Omega "C"-2.0 DTI-výpadky výkonu-přidána live data

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Ehmm nemáte někdo zapojení těch podtlakových hadiček? Motor je to X20 DTH (2.0 DTI 16V) Mám pocit, že předchozí vývěva tlačila hrozně málo, tak tam někdo přebastlil hadičky, aby to aspon trocho jelo. Ted jak vývěva tlačí dobře, zase mám vytaženou regulaci turba pořád na maximum a nejede to zas.

Díky V.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A nemáš fotku motorovýho prostoru jetli jsou ty ventily nějak pohromadě třeba na příčce asi bysme to nějak dali dohromady...
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Nafotím to pořádně v neděli.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Tak dneska jsem vše povytahal a zapojil znovu, bohužel je taková tma, že jsem to nestihnul vyfotit. Auto ožilo, akorát mám dotaz.

Je možné že na volnoběh je regulace turba úplně otevřena? Pro upřesnění na volnoběh jde regulačním ventilem podtlak a regulace turba je vysunuta na maximum.

Jinak zapojení přikládám obrázek.

Obrázek
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Chtělo by to EGR vyzkoušet v akčních členech...jestli dělá co má.
Na volnoběh při odpojování hadičky je cejtit změna chodu motoru?
Je změna průtoku na váze v live datech?
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Odpojení hadicek znat je, EGR se hýbe vcelku ochotně. Překvapilo mě to, že hned po startu vyjede regulace turba na maximum?
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Tak jsem to stále nevylaboroval, nevíte jak u těchto motorů funguje regulace turba? Hned po startu vyjede na maximum, je to OK?

Zkoušel jsem hýbat regulací za tepla za studena, hýbe se krásně volně. Už jsem z toho celkem bezradný. Váha vzduchu okazuje, zkoušel jsem i jinou, vývěva je nová (původní byla KO), EGR vyčištitěn pokud ho zkouším připojit na vývěvu odpojit od vývěvy, hýbe se jak má.
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

zizalak píše:Tak jsem to stále nevylaboroval, nevíte jak u těchto motorů funguje regulace turba? Hned po startu vyjede na maximum, je to OK?

Zkoušel jsem hýbat regulací za tepla za studena, hýbe se krásně volně. Už jsem z toho celkem bezradný. Váha vzduchu okazuje, zkoušel jsem i jinou, vývěva je nová (původní byla KO), EGR vyčištitěn pokud ho zkouším připojit na vývěvu odpojit od vývěvy, hýbe se jak má.
ano tiahlo ma ihned po starte zatianut na max,,,,to je max vykon,,,po prekroceni plniaceho tlaku to tiahlo povoluje,a tym vykon turba klesa
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Najdu experta na DTIčko, který má podtlakový měřák? A podíval by se na tohle auto. Já už prostě nevím.

Dal jsem EGR ze stejného motoru - NIC :( Nová vývěva NIC.

Já už prostě nevím, do ventilů proud jde, odpor mají stejnej, prostě už nevím.

jedině jiný turbo jsem nezkoušel pokud byste někdo měl turbo na DTI 16V 74 kw (kod DTH) dejte mi prosím vedět.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Nevíte někdo prosím v jaké rozsahu se má pohybovat plnící tlak turba? Já se dostanu až někam ke 2,5 atm, což mi přijde docela dost.
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 16:23

Příspěvek od stefi »

2,5 atm je dost,klapky na sani mas ciste?,pozri ci nahodou niesu zaseknute byva tam hrozny bordel od egr
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Velká chvála origoshovi. Chyba byla v zapojení podtlakových hadiček. Tak jak je to na obrázku v předchozím příspěvku to být nemá :-)
Odpovědět

Zpět na „Opel“