Omega "C"-2.0 DTI-výpadky výkonu-přidána live data
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ehmm nemáte někdo zapojení těch podtlakových hadiček? Motor je to X20 DTH (2.0 DTI 16V) Mám pocit, že předchozí vývěva tlačila hrozně málo, tak tam někdo přebastlil hadičky, aby to aspon trocho jelo. Ted jak vývěva tlačí dobře, zase mám vytaženou regulaci turba pořád na maximum a nejede to zas.
Díky V.
Díky V.
Tak dneska jsem vše povytahal a zapojil znovu, bohužel je taková tma, že jsem to nestihnul vyfotit. Auto ožilo, akorát mám dotaz.
Je možné že na volnoběh je regulace turba úplně otevřena? Pro upřesnění na volnoběh jde regulačním ventilem podtlak a regulace turba je vysunuta na maximum.
Jinak zapojení přikládám obrázek.

Je možné že na volnoběh je regulace turba úplně otevřena? Pro upřesnění na volnoběh jde regulačním ventilem podtlak a regulace turba je vysunuta na maximum.
Jinak zapojení přikládám obrázek.

Tak jsem to stále nevylaboroval, nevíte jak u těchto motorů funguje regulace turba? Hned po startu vyjede na maximum, je to OK?
Zkoušel jsem hýbat regulací za tepla za studena, hýbe se krásně volně. Už jsem z toho celkem bezradný. Váha vzduchu okazuje, zkoušel jsem i jinou, vývěva je nová (původní byla KO), EGR vyčištitěn pokud ho zkouším připojit na vývěvu odpojit od vývěvy, hýbe se jak má.
Zkoušel jsem hýbat regulací za tepla za studena, hýbe se krásně volně. Už jsem z toho celkem bezradný. Váha vzduchu okazuje, zkoušel jsem i jinou, vývěva je nová (původní byla KO), EGR vyčištitěn pokud ho zkouším připojit na vývěvu odpojit od vývěvy, hýbe se jak má.
ano tiahlo ma ihned po starte zatianut na max,,,,to je max vykon,,,po prekroceni plniaceho tlaku to tiahlo povoluje,a tym vykon turba klesazizalak píše:Tak jsem to stále nevylaboroval, nevíte jak u těchto motorů funguje regulace turba? Hned po startu vyjede na maximum, je to OK?
Zkoušel jsem hýbat regulací za tepla za studena, hýbe se krásně volně. Už jsem z toho celkem bezradný. Váha vzduchu okazuje, zkoušel jsem i jinou, vývěva je nová (původní byla KO), EGR vyčištitěn pokud ho zkouším připojit na vývěvu odpojit od vývěvy, hýbe se jak má.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Najdu experta na DTIčko, který má podtlakový měřák? A podíval by se na tohle auto. Já už prostě nevím.
Dal jsem EGR ze stejného motoru - NIC
Nová vývěva NIC.
Já už prostě nevím, do ventilů proud jde, odpor mají stejnej, prostě už nevím.
jedině jiný turbo jsem nezkoušel pokud byste někdo měl turbo na DTI 16V 74 kw (kod DTH) dejte mi prosím vedět.
Dal jsem EGR ze stejného motoru - NIC

Já už prostě nevím, do ventilů proud jde, odpor mají stejnej, prostě už nevím.
jedině jiný turbo jsem nezkoušel pokud byste někdo měl turbo na DTI 16V 74 kw (kod DTH) dejte mi prosím vedět.