně při vyšších rychlostech kdy kolem 150Km/h je stále ještě poměrně slušná ochota akcelerovat a dokoce jsem viděl poprvé ručičku tachometru na 180km/h (a chuť by ještě pořád byla, ale prvovoz to nedovolil).
Pro srovnání v našem testovacím kopci u Rychnova (z Hodkovic do JBC)má seriová 110HP Octavie nahoře na horizontu 130-135Km/h, mě to ukazovalo 155km/h (mám o 350kg víc a Quattro)
V motoru S764, mírně poladěný MAF, kat OFF (byl KO), turbo, jinak zatím serie.
EMP max 2,1bar s původním turbem 2,5 (měřeno už s vykuchaným katem)
Není to úplně tak jednoduchý, jak jsem pochopil z Kaczabova popisu, navíc jsem musel poladit ten nosník, abych to tam dostal.
Ustavení na svody, přívod a odtok mazání, napojení hadic a výfuku je docela v klidu, ale předělal jsem ložiskový domek turba, abych měl plechovku na druhé straně, jinak by to byl docela problém. Zrovna jsem dal i 12,9 šrouby na uložení klikovky a povyměňoval nějaký ty těsnění, hadičky a sponky.
Turbo je skládačka na základu GT20 z 2,5 V6 s rezervou na cca 220-230HP. Ovládání regulace je čistě mechanicky - přetlakem. Nastaveno na 0,95bar (víc to zatím nejde, protože ve vyšších ot. to ještě povyleze na 1,1bar a pak by to padalo do nouzáku) Do budoucna bych chtěl ale řízení regulace přenechat na ECU, aby se to mu dalo víc naložit ve středních otáčkách.
Po prvních testovacích jízdách a doladění základního nastavení turba jsou první dojmy hodně positivní: Motor má větší chuť v celém spektru otáček, ale kupodivu větší změna k lepšímu nastatla spíš v těch vyšších ot, než v těch nízkých. Na vyšší kvalty je turbotlak v 1500ot 0,5bar, plný pak cca 1800, ale neděje se ten razantní nástup jako u 1,9tek, pozvolná akcelerace je sice už někde od 1200-1300ot, ale evidentně největší chuť do života má ten motor mezi 3000-4000ot, a výrazně neztrácí dech ani někde kolem 4500-4700ot. To je znát hlavně při vyšších rychlostech kdy kolem 150Km/h je stále ještě poměrně slušná ochota akcelerovat a dokoce jsem viděl poprvé ručičku tachometru na 180km/h (a chuť by ještě pořád byla, ale prvovoz to nedovolil).
Pro srovnání v našem testovacím kopci u Rychnova (z Hodkovic do JBC)má seriová 110HP Octavie nahoře na horizontu 130-135Km/h, mě to ukazovalo 155km/h (mám o 350kg víc a Quattro)
V motoru S764, mírně poladěný MAF, kat OFF (byl KO), turbo, jinak zatím serie.
EMP max 2,1bar s původním turbem 2,5 (měřeno už s vykuchaným katem)
Presne to co pises jsem taky videl- ruzne zdroje, ruzne doporucene intervaly. Osobne se drzim intervalu 60 tis oba remeny a 120 tis remeny +kladky+ pumpa.lt.kubosh píše:Hele chlapi, mám dotaz - co rozvoďák?
Někde píšou měnit po 60tis přední a po 90tis zadní. (nejčastěji zmíněno u AAT motoru)
Někde 90tis a 90tis a pak jsem dokonce viděl 120tis s tím, že každých 30tis kontrola napnutí.
Hayes tvrdí 60tis. Mně to přijde strašně málo.